  • 421. Data: 2006-07-29 18:58:26
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Superekspres to jest zajbista gazeta, zawsze pisza prawde i hnie szukaja
    > sensacji ;)

    Sugerujesz ze wymyslili historyjke z napisem na domu mordercy?

  • 422. Data: 2006-07-29 18:59:29
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 423. Data: 2006-07-29 19:03:32
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale taką blokadę trzeba zorganizować rozważnie i inteligentnie. Rozwagi
    > initeligencji stawiającym tę "blokadę" ewidentnie zabrakło.

    A moze po prostu zabraklo czasu i sprzetu co?

    > Były podawane różne "wersje". A wersja z próbą staranowania policjanta
    > motocyklem(!) wydaje mi się bardziej naciągana od innych.

    Poniewaz bo?

    Mnie tez z kolei najbardzij naciagna wyfdaje sie wersja, ze on uciekal
    przed policja, bo nie odebral jeszcze prawka kat. A. Ja po ptrostu nie
    jestem w stanie zrozumiec, jak mozna podejmowac dla takiej blahej rzeczy
    jakiekolwiek ryzyko.

    > Sugeruję, że ów policjant - podobnie jak ty - był pozbawiony nie tylko
    > wyobraźni ale i podstawowej wiedzy na temat praw fizyki.

    Policjant nie musi byc fizykiem.

    A ja sugeruje, ze 10-krotnie durniejszy od tego policjanta byl
    motorzysta.

    > Pociskom z ręcznej broni palnej dość daleko nawet do pierwszej prędkości
    > kosmicznej, więc nie odlecą - tylko wrócą. A zasięg w poziomie będą
    > miały praktycznie taki sam.

    O rany. Straszne.

    > Że bajki opowiadają. Rozpoznawanie bandytów bo kategorii pojazdu, jakim
    > się podczas napadu posłużyli?

    Daltego chceili go zatrzymac, zeby nie popelnic bledu. Motor i vczlowiek
    na nim to za malo, zeby kogos "skazac" -- po to byla blokada. Radiowz.
    Oznakowanie. Sygnaly.

    > M.in. są dwie niewinne ofiary.

    Tak. rowerzystka. I policjant, ktorego nazywaja morderca.

  • 424. Data: 2006-07-29 19:04:33
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie wiem, czy zauważyłeś, ale właśnie wysunąłeś rewolucyjną tezę, że
    > jeśli ktoś naraża (w twoim subiektywnym odczuciu) _swoje_ życie, to
    > należy go natchmiast zastrzelić...

    Ciekawy tok rozumowania.

    > Bierzesz jakieś leki?

    Nie, po takich jak twoje robi mi sie niedobrze ;)

  • 425. Data: 2006-07-29 19:05:21
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > Chyba w komiksach.

    chcesz pwiedziec, ze na motorze nie da sie oprzewiezc broni dlugiej w
    zaden sposob.

    No to ROTFL :):):)

  • 426. Data: 2006-07-29 19:06:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czyli ty widząc jadącego na ciebie TIRa zacząłbyś strzelać

    Tak, ale wylacznie pociskami p-panc.

  • 427. Data: 2006-07-29 19:06:14
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > A moze po prostu zabraklo czasu i sprzetu co?

    Wlasnie, dlaczego zaraz blokada?

    > Poniewaz bo?

    Poniewaz tylko samobojca taranuje motorem. A skoro nie przejechal go
    (znaczy nie popelnil samobojstwa na rondzie), to znaczy ze jest to
    wersja zmyslona.

> [...]
    > przed policja, bo nie odebral jeszcze prawka kat. A. Ja po ptrostu nie
    > jestem w stanie zrozumiec, jak mozna podejmowac dla takiej blahej rzeczy

    Byc moze mial jakies porachunki z bandyta w mundurku.

    > Policjant nie musi byc fizykiem.

    ale musi wiedziec ze strfzelanie na oslep z maszynowego w miescie jest
    ryzykiem dla innych. A buc strzelal ponad glowami swoich kolegow.
    Toz to bezmozg, ktory nie powinien nigdy byc przyjety do pracy.

    > A ja sugeruje, ze 10-krotnie durniejszy od tego policjanta byl
    > motorzysta.

    E, zaraz 10. Niech bedzie 58 razy durniejszy. Art. 28 konstytucji nie
    wylacza spod opieki panstwa ze wzgledu na glupote.

    > Daltego chceili go zatrzymac, zeby nie popelnic bledu.

    Juz za samo to w USA polecieli by z pracy.

    > na nim to za malo, zeby kogos "skazac" -- po to byla blokada. Radiowz.
    > Oznakowanie. Sygnaly.

    Nie bylo zadnej blokady, a pojazd na poboczu ronda.
    Zakladajac ze ofiara morderstwa jechala 80km/g mozna sobie wyobrazic
    latwo ze buc wyskoczyl z lizakiem, he he he.

  • 428. Data: 2006-07-29 19:07:12
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Powtarzam: blokady nie da się ominąć. Blokada z definicji blokuje drogę.

    Tyle teoria. Bo w praktyce taka blokada jest mozliwa tylko i wylacznie
    gdyotacza ze wszystkich stron droge po ktorej jedzie ucikajacy...

  • 429. Data: 2006-07-29 19:07:19
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Ciekawy tok rozumowania.

    ale teoria niewazna z mocy konstytucyjnej ochrony zycia obywateli

  • 430. Data: 2006-07-29 19:08:11
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > chcesz pwiedziec, ze na motorze nie da sie oprzewiezc broni dlugiej w
    > zaden sposob.
    >
    > No to ROTFL :):):)

    da sie. Jakies sugestie ze kierowca mial cokolwiek podobnego do broni
    dlugiej?