  • 21. Data: 2004-08-26 20:11:25
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    news:cglfka$1er$7@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Przemek R."

    > Jak jest po cywilu to mu odkrzykuje, by wezwał oznakowany radiowóz i w razie
    > potrzeby trzymam dystans wstecznym. 25-30 wystarczy. Z tej odległości zabić
    > Cię nie zabije, bo możesz się pod maskę schronić. Gdyby wyciągał broń, to
    > już gaz do dechy i po nim, bo nie ma podstaw do użycia broni.

    Myslisz troche?
    Odrzykiwac to mozesz koledze w szkole...bez obrazy :)
    Masz wykonywac polecania i tyle. Policjancji przystepujacy do zatrzymania nie beda z
    Toba dyskutowali.....

    pozdr
    bogen

  • 22. Data: 2004-08-26 20:38:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    Myslisz troche?
    Odrzykiwac to mozesz koledze w szkole...bez obrazy :)
    Masz wykonywac polecania i tyle. Policjancji przystepujacy do zatrzymania
    nie beda z Toba dyskutowali.....

    Myślę. Nie zapominaj, ze dyskutujemy o sytuacji, gdy wbrew przepisom
    wewnętrznym jakiś policjant po cywilu próbuje zatrzymywać samochody w lesie.

  • 23. Data: 2004-08-27 00:06:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogen wrote:

    > Nic. Masz wykonywac polecenuia.

    A policjant musi postępować zgodnie z procedurą.
    Może sobie nie zdajesz z tego sprawy, ale to nie on jest feudalnym
    władyką nad obywatelami - jest właśnie _w_służbie_ u obywateli.

    > Kazdy policjant bedzie krzyczal " policja" a TY masz sie
    > podporzadkowac wydazwanem przez niego polecenia.

    Jak się okazało - nie każdy krzyczy.
    No i nie każdy, kto krzyczy, to policja.

    [ciach]

    > Jak rowniez nie jest problem zalozenia czarnych spodni i niebieskiej koszuli.

    ...które same z siebie munduru nie stanowią. No, chyba że masz -5D w
    oczach...

    > Mundur mozna bez problemow kupic w sklepie....i co tez bedziesz kombinowal??

    No popatrz... A w jakim sklepie? Pasmanterii? Supermarkecie? Czy może u
    Armaniego?

    > Naucz sie jak slyszysz okrzyk policja widzisz odznake lub legitymacje

    Chyba zabrało w twojej wypowiedzi jakiegoś spójnika (np. 'i'). Bo tak,
    jak napisałeś to wygląda, jakbyś twierdził, że okrzyk 'policja' powoduje
    wizję w postaci legitymacji/odznaki ;->

    > oraz wycelowana bron to rece do gory i gleba....

    Życzę miłego wstawiania zębów - po przy rzuceniu się na ziemię w rękoma
    w górze ich wybicie jest bardzo prawdopodobne ;)

    ATSD to masz zabawne odruchy - zwykły, uczciwy obywatel raczej zdębieje
    i zacznie się dopytywać, o co chodzi. Na miejscu policjanta szczególnie
    podejrzewałbym tym, co właśnie od razu lecą na ziemię.

  • 24. Data: 2004-08-27 08:54:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I tak się może zdarzyć. Czy z tego powodu rozjedziesz z zimną kwią
    leżącego
    > na leśnej drodze człowieka? Bo ja bym nie przejechał, a rachej próbował
    się
    > ewentualnie cofnąć.

    ominal bym nawet gdybymmial wjechac w las, nizszczyc samochod, nie
    ryzykowalbym.

    > Cały problem w tym, że nigdy nie wiesz, czy to normalna kontrola. A może
    > chwilę wcześniej w okolicy był napad na bank, zabito obsługę, a świadkowie
    > powiedzieli, ze sprawcy uciekli BMW za 300 tys. złotych. Wówczas jazda w
    > patrol i krzyczenie czegoś przez okno może z punktu widzenia Policji
    > odmiennie wyglądać.

    ale jest zgodne z prawem i nie moga strezlac bez powodu.
    Przeciez jezeli to by rzeczywsicie byla policja, to maja sprzet
    naglasniajacy w samochodzie i sa w stanie "wytlumaczyc"
    i co chodzi. Przeciez gdyby byl napad na bank nie stalo by 2
    w gluchym lesie.

    > To jest takie prawo zwyczajowe. Może nie zostać uszanowane przez
    > policjantów.

    i co wobec tego?

    P.

  • 25. Data: 2004-08-27 08:58:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bo powinni. Nie wiem, o co Ci chodzi.

    alez ja nic do CIebie nie mam, chodzi mi o to ze pomimo iz powinni nie
    zrobili tego :)

    P.

  • 26. Data: 2004-08-27 09:00:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "Nic. Masz wykonywac polecenuia.
    Kazdy policjant bedzie krzyczal " policja" a TY masz sie podporzadkowac
    wydazwanem przez niego polecenia."

    nie rozsmieszaj mnie

    "Jak rowniez nie jest problem zalozenia czarnych spodni i niebieskiej
    koszuli.
    Mundur mozna bez problemow kupic w sklepie....i co tez bedziesz kombinowal??
    Naucz sie jak slyszysz okrzyk policja widzisz odznake lub legitymacje oraz
    wycelowana bron to rece do gory i gleba...."

    i pewnie Twoim zdaniem sotrzealanie w poznanie chlopcy popelnili blad?
    (odrazu pytanie, widziales wywiad z swiadkiem?)

    P.

  • 27. Data: 2004-08-27 15:52:40
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    > Bogen wrote:

    > Jak się okazało - nie każdy krzyczy.

    Ja mowie jak powinien zachowac sie policjant i zatrzymywany przez niego czlowiek.
    Nie bylem w Poznaniu wiec nie bede tego tematu poruszal

    > ...które same z siebie munduru nie stanowią. No, chyba że masz -5D w
    > oczach...

    > No popatrz... A w jakim sklepie? Pasmanterii? Supermarkecie? Czy może u
    > Armaniego?

    Widzisz nie masz pojecia o czym piszesz.
    W miescie w ktorym mieszkam jest sklep mundurowy w ktorym sie zaopatruja
    funkcjionariusze SG, SW,Policji , Ochrona.
    Wiem co mowie, gdyz sam sie w nim zaopatruje.

    > Chyba zabrało w twojej wypowiedzi jakiegoś spójnika (np. 'i'). Bo tak,
    > jak napisałeś to wygląda, jakbyś twierdził, że okrzyk 'policja' powoduje
    > wizję w postaci legitymacji/odznaki ;->

    Masz racje. Powinienem napisac:
    Naucz sie jak slyszysz okrzyk policja i widzisz odznake lub legitymacje oraz
    wycelowana bron to rece do gory i gleba

    > Życzę miłego wstawiania zębów - po przy rzuceniu się na ziemię w rękoma
    > w górze ich wybicie jest bardzo prawdopodobne ;)

    Ojjj Ty naprawde nie masz pojecia o czym piszesz.
    Policjant wyda Ci polecenia a Ty masz obowiazek je wykonac.

    > ATSD to masz zabawne odruchy

    Ja odrucha takie jak mnie nauczono, to Ty nie masz pojecia jak sie zachowac.

    - zwykły, uczciwy obywatel raczej zdębieje
    > i zacznie się dopytywać, o co chodzi.

    Takie mamy spoleczeństwo.
    Naszczescie to sie zmienia.

    pozdr
    bogen

  • 28. Data: 2004-08-27 15:59:07
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cgmt8n$qn2$1@inews.gazeta.pl...

    > i pewnie Twoim zdaniem sotrzealanie w poznanie chlopcy popelnili blad?

    Nie bylem w Poznaniu, znam tylko relacje z TV, wiec nie bede sie wypowiadal na ten
    temat.

    > (odrazu pytanie, widziales wywiad z swiadkiem?)

    Heh tak widzialem i co z tego?
    Nie analizuje sprawy Poznania tylko mowie jak sie powinni zachowac ludzie
    zatrzymywani przez policie i odwrotnie.

    pozdr
    bogen

  • 29. Data: 2004-08-27 18:16:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > alez ja nic do CIebie nie mam, chodzi mi o to ze pomimo iz powinni nie
    > zrobili tego :)

    A zapadło już prawomocne orzeczenie w tej sprawie? Nie śledzę na bieżąco,
    ale ostatnie sygnały miałem, że nie da się tego udowodnić.

  • 30. Data: 2004-08-27 18:19:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ominal bym nawet gdybymmial wjechac w las, nizszczyc samochod, nie
    > ryzykowalbym.

    O widzisz. Stąd mój pomysł, by w takiej sytuacji nie omijac policjanta coś
    tam wrzeszcząc, bo możesz na leżacego wjechać, tylko trzymać dystans w drugą
    stronę.

> [...]
    > naglasniajacy w samochodzie i sa w stanie "wytlumaczyc"
    > i co chodzi. Przeciez gdyby byl napad na bank nie stalo by 2

    Podaj powód, by tego samego co Ty nie mogli zrobić uczestnicy napadu.

    > i co wobec tego?

    Wszystko, cokolwiek wcześniej napisałem. Kolczatka, miny, a z rzeczy
    realniejszych to ostrzelanie Twojego samochodu.