  • 141. Data: 2006-07-28 11:20:08
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    tomm napisał(a):

    > ale on nie osadzal i nie wykonywal wyroku,
    > on dzialal zgodnie ze swoimi obowiazkami,

    strzal w plecy to wyrok

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 142. Data: 2006-07-28 11:20:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacrjp$loh$12@inews.gazeta.pl...
    > Byłeś tam?

    a Ty byles?

    P.

  • 143. Data: 2006-07-28 11:20:47
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacqss$loh$7@inews.gazeta.pl...
    > tyle ze tutaj jest bezposrednie zagrozenie, jezeli koles przejechal obok
    > policjanta to w momecie strzalu w plecy tego zagrozenia nie ma.
    Ale czy kura rozumiesz że prawnie możesz użyć broni nawet po tym jak
    zagrożenie ustało a chcesz gościa zatrzymać? Wystarczy że ktoś dopuścił się
    rozboju czyli nawet dał komuś w ryj...

    Tomek

  • 144. Data: 2006-07-28 11:22:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacrcp$loh$10@inews.gazeta.pl...
    > Skończ już z tym wyrokiem.... pojęcia mylisz młodziku.

    strzal w plecy to wyrok smierci, jest to oczywiste

  • 145. Data: 2006-07-28 11:22:25
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacr9g$loh$9@inews.gazeta.pl...
    > 160 kk, juz ktos podal podstawe prawna, jezlei chcial jednak uniknac
    > zatrzymania to staranowanie policjanta nic by mu nie dalo bo by sie
    > wylozyl w momencie uderzenia. Jest t moim zdaniem zbyt mocno naciagane,
    > i bardzo czesto sie pojawia ataki 'fakt' jezlei zastrzela nie tego co
    > trzeba,
    Teraz to dowaliłeś... Czyli wg Ciebie jakby policjant został ranny to byłoby
    ok?

    Tomek

  • 146. Data: 2006-07-28 11:23:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > Ale czy kura rozumiesz że prawnie możesz użyć broni nawet po tym jak
    > zagrożenie ustało a chcesz gościa zatrzymać? Wystarczy że ktoś dopuścił się

    nie roumiesz zatrzymania od zabicia?

    P.

  • 147. Data: 2006-07-28 11:23:17
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacrp8$loh$13@inews.gazeta.pl...
    > no i gadaj z d.
    Prawie jak gadanie z "tempakiem"

    Tomek

  • 148. Data: 2006-07-28 11:24:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > in message news:eacr9g$loh$9@inews.gazeta.pl...
    > Teraz to dowaliłeś... Czyli wg Ciebie jakby policjant został ranny to byłoby

    kiedy ranny? a został ? mozesz jakies zrodlo podac? czy nowe fakty
    wymyslasz?

    P.

  • 149. Data: 2006-07-28 11:24:17
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Tomas" <e...@w...pl> wrote in message
    [...]
    > pistolety i karabiny!!! Uwazacie wy twarde lby co jestescie za
    > zabijaniem ludzi przez policje, ze pewnego dnia sami padniecie lupem
    > metalowej kulki w leb od waszego kochanego policjanta!!
    Lepsza kulka od bandyty?

    Tomek

  • 150. Data: 2006-07-28 11:24:39
    Od: ytorkin <a...@b...pl>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > "Tomek" <n...@w...pl> wrote in message

    > A czy ja pisze ze zwalnia i ze ma znaczenie co on wiedzial a co nie i jakim
    > byl kandydatem na policjanta ?
    > Ja sie nie zgadzam z kretynskim zdaniem przedpiscy, ze kazdy wie co mu grozi
    > za lekcewanie policjanta
    > z bronia. Jak pokazauja takie jak ten przypadek nie kazdy o tym wie.

    Jak się słyszy strzały ostrzegawcze, po nie zatrzymaniu się do kontroli
    należy się spodziewać, że nie jest dobrze. Ciężko jest zakładać, że
    osoba mimo takich ostrzeżeń jest czysta łza. Być może ten policjant
    powinien w takiej sytuacji:

    1. zadzwonić do centrali i poprosić aby zrobili wywiad środowiskowy i
    znaleźli dane uciekającego

    2. zapoznać się z wynikami, porozmawiać z nauczycielami, rodzicami
    ewentualnymi znajomymi

    3. zrobić portret psychologiczny, przeanalizować prawdopodobnieństwo że
    uciekający na motorze nie zatrzymujący się na wezwania policji pomimo
    oddaniu strzałów ostrzegawczych i próbujący przejechać policjanta w
    mundurze na służbie jest wzorcowym obywatelem jadącym do czekającej na
    niego z obiadem narzeczonej

    Hmm, tego nawet w Monty Pythonie nie było.

    Pozdrawiam,
    Arek