  • 121. Data: 2006-07-28 11:00:36
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    news:7nbvg7ndwiz8.n8pkexckex8m.dlg@40tude.net...

    > Od samego posiadania noża i wymachiwania nie.
    > Moja żona to robi dość często
    Wiesz, jest różnica między robieniem obiadu, łażeniem po domu z nożem a
    wymachiwaniem nim koło kogoś. W szczególności policjanta...

    Tomek

  • 122. Data: 2006-07-28 11:00:41
    Od: "Koola" <n...@s...pl>

    > Wybierajac ucieczke wiedzial co robil i co mu grozi ...

    Tylko On raczej nie wiedzial co mu grozi - nasza policja nie ma srodkow do
    tego by skutecznie scigac motocyklistow i z reguly odpuszczaja - tym razem
    jednak chlopak mial pecha...

    pozdr.

  • 123. Data: 2006-07-28 11:02:03
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacqlg$loh$6@inews.gazeta.pl...
    > no wez ty pomysl co by bylo gdyby on wjechal w policjanta, myslisz ze
    > odbilby sie jak od zderzaka samochodowego?
    Na pewno raniłby policjanta. A na ile poważnie zależy do prędkości, masy
    motocykla, tego czym by go uderzył i w co uderzyłby policjant upadając.
    I nie jest tak że "jeśli odskoczył to sprawy nie ma".

    Tomek

  • 124. Data: 2006-07-28 11:02:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Idziesz wieczorem parkiem. Po obok stoją policjanci. Nagle podbiega kark
    > i chce Cie zdzielić palką w łeb. Rozumiem, że policja ma czekać aż Cie
    > zabiją wówczas będzie mogła próbować go zatrzymać? Mam nadzieje, że
    > prawo jest jednak inne.

    tyle ze tutaj jest bezposrednie zagrozenie, jezeli koles przejechal obok
    policjanta to w momecie strzalu w plecy tego zagrozenia nie ma.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 125. Data: 2006-07-28 11:04:05
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Robcio" <r...@i...pl> wrote in message
    > dlaczego zakladasz ze srodku przymusu bezposredniego okazaly sie
    > niewystarczajace ???
    > blad
    Jaki błąd? Nie zatrzymał się. Wniosek z tego że nie były wystarczające.

    > nawet na podstawie zeznania policjanta nie wydaje mi sie ze ktos swiadomie
    > probowal zagrozic jego zyciu
    > blad choc do dyskusji
    Wiesz co? Spotkajmy się. Ja będę jeździł motorem koło Ciebie i będziesz
    odskakiwał w ostatniej chwili. Po "zabawie" pogadamy.

    > nie istnialo zadne UZASADNIONE podejrzenie (np numery motoru)
    > POWAZNY BLAD
    Ależ istniało: brak widocznych numerów....

    Tomek

  • 126. Data: 2006-07-28 11:04:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> wrote in message
    > Czyli wg Ciebie powinni go puścić? Pościg od razu mówię że byłby
    > nieskuteczny.

    jasnowidz? U mnie w spocie prawi ekazdego dnia latasmiglowiec policyjny,
    jak myslisz w jakim celu?

    P.

  • 127. Data: 2006-07-28 11:04:48
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacq5e$loh$3@inews.gazeta.pl...
    > nie dzialali, zabosjwto w zamiarze ewentualnym, ryzyko okazleczenia lub
    > smierci jadacego motocyklisty do ktorego sie strzela jest powalajaco
    > wysokie.
    Zostanie rannym lub zabitym w czasie ucieczki przed policją - powalająco
    wysokie.

    Tomek

  • 128. Data: 2006-07-28 11:05:07
    Od: ytorkin <a...@b...pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > Nie musiał - może brakowało mu 5 punktów do kolekcji i nie chciał
    > się zatrzymywać. Ja też czasami przechodzę na czerwonym świetle i wiem
    > że ryzykuję mandat. Ale wiem też że nikt mnie za to nie zastrzeli.

    Ale gdyby policjan Cie zatrzymał to nie rzucisz się do ucieczki,
    jednocześnie prubując go staranować? Przynajmniej tak uważam;)

    > Ja nadal mam nadzieję, że nie mogą go zastrzelić. A co jeśli to był mój
    > kolega, który dawno mnie nie widział, wracający z piekarni z bagietką?
    > Nawet przy obronie koniecznej jest pojęcie współmierności użytych
    > środków.

    Jasne, że nie. Ale mogą spróbować go zatrzymać. Jeżeli pomimo tego on
    nie będzie nadal zwracał na to uwagi. To juz może to być dla nich
    podejżane. Jeżeli pomimo oddania strzałów ostrzegawczych on nadal będzie
    próbował rozwalić Tobie głowę. No to chyba mało kto w takiej sytuacji
    założy, że to koleżeński żart. I jak myślisz, czy bliska Ci osoba potym
    jak Ciebie zabiją na oczach policji, powie: "no tak przecież nie mogli
    niczego zrobić bo skąd mogli wiedzieć, że dres z bejsbolem go zabije.
    owszem zatrzymali go po fakcie i dobrze szkoda tylko, że zginął mój
    syn/mąż/dziadek/brat itp.

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 129. Data: 2006-07-28 11:06:05
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

    > oczywisciem, nawet gdyby to hitler jechal na tymmotocyklu, kraweznik nie
    > jest od osadzania i wykonywania wyroku. Juz o tym wielokrotnie pisalem na
    > grpie.

    ale on nie osadzal i nie wykonywal wyroku,
    on dzialal zgodnie ze swoimi obowiazkami,

    tak to w prawie dziala przeciez, ze lepiej jest sie poddac
    sadowi niz uciekac przed policja

    Tomek

  • 130. Data: 2006-07-28 11:09:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > motocykla, tego czym by go uderzył i w co uderzyłby policjant upadając.
    > I nie jest tak że "jeśli odskoczył to sprawy nie ma".

    160 kk, juz ktos podal podstawe prawna, jezlei chcial jednak uniknac
    zatrzymania to staranowanie policjanta nic by mu nie dalo bo by sie
    wylozyl w momencie uderzenia. Jest t moim zdaniem zbyt mocno naciagane,
    i bardzo czesto sie pojawia ataki 'fakt' jezlei zastrzela nie tego co
    trzeba,

    P.