  • 111. Data: 2018-03-06 12:22:14
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jasne. Z przekory też stawiają zarzuty, i trzepią randomowych ludzi po
    > ulicach.
    >
    > Wielokrotnie powtarzał, że robią tak bo mogą i nic im nie zrobisz, a jak
    > spróbujesz, to cie niemiłe przygody spotkają. Mentalność dresa. Sorry -
    > ja cały szacunek do Roberta straciłem i spadł dla mnie w klasyfikacji do
    > kulsona. Nie rozumiem twojego uporu w tłumaczeniu go, że on wcale nie
    > mysli, co napisał.

    Bo go znam z newsów praktycznie od poczatku istnienia polskiego usenetu
    i widzę jakim jest człowiekiem, jak tłumaczy różne rzeczy, poświęca swój
    czas i generalnie ma kupę cierpliwości. Nawet jak ktoś jeździ po nim jak
    łysej kobyle jak np. w tym wątku. Mnie by już dawno wzieła cholera.
    Każdą wypowiedź mozna sobie różnie interpretowac w zalezności od stopnia
    wk.. na daną osobę (czy środowisko, które reprezentuje) i własnych
    predyspozycji.

    --
    Marcin

  • 112. Data: 2018-03-06 12:37:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Każdą wypowiedź mozna sobie różnie interpretowac w zalezności od stopnia
    > wk.. na daną osobę (czy środowisko, które reprezentuje) i własnych

    Sorry - to co on tu wyprawia jako przedstawiciel policji woła o pomstę
    do nieba. To co pisał kiedyś go nie usprawiedliwa.

    Shrek

  • 113. Data: 2018-03-06 13:08:58
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.03.2018 o 12:12, p...@g...com pisze:
    > --Z przekory też stawiają zarzuty, i trzepią randomowych ludzi po ulicach.
    >
    > juz polegli w mediach np fakt.pl

    IMHO artykuł w szmatławcu o niczym nie świadczy.

    p. m.

  • 114. Data: 2018-03-06 14:01:58
    Od: p...@g...com

    --IMHO artykuł w szmatławcu o niczym nie świadczy.

    oczywiscie

    http://natemat.pl/231487,policjanci-zatrzymali-rower
    zyste-bo-jechal-w-czasie-mrozow
    https://wawalove.wp.pl/policja-przeszukuje-moj-pleca
    k-i-kurtke-bo-jechalem-na-rowerze-vloger-publikuje-w
    ideo-6225221287806593a
    https://www.planeta.fm/Czarna-dziura/policja-i-kradz
    iez-roweru-mogli-przekroczyc-swoje-uprawnienia
    https://warszawawpigulce.pl/jechal-rowerem-nagle-zat
    rzymala-go-policja-przeszukali-jego-kurtke-plecak-a-
    nawet-futeral-od-okularow-wideo/

    totalna klapa

  • 115. Data: 2018-03-06 14:06:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2018 o 13:08, m pisze:

    > IMHO artykuł w szmatławcu o niczym nie świadczy.

    Źródło podłe, ale można tezy adwokata zweryfikować w googlu.

    Shrek

  • 116. Data: 2018-03-06 14:56:53
    Od: p...@g...com

    --Źródło podłe, ale można tezy adwokata zweryfikować w googlu.

    nie ma co weryfikowac bo polegli w momencie publikacji nagrania teraz to juz tylko
    kopanie sie z koniem :-)

  • 117. Data: 2018-03-06 15:09:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 marca 2018 11:18:32 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Z tym, że nasze kulsony twierdzą, że nie musi on być prawdziwy, bo
    > rozporządzenie wymaga podania powodu, a nie rzeczywistego powodu. No i
    > jak ich szanować?

    Trza się cieszyć że Pan Władza w tym przypadku dobrotliwy był
    Bo w Rozporządzeniu nie ma że nie można pałką czy paralizatorem przypierdolić więć
    mógł przywalić;)
    I tak jeszcze mam wrażenie że trafili mikrego nastlatka na rowerze to sobie próbowali
    punktów ponabijać a nuż coś znajdą
    Jakby trafili na 120kg, lysego dresa w Beemce to by pewnie grzecznie w prawo jazdy i
    DR zerkneli i życzyli szerokiej droki

  • 118. Data: 2018-03-06 15:19:11
    Od: p...@g...com

    --Jakby trafili na 120kg, lysego dresa w Beemce to by pewnie grzecznie w prawo jazdy
    i DR zerkneli i życzyli szerokiej droki

    na slawe i chwale trzeba sobie zapracowac ale trzeba przyznac ze tym nagraniem
    wykonali kawal dobrej roboty :-)

    *Pomagamy i chronimy*

    http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/131925,Konkurs
    -na-haslo-polskiej-Policji-rozstrzygniety.html

  • 119. Data: 2018-03-06 16:00:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 marca 2018 15:19:13 UTC+1 użytkownik p...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > *Pomagamy i chronimy*
    >
    > http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/131925,Konkurs
    -na-haslo-polskiej-Policji-rozstrzygniety.html

    Albo by walczyli ku chwale jak ci w Bytowie;)
    https://www.youtube.com/watch?v=G1ncr1b44NA

  • 120. Data: 2018-03-06 17:03:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2018 o 14:56, p...@g...com pisze:
    > --Źródło podłe, ale można tezy adwokata zweryfikować w googlu.
    >
    > nie ma co weryfikowac bo polegli w momencie publikacji nagrania teraz to juz tylko
    kopanie sie z koniem :-)

    Właściwie zawsze mnie zastanawiało skąd oni biorą niedorzeczników
    prasowych. Teoretycznie powinni jakiś bardziej kumatych i wygadanych
    wyławiać z formacji, albo brać z zewnątrz. Ponieważ zawsze mają jakieś
    literki policyjne przed nazwiskiem, to sądzę że biorą ze swojego grona.

    I teraz pytanie - to naprawdę są elity medialne policji? No bo coś co
    nazywa się damage control powinno być podstawą działania rzecznika. A
    tymczasem oni sprawiają wrazenie, jakby ich konkurencja nasłała w celu
    zrobienia czarnego PR - no ale oni nie mają konkurencji, chyba że strasz
    miejską.

    Nic chyba nie przebije jakiejś tam podrzędniejszej rzeczniczki, która
    pytana czemu nie reagują jak samochody są zaparkowane tak, że trzeba po
    ciągłych jeździć ... odpowiedziała, że mandaty należą się tym co
    przejeżdzają po ciągłej. Do kamery pod nazwiskiem, jako rzeczniczka,
    sama z własnej inicjatywy, nie pytana wcale to te samochody co po
    ciągłęj jeżdzą. Zakładając, że na medialne stanowiska wybierają tych
    inteligentniejszych...

    Shrek.