  • 81. Data: 2004-08-29 12:59:49
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co do krzyczenia, to przecież jedyna dla nich szansa często. Oczywiście,
    > jak stoi jeden policjant, to mają się szansę przebić. Ale jak jest ich
    > więcej, to takie pokrzykiwanie daje im szansę na to, ze policjanci się
    > zawahają z otwarciem ognia.

    zdziwic czy nie, kiedy uda mi sie zarobic $ na dobry samochod to i
    odpowiedni sprzet do powiadamiania sobie zakupie
    by uniknac takich problemow,
    a co inni zrobia to ich problem.

    EOT :-)

    P.

  • 82. Data: 2004-08-29 13:03:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "hahahahaha przepraszam,ale nie moglem sie powstrzymac.
    Ty nie masz pojecia o obowiazujacym prawie."

    bo nie jestem prawnikiem, ale skoro w naszym kraju zamykaja goscia ktory
    idzie z kolega ktory robi "dyche" to chyba sam przyznasz ze
    w przypadku takiego MORDERSTWA tym bardziej powinno sie to zrobic.

    "Tak owszem moga.
    Czyli swieci chlopcy oglonie lubili sobie zajarac albo cos niecos wciagnac.
    Grzeczni, tacy spokojni."

    3 razy amf. wciagalem, raz kok.

    kilkanascie razy jaralem, to powod by mnie zabic ?

    Lecz sie facet!

    Pogadamy jak Ci dzieciaka zabija.

    P.

  • 83. Data: 2004-08-29 13:04:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "Myslisz pojecia.
    Nie masz wiedzy z tym zakresie.
    Poczytaj przepisy regulujace prace policji."

    prosze podac mi konkretny przepis ktory nakazuje mi w takiej sytuacji sie
    zatrzyamc a nie odsylac mnie do czytania wszystkiego.
    Co chcialem znalzlem i zacytowalem. I do tego sie teraz odnosze.
    P.

  • 84. Data: 2004-08-29 13:11:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "Nooo to Ty tez kombinuj, dyskutu, nie wykonuj polecen a kiedys czego Ci
    nie zycze tez bedzies zmial pretensje do calego swiata,"

    Ale jakich polecen kurwa mac czlowieku, wybiegli i zaczeli strzelac, zamiast
    filozofpwac poszukaj na googlach relacji swiadka.

    "I coz takiego powiedzilal ten Twoj swiadek.......ze nie slyszal, aby
    policjaci krzyczeli policja.
    Moze nie slyszal?"

    mowil ze to wygladalo na zwykly napad, podjechaly chyba 2 samochody,
    wybieglo z nich kilku uzbrojonych gosci
    Zaden nie mial kurtki z napisem plicja, nikt nie krzyczal policja a jak
    krzyknal to chyba pod nosem i zaczeli strezlac.

    I zauwaz ze do 2 osob bez broni wystrezlono z tego co pamietam ponad 40
    naboi. (wiecej chyba)

    > A moze powiedz w takim razie czemu zniknela kula ktora zabila chlopaka i
    > czemu policjanci (ktorzy byli na miejscu) pozwilili na wykasowanie
    nagrania
    > z kamery
    > porzemyslowej ktora "zlapala" cale wydarzenie?

    "A czemu " swieci" chlopcy" mieli slady narkotykow we krwi?
    Tacy grzeczni........."

    Moze na dyskotece byli dzien wczesniej. Po za tym to byly plotki.

    Czyli uwazasz ze Ciebie za Twoje poglady mogli by tez rozstrzelac?
    Jak ktos chce niech bierze. Co Cie to k. obchodzi, nie powod by go zabijac.
    Wiesz w ogole jak sie czlowiek zachowuje po amfetaminie, a jak gdy sa
    sladowe ilosci czyli
    jak by nie patrzec jak sie ma zjazd? Zjazd to jest cos straszniego 10 X
    gorsze od kaca.
    Czyli o agresji nie ma mowy w tym momencie.

    P.

  • 85. Data: 2004-08-29 13:14:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > w tym przypadku zamnkal bym tych policjantow co strzeli,
    > powod prosty,
    > Strzelac powyzej pasa gumowcami nie wolno. Usilowanie zabojstwa (jak widac
    > powodzeniem).

    "Znasz przypadki z zasadzy uzycia broni przez policjantow.?
    Slyszales i strzelaninie w Szczecinie?
    Powiedz mi Panie specjalisto od dzialan policji czemu dwaj funkcjonariusze
    ktorzy podczas tej interwencji zabili jedna osobe a druga ranili nie zastali
    jak to piszesz " zamknieci"?????"

    no ba, Arek juz mowil poczytaj archiwum.

    Sukinsyni u psychatry siedzieli, a do matki dzieciaka nikt nawet z
    przeprosinami nie przyszedl.

    EOT

    P.

  • 86. Data: 2004-08-29 13:15:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie masz elementarnej wiedzy potrzebnej do prowadzenia dyskusji.

    Hi Hitler!

    P.

  • 87. Data: 2004-08-29 13:24:54
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cgskv1$ieh$1@inews.gazeta.pl...

    > Hi Hitler!

    Widzisz nie potrafisz napisac nic konkretnego bo poprostu nie masz pojecia zarowno o
    KK KPK jak o pracy policji.
    EOT
    bogen

  • 88. Data: 2004-08-29 13:28:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a jest cos takiego jak wspoludzial?
    > Jakby nie patrezc kazdy bral w tym udzial, i ten co zabil
    > mial by po prostu mniejsza kare.

    Ale żaden nie miał zamiaru, ani się nie godził na zabicie przypadkowej
    osoby.

    > Tak szczerze powiedziawszy wierze w to, ze gdy chlopak nie dostanie
    > odszkodowania sam wymierzy spreawiedliwosc tym policjantom.

    Bardzo oryginalne. Ten z za światów, to pewnie w ziemskim wymiarze już nie
    wiele może. Ten drugi jak dojdzie do siebie, to będzie mógł więcej. Z tym,
    że za próbę samosądu pójdzie siedzieć w najlepszym wypadku.

    > PO pierwsze nie mialo to w tym zadnego zncazenia, sladowe ilosci moga sie
    > utrzymywac przez jakis czas, (marihunana np przez kilka dni)

    Pewnie masz rację. Kwestia, jak bardzo śladowa była to ilość.

    > Po drugie byly rozmowy w toku wlasnie z rodziacami tych nastolatkow
    > i prowadzaca powiedziala ze ostatnio w mediach pojawili sie taki
    einformacje
    > ale to tylko plotki niczym nie uzasdnione.

    Rozmowy w toku są bardzo, ale to bardzo mało wiarygodnym źródłem informacji.
    Dodając do tego fakt, że nawet oni - jak piszesz - nie podali źródła tych
    informacji, to w ogóle nie warto na taka informację zwracać uwagę. To
    właśnie taka specyfika tego programu. Rzucają na lewo i prawo gównem i liczą
    na to, że zawsze gdzieś się doc zegoś przylepi.

    > co bedzie z odszkodowniem, chca po 1 mln od lebka (w sumie
    > mam na mysli od lebka z tych chlopakow, jeden "lebek" nie zyje, wiec
    rodzice
    > dostana, drugi "lebek" spedzi cale zycie na wozku wiec on tez dostanie,
    > nie chodzi
    > o "policjantow".

    Ale owym "łebkom" właśnie ewentualnie Policja wypłaci. Od kogo byś tego
    odszkodowania oczekiwał? Zwłaszcza, że udowodnienie winy konkretnej osobie
    chwilowo okazało się niemożliwe.

  • 89. Data: 2004-08-29 13:30:03
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cgsksl$i66$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > jak to piszesz " zamknieci"?????"
    >

    > no ba, Arek juz mowil poczytaj archiwum.
    >
    > Sukinsyni u psychatry siedzieli, a do matki dzieciaka nikt nawet z

    I dlatego,ze byli pod opieka lekarza im zarzutow nie postawiono?
    Teraz juz nie sa i jakos dalej im zarzutow nie przedtawono.
    Noo panie specjalisto od prawa i dzialan policji czemu im nie przedtsawionoi
    zarzutow??

    Oczywiscie ze nie wiesz, wiec nie zabieraj glosu w sprawach o ktorych nie masz
    zielonego pojecia.

    EOT.
    bogen

  • 90. Data: 2004-08-29 13:30:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > bo nie jestem prawnikiem, ale skoro w naszym kraju zamykaja goscia ktory
    > idzie z kolega ktory robi "dyche" to chyba sam przyznasz ze
    > w przypadku takiego MORDERSTWA tym bardziej powinno sie to zrobic.

    No właśnie. Cała rzecz w tym, że to nie jest morderstwo, a ewentualnie
    nieumyślne spowodowanie śmierci. Pomocnictwo do tego jest w zasadzie
    niemożliwe. Bo skoro sprawca robił to nieumyslnie, to co dopiero powiedzieć
    o pomocniku.