  • 1. Data: 2024-10-07 10:58:25
    Temat: policja szuka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Na wrocławskim Nowym Dworze mężczyzna zaatakował 8-latkę.

    https://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/przerazenie-po-na
    padzie-na-8-latke-rodzice-chca-organizowac-patrole/b
    y08jmk
    https://gazetawroclawska.pl/napasc-na-8letnia-dziewc
    zynke-we-wroclawiu-tuz-przy-kosciele-zaatakowal-ja-o
    bcy-mezczyzna-podniosl-przygniotl-do-plotu-i-zaczal/
    ar/c1-18845969
    https://www.o2.pl/informacje/zaatakowal-8-latke-poli
    cja-zabiera-glos-ws-patroli-obywatelskich-7078037109
    066720a

    na afrykańskiego imigranta nie wygląda.

    Kviatku, dziwisz się, ze mieszkancy chcą zorganizować patrole
    obywatelskie?

    Ale ja nie o tym - zainteresowany wchodzę na
    https://wroclaw.policja.gov.pl/

    Robercie, znajdziesz coś?

    Policja szuka swoimi metodami?

    Czy parafrazując Shreka - chce ukryć sprawę i sprawcę :-)

    J.

  • 2. Data: 2024-10-07 17:20:46
    Temat: Re: policja szuka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2024 o 10:58, J.F pisze:

    > Czy parafrazując Shreka - chce ukryć sprawę i sprawcę :-)

    Możesz być pewny że jak go amatory dorwą to Robert będzie miał
    zastrzeżenia że zrobili to zupełnie niezgodnie ze sztuką i popełnli
    mnóstwo błędów, w odróżnieniu od profesjonalistów, który by
    profesjonalnie i bezbłędnie umorzyli postępowanie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2024-10-07 21:06:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.10.2024 o 17:20, Shrek pisze:
> [...]
    > mnóstwo błędów, w odróżnieniu od profesjonalistów, który by
    > profesjonalnie i bezbłędnie umorzyli postępowanie:P

    Gożej, jak "Milicja Ludowa" zacznie "ujmować" wszystkich podobnych.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 4. Data: 2024-10-08 06:59:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gożej, jak "Milicja Ludowa" zacznie "ujmować" wszystkich podobnych.

    Nawet jak znajdą właściwego to będziesz miał ból dupy, podobnie jak z
    moto:P A zaczniesz od tego, że to wcale nie musiał być czyn zabronony
    więc należy się umorzenie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-10-08 07:04:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2024 o 06:59, Shrek pisze:
    > Nawet jak znajdą właściwego to będziesz miał ból dupy, podobnie jak z
    > moto:P A zaczniesz od tego, że to wcale nie musiał być czyn zabronony
    > więc należy się umorzenie:P

    Ty, to lepiej wiesz ode mnie, co ja będę chciał. Nawet będziesz z tym
    walczył :-)

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 6. Data: 2024-10-08 19:48:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ty, to lepiej wiesz ode mnie, co ja będę chciał.

    "typowy kulson... jest typowy":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!