  • 11. Data: 2004-12-03 00:16:42
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > zostaw go on żyje w swoim matrixie

    Prozac mu sie skonczyl

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2004-12-03 02:58:41
    Temat: Re: policja w Siemianowicach ?l?skich
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Won pajacu. Juz ci to lachu chyba mowilem co ?

  • 13. Data: 2004-12-03 07:00:34
    Temat: Re: policja w Siemianowicach =A6l=B1skich
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > To nie była moja zona panie chamski swirze z Krakowa, a raczej z Raciborska,
    > wsi w której jest ko?ciół i pola pod Wieliczk? no i ostatnio u was ogłosili
    > przetarg na budowę nowej drogi, bo krowy się potykaj? na tej co jest.

    LOL ... ale ja nie jestem z Raciborska. Tylko centrala telefoniczna tam
    stoi ;-))))))))))))) Obraziles centralę TPSA ... ;)

  • 14. Data: 2004-12-03 07:58:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > LOL ... ale ja nie jestem z Raciborska. Tylko centrala telefoniczna tam
    > stoi ;-))))))))))))) Obraziles centralę TPSA ... ;)

    A pan obrazil moja zone, ktora mieszka ze mna, a nie w Siemianowicach, tymi
    slowami:

    "Po co nam przygody twojej zony ? Nikt jej nie chcial ? Nawet na golasa ?"

    Ma pan jeszcze cos do dodania? Gdzie jest centrala to nie ma wplywu na to,
    ze z pana chamski wiesniak.
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 15. Data: 2004-12-03 07:59:33
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Won pajacu. Juz ci to lachu chyba mowilem co ?

    Szanowny panie bandyto,
    Nie wiem do kogo pan mówil, ale ja nie jestem pajacem.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 16. Data: 2004-12-03 08:45:43
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 22:55:43 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia Thu, 2 Dec 2004 20:41:40 +0100, Leszek naskrobał(a):

    > zostaw go on żyje w swoim matrixie

    ciekawe czy jego matrix jest lepszy od naszego...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 17. Data: 2004-12-03 08:46:13
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomo?ci

    > Nastepny prawnik od siedmiu bolesci?

    A Pan dalej nie mysli..........

    bogen

  • 18. Data: 2004-12-03 09:05:41
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 00:16:14 +0100, Stasio Podróżnik
    <b...@o...pl> napisał:

    > *TROLL WARNING*

    A jak go trzymałem w wątku o strzelaniu z karabinów do zamków w drzwiach w
    celu ich otwierania to rózni na mnie naskakiwali że karmię trolla. Póki to
    robiłem siedział w jednym wątku i mordy nie wychylał... niestety
    przestałem i wylazł na ulice w poszukiwaniu rozrywki... ale poziom to mu
    się obnizył...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 19. Data: 2004-12-03 09:17:59
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
> [...]
    > slowami:
    >
    > "Po co nam przygody twojej zony ? Nikt jej nie chcial ? Nawet na golasa ?"

    Panie Doktorze! Prosimy o zdjęcie :)))
    nn

  • 20. Data: 2004-12-03 09:33:46
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsifcvrvnmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
> [...]
    > robiłem siedział w jednym wątku i mordy nie wychylał... niestety
    > przestałem i wylazł na ulice w poszukiwaniu rozrywki... ale poziom to mu

    Medal dla tego pana za opieke nad trollami.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.