  • 541. Data: 2006-07-29 21:29:30
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > Zdaje sie ze omawiamy nie rutynowa kontrole, a probe zatrzymania kogos
    > kogo debile uwazali za uzbrojonego bandyte.

    Tak. A wedle przepisow strzelac moga do podejrzanego o dokonanie napadu
    rabunkowego z bronia w reku nawet/zwlaszcza w trakcie poscigu:

    Art. 17. 6) w bezpośrednim pościgu za osobą, wobec której użycie broni
    było
    dopuszczalne w przypadkach określonych w pkt 1-3 i 5, albo za osobą,
    wobec
    której istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia zabójstwa, zamachu
    -------^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    terrorystycznego, uprowadzenia osoby w celu wymuszenia okupu lub
    określonego zachowania, rozboju, kradzieży rozbójniczej, wymuszenia
    ------------------------^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^
    rozbójniczego, umyślnego ciężkiego uszkodzenia ciała, zgwałcenia,
    podpalenia lub umyślnego sprowadzenia w inny sposób niebezpieczeństwa
    powszechnego dla życia albo zdrowia,

    Czyli wszystko By THE BOOK.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 542. Data: 2006-07-29 21:31:22
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tylko do ciebie (i do tych polucjantów) nie dociera, że na motocyklu nie
    > da się jej skutecznie ukryć.

    To nei ogladales filmow o Jamesie 07 Bondzie ;)))

    A serio, czemusz to nie da sie jej ukryc? Poniewaz bo nie da jej sie
    ukryc, czytez sa jakies senswone przeslanki ku temu, ze bron bedzie
    widoczna na motorze zawsze, nawet jak bedzie ten jechal 120 km/h ;) Bron
    bedzie w fiteralena gitare, a ten bedzie za plecami motorzysty ;]

  • 543. Data: 2006-07-29 21:32:27
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > przeciez caly czas owisz ze od tego jest debilek milicyjny zamieszkaly w
    > Chodlu.

    Nie mozesz karac Policjanta, ze wykonywal procedury zgodnie z
    instrukcja, ktora ktos przygotowal wadliwie. Jesli twierdzisz, ze jest
    niezgodna z konstytucja, to TK jest odpowiedzialny za ta niezgodnosc, a
    nei Policjant za to, ze sie sluchal instrukcji.

  • 544. Data: 2006-07-29 21:32:44
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Gdybasniem jest tez, motorzysta nie mogl w zadnym innym wypadku
    > staranowac kobieciny (czykogokolwiek innego).

    > swaidome ryzyko nie oznacza pewnej smierci.

    dla zaistnienia przestepstwa nikt nie musial zginac. Strzelanie po
    elewacjach zamieszkalych budynkow jest przestepstwem.

    > swiadome ryzyko podejmuja gornicy, ale nie wszyscy gina w kopalniach.

    zgadza sie. Natomiast kiedy gornik narazi inych swoim debilizmem, to
    ponosi odpowiedzialnosc karna.

    > swiadome ryzyko podejmuja spadochroniarze, kaskaderzy, strazacy -- i tez
    > nie gina za kazdym razem.

    natomiast spadochorniarz skaczacy na Plac Defilad popelnia juz przestepstwo.

    > swaidome ryzyko nie jest automatycznie zwiazne ze smiercia.

    jestesmy na grupie prawnej, a nie piwnej.

    Nie musi nastapic smierc, zeby zaistnialo przestepstwo stworzenia ryzyka.

  • 545. Data: 2006-07-29 21:34:17
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Acha, czyli jak dwójka dzieciaków się bawi któryś swoją atrapą wyceluje
    > w ciebie, to ty bez zmrużenia oka wpakujesz 5-latkowi kulkę, bo
    > "wycelował w ciebie"?

    Gupi jestes. Ale tak mozemy do ustranej smierci. Tlumaczyc. Nie
    zrozumiesz. A jak zrozumiesz to zaraz wymyslis zinny przyklad, o japkach
    albo o czymkolwiek innym, do ktorego poprzedni komentarz nie bedzie
    pasowal i znow zakrzykniesz "widzisz!!!! znow strzelasz do bezbronnych
    zydowskich dzieci!!!" :)

    Swoja droga ta grupa dzieki Tobie ma wspanialy koloryt ;) Czuje sie
    tujak na pregierzu, ale musze chnyba przystopowac. Nie godzi sie psuc
    dobrej opinie pregierza ;)))

  • 546. Data: 2006-07-29 21:36:52
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Znaczyjak mieli odwalic dobra detektywistyczna robote, jak si enie
    > chcial dac przesluchac jako swiadek. Blachy zakryte. Motorzysta-anonim.
    > Gdyby uciekl rozwailby sie we mgle.

    i...? jakie szkody to spowoduje?

    Twierdzisz ze ten zamieszkaly w Chodlu debilek nie wiedzial czyj to motor?

    > Oni zaczeli dobra detektywistyczna robote. Chcieli go skontrolowac. Ale
    > sie gnoj zabil.

    ROTFL

    Cos jak w Magdalence. Tez dobrze chcieli i tez im nie wyszlo ;-P

    > Hmmm, to oni wiedzieli gdzie on mieszka. No popatrz. To w pelni sie
    > zgadzam. Skoro motorzysta byl znany policji...

    Nie ulega watpliwosci ze morderca musial wiedziec czyj to motor. W koncu
    ile takich jest w okolicy Chodla?

    > Musisz sie przestawic, nie mamy juz milicji, czy ci sie to podoba czy
    > nie ;)

    Jak to nie? A milicjant obywatelski Rysio Siewierski to co? Nie ladnie
    wyrzekac sie chlubnej kariery PRLu.

  • 547. Data: 2006-07-29 21:39:29
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Opisow czego (podejrzany o rabunek uciaka na motorze - scigaczu).
    >
    > Zweryfikowano.

    Ty chyba jestes po magisterce w Szczytnie.

    Dobrze ze w opisie nie bylo jednak tych trampek.

    > NA choryzoncie pokazal sie szybki motor, w obszarze gdzie mogl taki
    > motor oznaczac bandyte.
    >
    > Zweryfikowano.

    nie

    tak dzialaja tylko debile.

    > Podjeto czynnosci majace na celu zweryfikowanie diokladniejsz - no ale
    > si enie zatrzymal.

    fundamenalny blad w sztuce. Osob podejrzewanych o posiadanie broni nie
    zatrzymuje sie w miejscach bardzo publicznych.

  • 548. Data: 2006-07-29 21:46:11
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

> [...]
    > terrorystycznego, uprowadzenia osoby w celu wymuszenia okupu lub
    > określonego zachowania, rozboju, kradzieży rozbójniczej, wymuszenia
    ^^^
    > rozbójniczego, umyślnego ciężkiego uszkodzenia ciała, zgwałcenia,
    > podpalenia lub umyślnego sprowadzenia w inny sposób niebezpieczeństwa
    > powszechnego dla życia albo zdrowia,
    >

    > Czyli wszystko By THE BOOK.

    Ustawa niewazna

    Art 28 konst.

    Nie wolno pozbawiac zycia tylko dlatego ze jest poscig z PODEJRZENIA
    przestepstwa. A juz napewno ie kwalifikuje sie do tego seria maszynowa w
    plecy i po oknach.

  • 549. Data: 2006-07-29 21:47:41
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Nie mozesz karac Policjanta, ze wykonywal procedury zgodnie z
    > instrukcja,

    1. seria maszynowa w plecy i po oknach nie jest zgodna z prawem

    2. jezeli kaza mu wyskoczyc z okna, to co?

    > ktora ktos przygotowal wadliwie. Jesli twierdzisz, ze jest
    > niezgodna z konstytucja, to TK jest odpowiedzialny za ta niezgodnosc, a
    > nei Policjant za to, ze sie sluchal instrukcji.

    teraz bedzie rutynowe szukanie kozla ofiarnego.

  • 550. Data: 2006-07-29 21:49:59
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    inkaso wrote:

    > ale mowimy o konkretnym wypadku serii maszynowej w srodku miasta nad
    > glowami swoich kolegow debilkow.

    Ale jeszcze wczesniej mowimy o samobojczym rajdzie motorzystyna
    policjanta. Rajdzie, ktory mogl sie skonczyc smiercia Policjanta.

    > Czy jest to debilizm, czy nie?

    Ciezko mi mowic, czy 2 strzaly w strone zbiega to "seria nad glowami"...
    Wlasciwie to nie wim od ilu zaczyna sie seria... Mzoe faktycznie dwa
    strzaly to juz seria....

    > Nie prawda. Prawo zabrania strzelania na oslep w srodku miasta.

    Ale on mial oczyotwarte i strzelal nie na oslep tylko do motorzysty.

    > Twojego zdania nie podzielaja sady.

    Pozwolisz, ze moze najpierw sie sadywypowiedza, a potem bedziesz mowil,
    jakie zdanie podzielaja? ;)

    > co dalej nie daje podstawy zamordowania przy wartosci 15 tysiecy zlotych.

    ani ptrzy 5 zlotych ani przy 30 tysiacach. I nie zastrzelili go za 15
    tysiecy. Zrozum to wreszczie pazerny na kase czlowieku. Tu nie chodzilo
    o KASE ani o to ILE jej bylo. Tu chodzilo o RABUNEK, UZYCIE BRONI,
    UCIECZKE - czyli o BANDYTYZM.

    > Nie zalozmy. Tak zrodbil i powinien za to poniesc konsekwencje.

    Zalozmy, ze jestes debvilem. Nie, nie zalozmy. To oczywiste. ;)

    Rozdajesz sady o ludziach tak jakbys coanjmniej byl wszechwiedzacym
    bogiem...

    > nie pozostaje, bo posidanie motoru nie jest zadna podstawa podejrzenia.

    Mielismy rozpatrywac ten konkretny przypadek, a ty w bajanie wpadasz.
    Prosze Cie, pisz choc konsekwentnie do tego, co sam wymagasz.

    > Jak pisal ktos, dobrze ze w opisie nie bylo ze mieli trampkina nogach.

    Prosze Cie ponownie. Przestasn pisac o farmazonach. Pisz jak chciales -
    o tej dokladnie sytuacji. Bo robisz wioche.

    > klamstwo

    Hm. No taki argument to minie faktycznie ROZJEBYWUJE. ;)))) Do takiej
    retoryki to nie dam rady, wymiekam. ;)))

    > Wywiady ze swiadkami potwierdzaja cos przeciwnego.
    >
    > matactwo

    Nie, nie matactwo. SE i Fakt ;) Łowcy sensacji. Oni wiedza, jak z
    rozjechanai slimaka zrobic tragedie calego narodu.

    > Ale pewnie 60% obywateli ktorzy uwazaja sady i policje za skorumpowane
    > do dna musi sie mylic?

    Wiesz, 99% much uwaza, ze gowno jest najlepszym zarciem. miliony much
    nie moga sie mylic.

    A kazdy polak to pijak i bandyta. Tak uwaza ponad polowa obywateli
    Europy. ;)

    > U USA

    Wysoki sadzie, proesze upomniec Prokuratora,z e nie jestesmyw USA.

    > ryzyko ze ktos kto potencjalnie ma bron i jest podejrzany o rabunek pol
    > godziny wczesniej, doprowadzi do strzelaniny w miejscu publicznym.

    Z apokazani lizaka? No pojebalo Cie ;))) Taka osoba zawroci lub
    przemknie boczna droga. A na pewno nie podjedzie do policyjnej blokady i
    nie zacznie strzelac ;)))

    > miejsce publiczne, jak nazwa wzkazuje, to miejsce, gdzie z zalozenia za
    > osoby postronne.

    > trudno zrozumiec?

    A jak nie ma osob postronnych, to nie jest miejsce publicznie?

    A ja znam wiele miejsc niepublicznych, gdzie jest duzo osob.

    > http://supremecourtus.gov/

    Zalozmy, ze calkowicie nie interesuje mnie USA. Oraz powolywanie sie na
    nie w odniesieniudo naszej sytuacji. Jesli chcesz, powoluj sie na
    wytyczne Unii Europejskiej, ktorej jestesmyczlonkiem.

    > zgadza sie

    czyli cos jest nie halo w policji, bo oni maja w ksiazkach, ze
    blokadysie robi/

    > zatrzymywanie lizakiem to przezytek z PRLu.

    O kurwa :) Nie wiem, co powiedzeic :)

    > W USA wysmieli by debilkow.

    No tak. W USA. No to aj mysle, ze trzeba skonczyc z lizakiem i
    zatrzymywać porem, marchewką albo wyciagnietym srodmkowym palcem.

    Albo wiem, zatrzymywac strzwlem z rusznicy lub nie zatrzymywac wogole
    ;)))

    > zgadza sie. Malo tego, nie powinno gonic sie po drogach ktorych nie zna.

    W ogole nie gonic po driogach, bo na drogach sa kury, piesi, rowerzysci,
    inni motorzysci, inne samochody, inne radiowozy... No i te, zakrenty
    ;)))))))))))))))))

    > zgadza sie

    > tak

    Ja mysle, ze to jest mozliwe, ale nasz seujm musi zamowic msze w
    intencjizatrzymanai sie przestepcy. Inmaczej nie da rady ;)))

    > wyjatek jedynie dotyczy bezposredniego odparcia napadu.

    A moj przyklad bandyta-zakladnik-policjant?

    Nie wolno mi zastrzelic bandyty -- tym samym dopuszczam smierc
    zakladnika. Bo bandyta nie ma takich zahamowan...

    > bandytow nalezy lapac i karac.

    i chronic, zebyim sie krzywda nie stala....

    > nie
    >
    > Nalezy uzywac mozgu, a najpierw zrobic czystke wsrod milicjantow.

    Proponuuje zwolnic 90% policjantow i zostawic jedynie tych
    parunajlepszych ;)