  • 411. Data: 2006-07-29 17:39:44
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > w ogole nie uzywac tej broni, nastepna dobra blokada i ewentulanie jakis
    > snajper z boku ktory strzeli w opone gdy motocykl sie zatrzyma.
    > Dla chcacego nic trudnego.

    Ust. 1 pkt 6, kolego, dopuszcza uzycie broni w tym wypadku, trzymaj sie
    przepisow.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 412. Data: 2006-07-29 18:18:28
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Michał Wilk wrote:

    > Ust. 1 pkt 6, kolego, dopuszcza uzycie broni w tym wypadku, trzymaj sie
    > przepisow.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michal

    ustawa nie dopuszcza. Przeciwnie, zabrania.

    Ustawa zasadnicza, art 28.

  • 413. Data: 2006-07-29 18:37:30
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    zrób mi laske cwelu

  • 414. Data: 2006-07-29 18:40:36
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > zrób mi laske cwelu

    laske to powinien zrobic ci Guzik (inspektor Guzik z Wielunia,
    zatrudniony w KWP w Lublinie).

    Tak go ladnie chwalisz, ze nalezy ci sie.

  • 415. Data: 2006-07-29 18:45:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    inkaso wrote:

    > Mieszkańcy Chodla mówią, że choć policyjne strzały skierowane były w
    > motocyklistę, oberwały też okoliczne budynki. Mogli zginąć ludzie.

    > - Dziękuję Bogu za to, że moi chłopcy byli w tym czasie u babci - żegna
    > się pan Artur (36 l.). W jego dom przy ul. Mostowej kule trafiły nie
    > dalej niż pół metra od okien.

    Cóż, tak to jest, jak idiocie dają broń do ręki... Zamiast tygrysa -
    weterynarz, zamiast bandyty - niewinny człowiek i (o mało co) paru innych...

    [ciach]

    > Sebastian O. jest w Lublinie pod opieką policyjnego psychologa.
    >
    > Najbliższy sąsiad mówi, że Sebastian przeżywa dramat podobny jak rodzina
    > zabitego: - To miły, spokojny człowiek. Nie osądzajcie go tak szybko.

    "On biedny, on chory, on leży w szpitalu..."

  • 416. Data: 2006-07-29 18:53:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ...a potem okaże się, że kropnąłeś kogoś, kto właśnie sobie papierosa
    > bajerancką zapalniczką chciał zapalić...

    ...niestety wycelowaj ja we mnie...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 417. Data: 2006-07-29 18:56:37
    Temat: Re: policyjne morderstwo (schemat)
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > wytlumaczcie mi, kogo nazywaci emorderca?

    tego ktory zamordowal

    > Bo wiem, kto byl bandyta - mlodzik na motorze. BCo prawd anie byl tym
    > bandyta, za ktorego go uwazali, ale po swojej akcji zostal normalnym
    > bandyta.

    czyli popelnil przestepstwo z ktorego paragrafu?

  • 419. Data: 2006-07-29 18:57:50
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > snajper z boku ktory strzeli w opone gdy motocykl sie zatrzyma.

    ROTFL. Znaczy snajper gdzie ma byc i jak mamy poprosic kolesia zeby sie
    zatrzymal ;) A moze rozstawic co 200 metrow znajpera na wszystkich
    drogach ktorymi on moze jechac :):)

    Nic prostszego LOL ROTFL HAHAHA

  • 420. Data: 2006-07-29 18:57:55
    Od: inkaso <m...@a...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > ROTFL. Znaczy snajper gdzie ma byc i jak mamy poprosic kolesia zeby sie
    > zatrzymal ;) A moze rozstawic co 200 metrow znajpera na wszystkich
    > drogach ktorymi on moze jechac :):)
    >
    > Nic prostszego LOL ROTFL HAHAHA

    rzeczywiscie, Przemus to czasami przywali.

    Swoja droga, to dlaczego niby w ogole ma sie strzelac na oslep w srodku
    miasta, w dodatku z maszynowego.