  • 231. Data: 2006-07-28 16:01:23
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Ola <qwerty> napisali:
    > jego wlasne zyczenie. I tak powinno byc za kazdym razem jak fikasz za duzo
    > policji - kula w leb i do piachu. Od razu by sie bandyci przestali czuc
    > bezkarni i wykonywali kazde polecenie policjanta.

    Alez tak jest w panstwach policyjnych. Widze, ze ci sie takie marzy.
    Za niezatrzymanie sie do kontroli w normalnym panstwie to mozna dostac
    grzywne, a nie KS.

    P.S.
    Tato byl w ZOMO?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 232. Data: 2006-07-28 16:04:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Ola <qwerty> napisali:

    > Nie. Chodzi o to ze podoba mi sie to jak wyglada policja oraz stosunek do
    > niej w hameryce

    Ty, a w Chinach jeszcze bardziej sie policji boja. Krzywy tekst na wladze
    i idziesz na czesci zapasowe. Przeprowadz sie tam, bedziesz miala jak w
    raju.

  • 233. Data: 2006-07-28 16:06:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    tomm <t...@p...gazeta.pl> napisali:

    > ale on nie osadzal i nie wykonywal wyroku,
    > on dzialal zgodnie ze swoimi obowiazkami,

    Gowno prawda. Uzycie broni nie bylo jego obowiazkiem.
    Jego obowiazkiem bylo zrobic taka blokade, zeby nie ucierpialy osoby
    postronne a scigany w jak najmniejszym stopniu.
    To nie byl poscig bezposredni za sprawca napadu!

  • 234. Data: 2006-07-28 16:09:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    exxon <j...@c...pl> napisali:
    > i na taki sobie zasluzyl

    To np. za przekroczenie predkosci przestrzelenie kolan, co, faszysto?

  • 235. Data: 2006-07-28 16:18:17
    Od: "Jacek" <j...@p...pl>

    > Gowno prawda. Uzycie broni nie bylo jego obowiazkiem.
    > Jego obowiazkiem bylo zrobic taka blokade, zeby nie ucierpialy osoby
    > postronne a scigany w jak najmniejszym stopniu.
    > To nie byl poscig bezposredni za sprawca napadu!

    Policjanci ścigali sprawcę napadu. Sprawa by się wyjasniła gdyby się
    zatrzymał. Nie zatrzymał się (po WIELOKROTNYCH wzwaniach) dajac tym samym
    powody, aby policjant mógł przypuszczać, że ma on związek ze sprawą. Miał
    wybór. Wybrał głupio.

    Czy chcesz dać do zrozumienia, że nie warto stosować się do wezwań Policji ?
    Czy chcesz mnie przekonać, że mam nie zawracać sobie głowy blokadami Policji
    ?

    Jacek

  • 236. Data: 2006-07-28 16:18:32
    Od: "Ola" <qwerty>

    > P.S.
    > Tato byl w ZOMO?

    Chyba Twoj. Bo inteligencja nie grzeszysz a po kims to masz? No chyba ze
    mowa o listonoszu. PLONK PISOWCU ;-)

  • 237. Data: 2006-07-28 16:19:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tomek <n...@w...pl> napisali:
    > Wg opisu który mamy to policjanci działali przepisowo. Koniec sprawy.
    > Jakie więc odszkodowanie?

    Doprawdy?

    Art. 17.3. Użycie broni palnej powinno następować w sposób wyrządzający
    możliwie najmniejszą szkodę osobie, przeciwko której użyto broni, i nie
    może zmierzać do pozbawienia jej życia, a także narażać na
    niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia innych osób."

  • 238. Data: 2006-07-28 16:23:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tomek <n...@w...pl> napisali:

    > Jeśli się nie zgadzasz z tym co mówię to napisz na podstawie tego lub innych
    > aktów prawnych jak to niby wygląda

    Nie byl to poscig bezposredni za sprawca napadu!
    No i skrzetnie wyciales punkt 3 tego art.

[...]

    I jeszcze z policyjnych instrukcji:

    "w miejscach wzmożonego ruchu na drogach i w strefach zamieszkania przed
    użyciem broni palnej, biorąc przede wszystkim pod uwagę bezpieczeństwo
    osób postronnych, ocenić zasadność i celowość zastosowania tego środka,
    uwzględniając przede wszystkim podstawy prawne, dopuszczające użycie
    broni w pościgu"

  • 239. Data: 2006-07-28 16:26:38
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tomek <n...@w...pl> napisali:

    > Ale zrozum: oni nie chcieli go zabić

    Wysoki sadzie, nie chcialem zabic kolegi wyrzucajac go z 4 pietra.
    Myslalem ze wyladuje na nogi i zamortyzuje upadek robiac cziugeri.

  • 240. Data: 2006-07-28 16:28:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > 1) Nie zatrzymal sie na blokadzie

    "Blokadzie"? Na blokadzie to można nie zatrzymać się najwyżej czołgiem.

    > 2) Uciekal przed posciegiem
    > 3) Chcial staranowac policjanta

    Tak twierdzą.

    > 4) oddano 8 strzalow w powietrze

    Tiaaa.... Ciekawe, kogo jeszcze trafili... Co za matoł w zamieszkanej
    okolicy strzela w powietrze z ostrej amunicji?!

    > 5) zginal w wyniku uderzenia o betonowy slup

    Sekcja zwłok wykazała coś zupełnie innego.

    > 6) w okolicy grasowal bandyta (stad blokada) wiec mozna bylo
    > podejrzewac, ze ktos uciekajacyprzed oblawa to wlasnie on

    Jaaaaaaaaaasne.

    > Policja zareagowala wlasciwie. Brawa dla policjantow.

    Bzdura. Zareagowali tak samo niekompetentnie, jak przy "sprawie tygrysa".