  • 31. Data: 2009-07-24 21:35:07
    Temat: Re: Nie ucichły jeszcze strzały ...
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dobrze powiedział gen.Polko w TVN24, że najpierw to trzeba policjantów
    pełniących służbę patrolową wysłać na szkolenia symulacyjne, aby nie bali
    się strzelać, obeznawali z bronią i wyzbywali stresu przy wydobywaniu broni
    z kabury.
    Takie szkolenia to powinny być raz na kwartał, a nie raz w roku.
    Dobrze powiedział gen.Petelicki, że trzeba zrównać zarobkipolicji z
    wojskiem, bo to policjant bezpośrednią styczność ma z bandytami, a nie
    żołnierz

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php

  • 32. Data: 2009-07-24 23:02:51
    Temat: policjanci są żle opłacani, ale milicjanci już całkiem dobrze
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bo trzeba powiedzieć sobie szczerze, kadra na stołkach to milicja i dzieci
    milicjantów. A spadkobiercy Jaruzelskiego moga akcje przeprowadzać właśnie
    takie jak ta w Poznaniu - z udziałem martwych i rannych cywilów

  • 33. Data: 2009-07-25 00:07:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > bo trzeba powiedzieć sobie szczerze, kadra na stołkach to milicja i dzieci
    > milicjantów. A spadkobiercy Jaruzelskiego moga akcje przeprowadzać właśnie
    > takie jak ta w Poznaniu - z udziałem martwych i rannych cywilów

    rzeczywiscie burak jestes

  • 34. Data: 2009-07-25 07:44:14
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > rzeczywiscie burak jestes

    BA ! i to najlepszy

    a Pan przestanie udawac i poczyta sobie życiorysy kasty uprzywilejowanej przez
    KC i MO, a jakie afery i nic im nie szkodzi np. rzecznik policji poznańskiej
    poczytajcie bo to ciekawe
    http://www.policyjnyserwisinformacyjny.fora.pl/proku
    ratorzy-iv-i-v-rp,4/umorzenie-na-telefon,4256.html

    http://interwencja.interia.pl/news?inf=1100085

    http://jarocin.naszemiasto.pl/wydarzenia/771103.html

    a to tylko jeden rzecznik:(

  • 35. Data: 2009-07-25 07:49:28
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    witek pisze:

    > rzeczywiscie burak jestes

    Troszkę przesadził ale co do jednego ma rację.
    Dzisiaj na niektórych stanowiskach w policji jeszcze można znaleźć nie
    tylko milicjantów ale też byłych funkcjonariuszy SB i to takich, którzy
    w latach 90 nie podlegali weryfikacji.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 36. Data: 2009-07-25 08:03:51
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
    > "BK" <b...@g...com> napisał
    >
    > Myślę, że powyższe w ogóle nie przyszłoby Ci nawet do głowy, gdyby
    > chodziło o kogoś Ci bliskiego.
    > Nie będąc bezpośrednio zaangażowanym, łatwo się pisze "błędy", "wypadek",
    > "statystyka", "bądźmy realistyczni", ale tu chodzi chodzi
    > o_życie_człowieka_, a nie jakiś tam pomijalny przypadek w skali
    > wszechświata.

    Rozumiem ze gdyby kogoś z Twoich bliskich rozjechał samochodem 18letni
    brawurowy kierowca to domagałbys się zakazu prowadzeniea pojazdów dla
    18latków
    A gdyby ktoś z Twoich bliskich został zastrzelony przez bandytów bo
    policjant bał się użyć broni ?

    Krzysiek

  • 37. Data: 2009-07-25 10:13:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    kris pisze:
    [..]
    > A gdyby ktoś z Twoich bliskich został zastrzelony przez bandytów bo
    > policjant bał się użyć broni ?

    A niby gdzie kiedykolwiek miałeś taką sytuację?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 38. Data: 2009-07-25 10:36:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > kris pisze:
    > [..]
    >
    > A niby gdzie kiedykolwiek miałeś taką sytuację?
    >
    >Zaszczujmy policjantów ograniczmy im mozliwość używania broni, wprowadżmy
    >wymóg ze najpier musza 3 razy poprosic przestepce potem 4 strzały
    >iostrzegawcze to takich sytuacji będzie coraz wiecej.
    Policja powinna być zdecydowana w swoich działaniach a przestepcypowinni sie
    liczyc z tym że moga zginąć.
    A pomyłek czy nawet brawury sie nie uniknie nigdy.
    Policjanci powinni być lepiej szkoleni o prostu ale to juz inny temat.

    Krzysiek

  • 39. Data: 2009-07-25 15:45:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    kris pisze:
    > Zaszczujmy policjantów ograniczmy im mozliwość używania broni, wprowadżmy
    > wymóg ze najpier musza 3 razy poprosic przestepce potem 4 strzały
    > ostrzegawcze to takich sytuacji będzie coraz wiecej.

    Cytuj poprawnie, bo to wyglądało jak moja wypowiedź.
    To raz
    Dwa, nie dorabiaj brody do moich propozycji.
    Ja mówię jasno - policja powinna mieć prawo użyć broni TYLKO I WYŁĄCZNIE
    w ochronie życia innych i ewentualnie swojego.
    Strzelanie od uciekających jest zwykłą zbrodnią.

    > Policja powinna być zdecydowana w swoich działaniach a przestepcypowinni sie
    > liczyc z tym że moga zginąć.

    Taaa... z jakich genialnych książek tą bzdurę wyciągnąłeś?
    Wiesz co się wtedy dzieje? To właśnie co w USA.

    > A pomyłek czy nawet brawury sie nie uniknie nigdy.
    > Policjanci powinni być lepiej szkoleni o prostu ale to juz inny temat.

    Nie. Powinni być karani. Tylko tyle i aż tyle by wystarczyło.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 40. Data: 2009-07-25 16:04:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h4f9c3$ns0$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Ja mówię jasno - policja powinna mieć prawo użyć broni TYLKO I WYŁĄCZNIE
    > w ochronie życia innych i ewentualnie swojego.
    Co oznacza wg ciebie "w ochronie życia"?
    Strzelanie do uciekającego bandziora/zabójcy to jest strzelanie w ochronie
    życia tych, których jeszcze może zabić jak ucieknie.

    > Strzelanie od uciekających jest zwykłą zbrodnią.
    A z jakich to genialnych książek tę bzdurę wyciągnąłeś?

    > Nie. Powinni być karani.
    Owszem.

    --
    Jotte