  • 71. Data: 2004-08-29 08:37:58
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tia. Podobnie jak nie myli się rodzajów amunicji... teoretycznie.
    > Człowiek jest tylko człowiekiem.

    w tym przypadku zamnkal bym tych policjantow co strzeli,
    powod prosty,
    Strzelac powyzej pasa gumowcami nie wolno. Usilowanie zabojstwa (jak widac z
    powodzeniem).

    P.
    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    A Także FreePascalowi oraz Lazarusowi (darmowa delphi)
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 72. Data: 2004-08-29 08:41:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Leszek wrote:

    > ...i o reakcji ormalnego, spokojnego obywatela czyli ucieczce. "Młodzież"
    > z Bałtyckiej w Poznaniu zachowywała się jak praworzšdni obywatele?
    > Myœleli, że to napad???? Bandyta by nie strzelał?

    sluchaj, wybieglo kilku "bandytow" z pistoletami i sie nie dziwie ze w tym
    momence ruszyli (tym bardziej z kilka dni wczesniej
    jeden z tych chlopakow byl w podobny sposob napadniety)
    Czy ogldales relacje swiadka, (stal przed nimi)?

    A moze powiedz w takim razie czemu zniknela kula ktora zabila chlopaka i
    czemu policjanci (ktorzy byli na miejscu) pozwilili na wykasowanie nagrania
    z kamery
    porzemyslowej ktora "zlapala" cale wydarzenie?

  • 73. Data: 2004-08-29 08:44:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Blad!!
    > Muszisz wykonywanic polecenia.
    > Cytowany przez Ciebie art. dotyczy kontroli drogowej, a nei wykonywania
    > polecen. Przypadki uzycia SPB przeczytales.?
    > Wg Twojej teori poza terenem zabudowanym policjanci po cywilnemu nie
    > mogliby wykonywac swoich zadan, tzn legitymowac ludzi, zatrzymywac
    > itp...Naszczescie tak nie jest.:)

    mowimy o zatrzymywaniu lizakiem w srodku lasu, przez policjantow
    w samochodzie po cywilnemu itp. Podaj mi konkretny tekst w ustawie ktory
    nakazuje mi w takiej sytuacji zatrzyamc sie i wykonywac jego polecenia.
    Bo jak podalem taki ktory mi pozwala "zlac go".

  • 74. Data: 2004-08-29 08:54:39
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cgs4l6$ddg$6@inews.gazeta.pl...

    > w tym przypadku zamnkal bym tych policjantow co strzeli,
    > powod prosty,
    > Strzelac powyzej pasa gumowcami nie wolno. Usilowanie zabojstwa (jak widac z
    > powodzeniem).

    Znasz przypadki z zasadzy uzycia broni przez policjantow.?
    Slyszales i strzelaninie w Szczecinie?
    Powiedz mi Panie specjalisto od dzialan policji czemu dwaj funkcjonariusze ktorzy
    podczas tej interwencji zabili jedna osobe a druga ranili nie zastali jak to piszesz
    " zamknieci"?????

    bogen

  • 75. Data: 2004-08-29 08:59:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie masz racji. nie można nikogo skazać za to zabójstwo, bo trzeba by było
    > udowodnić komuś winę. Nie można ich wszystkich skazać za to. Można za
    > przekroczenie uprawnień tylko.

    a jest cos takiego jak wspoludzial?
    Jakby nie patrezc kazdy bral w tym udzial, i ten co zabil
    mial by po prostu mniejsza kare.

    Tak szczerze powiedziawszy wierze w to, ze gdy chlopak nie dostanie
    odszkodowania sam wymierzy spreawiedliwosc tym policjantom.

    > To słyszałem, ale nie wiem czemu piszesz o plotce. Nie słyszałem dementi.

    PO pierwsze nie mialo to w tym zadnego zncazenia, sladowe ilosci moga sie
    utrzymywac przez jakis czas, (marihunana np przez kilka dni)

    Po drugie byly rozmowy w toku wlasnie z rodziacami tych nastolatkow
    i prowadzaca powiedziala ze ostatnio w mediach pojawili sie taki einformacje
    ale to tylko plotki niczym nie uzasdnione.

    > 2).
    >
    > Odszkodowanie wypłaci ewentualnie Policja, a nie policjanci.

    mam na mysli od lebka z tych chlopakow, jeden "lebek" nie zyje, wiec rodzice
    dostana, drugi "lebek" spedzi cale zycie na wozku wiec on tez dostanie,
    nie chodzi
    o "policjantow".

  • 76. Data: 2004-08-29 08:59:58
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cgs4s2$ddg$7@inews.gazeta.pl...

    > sluchaj, wybieglo kilku "bandytow" z pistoletami i sie nie dziwie ze w tym
    > momence ruszyli (tym bardziej z kilka dni wczesniej
    > jeden z tych chlopakow byl w podobny sposob napadniety)

    Nooo to Ty tez kombinuj, dyskutu, nie wykonuj polecen a kiedys czego Ci nie zycze
    tez bedzies zmial pretensje do calego swiata,

    > Czy ogldales relacje swiadka, (stal przed nimi)?

    I coz takiego powiedzilal ten Twoj swiadek.......ze nie slyszal, aby policjaci
    krzyczeli policja.
    Moze nie slyszal?

> [...]
    > z kamery
    > porzemyslowej ktora "zlapala" cale wydarzenie?

    A czemu " swieci" chlopcy" mieli slady narkotykow we krwi?
    Tacy grzeczni.........

    bogen

  • 77. Data: 2004-08-29 09:11:22
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cgs5tc$m3o$1@inews.gazeta.pl...

    > a jest cos takiego jak wspoludzial?
    > Jakby nie patrezc kazdy bral w tym udzial, i ten co zabil
    > mial by po prostu mniejsza kare.

    hahahahaha przepraszam,ale nie moglem sie powstrzymac.
    Ty nie masz pojecia o obowiazujacym prawie.

    > PO pierwsze nie mialo to w tym zadnego zncazenia, sladowe ilosci moga sie
    > utrzymywac przez jakis czas, (marihunana np przez kilka dni)

    Tak owszem moga.
    Czyli swieci chlopcy oglonie lubili sobie zajarac albo cos niecos wciagnac.
    Grzeczni, tacy spokojni.

    boge

  • 78. Data: 2004-08-29 09:19:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:cgr9vk$16sd$1@news2.ipartners.pl...

    > Stać stoję (jak sam napisałeś). A biec nie zacznę, bo czy policjant, czy
    > bandyta przed kulą nie ucieknę.

    No a "młodzież" z Poznania próbowała policjantów rozjechać.

    Pzdr
    Leszek

  • 79. Data: 2004-08-29 09:21:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Strzelac powyzej pasa gumowcami nie wolno.

    Nie masz elementarnej wiedzy potrzebnej do prowadzenia dyskusji.

    Pzdr
    Leszek

  • 80. Data: 2004-08-29 09:55:58
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cgs50k$ddg$8@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > nakazuje mi w takiej sytuacji zatrzyamc sie i wykonywac jego polecenia.
    > Bo jak podalem taki ktory mi pozwala "zlac go".

    Myslisz pojecia.
    Nie masz wiedzy z tym zakresie.
    Poczytaj przepisy regulujace prace policji.

    bogen