  • 171. Data: 2018-03-07 21:17:53
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-03-18 o 16:26, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Bo z 4 to jak rozumiem, wystarczy umieć czytać. Natomiast z 5 to
    > trudniej, bo trzeba znać się na zapisie nutowym i ogólnie muzyce. No i
    > jeszcze jedna sprawa - odsłuchujesz, oceniasz swoimi nadzwyczajnymi
    > umiejętnościami muzycznymi i już wiesz. W jaki teraz sposób chcesz
    > przyjąć postawę zasadniczą w przeszłości, bo spiewać już skończyli? No
    > chyba że ograniczysz się do ukarania za chuligański wybryk w razie
    > weryfikacji negatywnej.
    >
    > Naprawdę - coraz bardziej się ośmieszasz. I również swoją formację, choć
    > obecnie to już ciężko zaszkodzić jej wizerunkowi.

    Ni jestem krytykiem muzycznym i nie będę się brał za ocenianie występów
    artystycznych.

  • 172. Data: 2018-03-07 21:20:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-03-18 o 16:40, Shrek pisze:

    > Byłoby śmieszne gdyby nie to, ze brak szacunku do hymnu ze strony
    > kulsonów wcale śmieszny nie jest. Więc nie wiem co tak cię bawi.

    Głownie Twoja potawa na siłę szukającego zwady.

    > Obstawiam też że nie jest to ich prywatny wybór, bo wtedy przynajmniej
    > częśc odruchowo okazałaby szacunek - choćby dlatego, że jak słusznie
    > zauważył Marcin - środowisko policjantów nie jest czymś wyjątkowym i
    > wszędzie są i mendy i porządni ludzie. Więc jestem przekonany że coś
    > musi im narzucać z góry masowe "nierozpoznawanie" hymnu, skoro trzech co
    > rozpoznało to aż w gazetach wylądowało. Miałem nadzieję, ze może
    > rozwiążesz zagadkę.

    Albo0 sposób wykonania na tyle nie zasługiwało na uznanie tego za
    publiczne odtworzenie hymnu, ze nikomu do głowy nie przyszło o głowy
    takie potraktowanie tego.

  • 173. Data: 2018-03-07 21:21:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-03-18 o 18:03, Kviat pisze:

    > Serio?
    > To rzecz w każdym razie dyskusyjna, że odnosisz się dość teoretycznie do
    > spraw prostych jak budowa cepa. Przynajmniej dla normalnego człowieka, a
    > nie kulsona.

    Wszytko jest proste - dokąd nie musisz sam tego zrobić od początku
    ku do końca.

  • 174. Data: 2018-03-08 06:48:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ni jestem krytykiem muzycznym i nie będę się brał za ocenianie występów
    > artystycznych.

    To skąd będziesz wiedział czy to Hymn grają, czy "jakiś bełkot"?

    Shrek

  • 175. Data: 2018-03-08 06:48:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo0 sposób wykonania na tyle nie zasługiwało na uznanie tego za
    > publiczne odtworzenie hymnu, ze nikomu do głowy nie przyszło o głowy
    > takie potraktowanie tego.

    Jasne - to w końcu spacerowicze byli.

    Shrek

  • 176. Data: 2018-03-08 14:55:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 06:48, Shrek pisze:

    > To skąd będziesz wiedział czy to Hymn grają, czy "jakiś bełkot"?

    Zawsze można powołać biegłego muzykologa i ustalić.

  • 177. Data: 2018-03-08 15:06:52
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > i kto Ci gdzieś pozwoli dzwonić?

    Czy podczas takiej kontroli policjant może zgodnie z prawem zabronić
    dzwonić (np. do adwokata, lub tak naprawdę do kogokolwiek)?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 178. Data: 2018-03-08 15:08:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ja bym mu jeszcze pootwierał, że by było szybciej i tyle.

    Ja nie, bo nie zgadzam się z durnym przekonaniem, że jeśli nie ma się nic
    do ukrycia, to można rezygnować z wolności osobistej. Inne pytanie, to co
    obywatel może zrobić podczas niezgodnej z prawem kontroli. Wg mnie nic.

    Idąc tym tropem można pokazać policjantowi wszystkie swoje maile i
    rozmowy, jak poprosi. W końcu nie mamy nic do ukrycia.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 179. Data: 2018-03-08 15:15:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zawsze można powołać biegłego muzykologa i ustalić.

    I już ustalili. Bo ostatnio to nawet postronni spacerowicze zatrzymiwali
    się, stawali na baczność i przyłączali do chuligańskiego wybryku
    polegającego na śpiewaniu hymnu, a kulsowny jak widać do tej pory się
    nie połapały, że to hymn i nalezy szacunek oddać.

    Naprawdę - weź już się nie osmieszaj.

    Shrek

  • 180. Data: 2018-03-08 15:15:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 15:06, Adam Wysocki pisze:

    > Czy podczas takiej kontroli policjant może zgodnie z prawem zabronić
    > dzwonić (np. do adwokata, lub tak naprawdę do kogokolwiek)?

    Nie, ale zabiera telefon w celu jego sprawdzenia. Dzwonić możesz, tylko
    nie masz z czego.