  • 1. Data: 2008-07-23 20:42:14
    Temat: [pół żartem troche serio] Stawianie przedmiotów na drodze (legalne)
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Nie analizuję artystycznego celu stawiania:
    http://www.zw.com.pl/artykul/271751.html

    rozumiem artystów, którzy także chcą się pokazać...

    ale moim zdaniem podchodzi to pod art. 99 kodeksu wykroczeń, chociaż w tym
    przypadku zapewne wszelkie zezwolenia są...

    Art. 99. § 1. Kto:
    1) bez zezwolenia zajmuje drogę publiczną lub pas drogowy, urządzenia
    lub budynek drogowy, na cele nie związane z gospodarką i komunikacją
    drogową;
    2) niszczy lub uszkadza drogę publiczną lub drogę w strefie
    zamieszkania, przynależności lub urządzenia drogowe;
    3) usuwa lub niszczy zasłony odśnieżne;
    4) prowadzi roboty w pasie drogowym bez zezwolenia lub wbrew
    obowiązkowi nie przywraca tego pasa do stanu użyteczności,
    polega karze grzywny albo karze nagany.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto przy zadrzewianiu lub zakrzewianiu albo
    przy prowadzeniu robót ziemnych nie zachowuje przepisowej odległości od
    linii kolejowych.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow

  • 2. Data: 2008-07-23 21:44:59
    Od: Ensitherum <e...@N...pl>

    może jeszcze pisuar do kompletu. w końcu na nadmiar publicznych toalet w
    W-wie narzekać nie możemy.

  • 3. Data: 2008-07-23 21:46:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Jul 2008 22:42:14 +0200, osobnik zwany Krzysztof
    'kw1618' z Warszawy wystukał:

> [...]
    > tym przypadku zapewne wszelkie zezwolenia są...
    >

    > Art. 99. § 1. Kto:
    > 1) bez zezwolenia zajmuje drogę publiczną lub pas drogowy,

    po pierwsze bez zezwolenia, a ona ma, po drugie, widzisz tam gdzieś drogę
    publiczną lub pas drogowy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!"

  • 4. Data: 2008-07-23 23:27:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    W pl.soc.prawo Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> napisal:
    > Nie analizuję artystycznego celu stawiania:
    > http://www.zw.com.pl/artykul/271751.html
    > rozumiem artystów, którzy także chcą się pokazać...

    On nie stawia dziela. Ona zglasza roszczenia do terenu :)

    > Art. 99. § 1. Kto:
    > 1) bez zezwolenia zajmuje drogę publiczną lub pas drogowy, urządzenia
    > lub budynek drogowy, na cele nie związane z gospodarką i komunikacją
    > drogową;

    A jaki jest paragraf, gdy ktos nielegalnie prowadzi droge publiczna
    przez prywatna nieruchomosc? :) Tereny warszawskie do dzis sa
    nieuregulowane.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2008-07-24 04:29:54
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 23-07-2008 o 22:42:14 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> napisał:

    > Nie analizuję artystycznego celu stawiania:
    > http://www.zw.com.pl/artykul/271751.html
    (...)

    Szkoda, że urządzenie stanąło na Pl. Konstytucji, zamiast przed ratuszem.
    IMHO byłoby bardziej adekwatnie.
    pwz

  • 6. Data: 2008-07-24 07:09:01
    Od: "Vokal" <v...@p...onet.pl>

    Ostatnio przez masti zostało wypocone:

    > po pierwsze bez zezwolenia, a ona ma, po drugie, widzisz tam gdzieś drogę
    > publiczną lub pas drogowy?

    Chodnik nalezy do drogi - tataj publicznej. Jezdnia to tylko jeden z wielu
    elementow drogi.

    Vokal
    www.vokal.glt.pl

  • 7. Data: 2008-07-24 22:04:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Jul 2008, Vokal wrote:

    > Ostatnio przez masti zostało wypocone:

    > Chodnik nalezy do drogi

    WKwestiiFormalnej: to jest jedna z coś mało oczywistych (głównie
    dla kierujących pojazdami) definicji podstawowych wynikających
    a PoRD i IMO warto powtarzać do skutku ;) że:

    > Jezdnia to tylko jeden z wielu elementow drogi.

    Nawet łamiąc netykietę (jak ja teraz).

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2008-07-24 23:55:26
    Od: Krzysztof Olszak <o...@k...pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:

> [...]
    >
    > ale moim zdaniem podchodzi to pod art. 99 kodeksu wykroczeń, chociaż w tym
    > przypadku zapewne wszelkie zezwolenia są...

    Szkopul w tym, ze tam na srodku placu nie ma drogi publicznej. Jest
    parking i wydzielony chodnik dla pieszych. Juz wystarczajacym problemem
    jest zmuszenie strazy miejskiej by ukarala kierowcow, ktorzy sie
    rozpedza i zamiast na wyznaczonych miejscach parkingowych staja na owym
    chodniku, a co dopiero walczyc ze spluwaczka zajmijaca jeszcze mnejsza
    jego czesc.

    Krzysztof