  • 11. Data: 2006-04-06 07:21:34
    Temat: Re: policjant ponad prawem!
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu m...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > DZIEKUJE ZA ROZMOWE POZDRAWIAM WSZYSTKICH
    > KTORZY SA ZA I PRZECIW
    > KAZDY MA DO TEGO PRAWO W DEMOKRATCZNYM WOLNYM PANSTWIE!
    Kazdy ma tez prawo do stosowanai sie do netykiety (wielkie litery). Oraz
    do klarownego wyjasnienia sytuacji... bo Twoj post pisany byl jakbys
    wstala od stolu po paru godzinach picia. Pisz jasno i przejrzyscie to
    dostaniesz sensowna odpowiedz.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2006-04-06 07:27:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    > m...@t...pl napisał(a):

    >Resztą sobie wymyślam :)

    Chyba karmisz jakąs trol:)

    HaNkA

  • 13. Data: 2006-04-06 07:42:39
    Od: m...@t...pl

    chciala bym aby policja zostala ukarana
    za zlamanie prawa
    czy ktos z was ma jakies adresy (pomoc) w takiej sytuacji??
    mam adwokata chciala bym sie jednak,wiedziec wiecej nisz wiem do tej
    pory.
    12lat mieszkam na stale w berlinie.slyszalam juz kiedys co dzieje
    sie w polsce
    niechcialao mi sie w to wierzyc bo przeciesz zyjemy w wolnym kraju.
    teraz widze to troszeczke inaczej..
    chciala bym to ZMIENIC CHOCIASZ W MALY SPOSOB-
    POLICJANT STRORZEM PRAWA TAK!
    JEST NAPEWNO WIELU DOBRYCH POLICJANTOW I NIECH TACY POZOSTANA ABY
    DOPILNOWALI PORZADKU -ZAWSZE Z POSZANOWANIEM GODNOSCI
    CZLOWIEKA!POZDRAWIAM!

  • 14. Data: 2006-04-06 07:46:36
    Od: m...@t...pl

    sory(za wielkie litery)!
    niewim co masz na mysli z tym piciem?/

  • 15. Data: 2006-04-06 07:57:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@t...pl napisał(a):

    > 12lat mieszkam na stale w berlinie.slyszalam juz kiedys co dzieje
    > sie w polsce

    Ale na razie nie dowiedzieliśmy się "co się dzieje w polsce".

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 16. Data: 2006-04-06 08:14:09
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > czy ktos z was ma jakies adresy (pomoc) w takiej sytuacji??
    > mam adwokata chciala bym sie jednak,wiedziec wiecej nisz wiem do tej
    Zapytaj sie adwokata, w koncu od tego go masz. Moze on jest wrozka wiec
    zrozumie o co Ci chodzi. A jesli chcesz uzyskac pomocy na grupie to
    opisz w normalny sposob cale zdarzenie.
    Naucz sie pisac posty (co za kretynski nawyk pisania kazde zdanie w
    osobnej linijce, bez znakow przestankowych, z wcieciami w kazdej linii).
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 17. Data: 2006-04-06 08:20:51
    Od: m...@t...pl

    odp.dla Johanson
    ;dlaczego piszesz w liczbie mnogiej?
    jak troche sobie poczytasz to bedziesz wiedzial co sie dzieje w
    polsce!
    zastrzegam moje zdanie o policji nie tyczy sie wszystkich
    funcjonarjuszy.
    niestety zdazaja sie zeczy niedozeczne!
    nietylko mi przytrafilo sie cos takiego?
    czy myslisz ze jestem jedyna ktora musiala przejsc cos takiego!
    pozdrawiam1

  • 18. Data: 2006-04-06 08:26:29
    Od: m...@t...pl

    bodzio, tyle ile napisalam wystarczy ,niemoge opisac calej historji.
    sprawa jst w sadzie..
    pytalam o pomoc w mojej sprawie,widze ze to ci nie odpowiada,mam
    zapytac wlasnego adwokata piszesz,a ja uwazam ze mam prawo zapytac sie
    kogo chce w mojej sprawie.

  • 19. Data: 2006-04-06 09:10:10
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu m...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > bodzio,
    b*a*dzio
> [...]
    > pytalam o pomoc w mojej sprawie,widze ze to ci nie odpowiada,mam
    > zapytac wlasnego adwokata piszesz,a ja uwazam ze mam prawo zapytac sie
    Ty jestes uposledzona? Najpierw sama piszesz ze nie mozesz opisac calej
    historii a rownoczesnie oczekujesz pomocy.
    I prosze... pisz posty normalnie.
    Aha... wrotki sie zostawia
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 20. Data: 2006-04-06 09:14:57
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Uzytkownik <m...@t...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > niestety zdazaja sie zeczy niedozeczne!
    > nietylko mi przytrafilo sie cos takiego?
    > czy myslisz ze jestem jedyna ktora musiala przejsc cos takiego!

    To moze wreszcie napiszesz przez co przeszlas czy moze Twoja wyobraznia nie
    siega juz tak daleko i masz potezne problemy aby napisac historyjke ktora
    bedzie miala rece i nogi??

    Bo na razie trolujesz i tyle

    Jacek