  • 61. Data: 2024-05-24 22:47:08
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.05.2024 o 21:55, Shrek pisze:
    > Przecież przeczytałem i wytlumaczyłem. "ukradł" z roztargnienia albo
    > lenistwa. Przez analogie to twojego tłumaczenia "nieumyślnego oszustwa".
    > Gdzie jest różnica?
    Nieumyślnie można popełnić przestępstwo tylko, gdy ustawa tak stanowi.
    Weź wreszcie przeczytaj kodeks karny, bo nudzi mnie wyjaśnianie Ci
    podstaw podstaw.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 62. Data: 2024-05-24 22:47:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.05.2024 o 21:57, Shrek pisze:
    > Zarówno oszustwo jak i kradzież jest zabroniona pod groźbą kary.

    Jazda po pijanemu - przykładowo - też. I co to ma do omawianego przez
    nas tematu?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 63. Data: 2024-05-24 22:49:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.05.2024 o 22:02, Shrek pisze:

    > A czym różni się oszustwo zgłaszane przez allegro od tego przez areczka,
    > że oczywiste jest że głoym okiem widać, że u allegro może mieć znamiona
    > przestęppstwa i czynności należy prowadzić a u areczka nie?
    Już tyle razy to wyjaśniałem, że mi się po prostu nie chce. i tak nie
    zrozumiesz.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 64. Data: 2024-05-24 22:49:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.05.2024 o 22:04, Shrek pisze:
    > Jak sprzedawca zgwałci nieletnią, to również działania policji nie
    > zmienią tego że nieletnia zostala zgwałcona. I co z tego?
    Zajrzyj do ustawy, jakie są cele kary.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2024-05-24 22:51:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.05.2024 o 17:05, Shrek pisze:

    > Bo ustawa nie mówi nic, że jak sobie policja uważa że ma kijową
    > skuteczność to ma nie przyjmować zawiadomienia albo próbować nakłonić
    > ewentualnego poszkodowanego do odstąpienia od złożenia zawiadomienia.

    Ale to jest coś, coś sam wymyślił i teraz będziesz dzielnie i ofiarnie z
    tym walczył.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 66. Data: 2024-05-24 23:05:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jazda po pijanemu - przykładowo - też. I co to ma do omawianego przez
    > nas tematu?

    Że nie tylko takie które są zabronione pod groźbą kary, bo jak jesteś
    niepoczytalny to kara w sensie prawnym ci nie grozi, a jednak policja
    podejmuje (lu powinna podejmować) czynności.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2024-05-24 23:06:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już tyle razy to wyjaśniałem, że mi się po prostu nie chce. i tak nie
    > zrozumiesz.

    Bo niegdy nie wyjaśniłe. Skłaniałeś się ku wersji, że jak allegro to
    raczej nie pojedynczy przypadek, ale oszustwo pojedyncze jest tak samo
    ścigane.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 68. Data: 2024-05-24 23:06:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nadal nie ma pilnować wywiązywania się z umów.

    Chyba że zglasza allegro, to wtedy inna sprawa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 69. Data: 2024-05-24 23:09:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zajrzyj do ustawy, jakie są cele kary.

    A jakie to ma znaczenie w omawianym przypadku że oszukany dalej bedzie
    oszukany a zgwałcona dalej będzie zgwałcona i żadne działania policji
    tego nie zmienią? Choć w sumie jakby zadziałali to mogą zmienić, bo
    oszust jak go zapytają czemu nie wysłał to prawdopodobnie natychmiast
    wysle a gwałciciel nie odgwałci.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2024-05-24 23:10:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to jest coś, coś sam wymyślił i teraz będziesz dzielnie i ofiarnie z
    > tym walczył.

    Ja wymyśliłem? To twój cytat, który zostawiłem na samej górze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!