  • 1. Data: 2011-07-20 12:34:51
    Temat: Re: podszywanie pod sad
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    To jest wszystko nic ja dostałem wezwanie do zapłaty na kwotę 17 000 zł tak tak
    dostałem ofertę darmowych aukcji cennik był darmowy.miało to miejsce w kwietnu
    zaimportowałem ze sklepu moje produkty kilka razy bo się nie wczytały (błędy na
    stronie )potem okazało się ze te same produkty mam wczytane kilka razy próbowałem
    usuwać bezskutecznie ciągłe zawieszanie sie strony (brak przycisku usuń)wysłałem
    informację że rezygnuję i dałem sobie spokój. No i niemiła niespodzianka teraz
    próbuję wysyłac do nich pisma i wszystkie są odbijane przez ich pocztę. wszystkie
    materiały błędy z ich strony mam zapisane na kompie. mało tego jak wystawiałem aukcje
    była informacja w cenniku ze jest darmowy, teraz mam płacić. A na ich stronie
    znalazłem informację teraz ze cennik w momencie kiedy wystawiałem był nieaktualny.
    proszę o pomoc !!! może wskazówki co zrobić dalej
    Pozdrawiam
    Grzegorz
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2011-07-20 15:07:54
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn> napisał:

> [...]
    > potem okazało się ze te same produkty mam
    > wczytane kilka razy próbowałem usuwać bezskutecznie ciągłe zawieszanie sie

    Te 4 posty to też wina usenetu, pewnie się zawiesza i wysłałeś 4 razy? Ogarnij
    się chłopie.

  • 3. Data: 2011-07-21 11:34:38
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-07-20 14:34, Kazik pisze:

> [...]
    znalazłem informację teraz ze cennik w momencie kiedy wystawiałem był nieaktualny.
    proszę o pomoc !!! może wskazówki co zrobić dalej

    wklejam korespondencje z nim(i) (czytac od dolu)

    "O ty kórwa mać z Diabłem się spouchwalszs? wiesz jak straszne jest
    piekło i jego realia?

    W dniu 2011-07-04 19:25, XXX pisze:
    Jakoś nie przeszkadza Panu wystawiac u zydow z afryki swój serwis
    Wysłano z BlackBerry(R) "

    <><><><><><><><><><><>

    "Ty kórwa mnie oni zbankrutowali, cwele, śledzili kórwa, mnie i moich
    rodziców, to kórwa mafia, zastraszali, szantażowali, kórwa prawie się
    nbie zabiłem a ty kórwa że jest jebany monopol kórwa KÓRWA MAĆ ja na
    From: "www.aukcje.fm" <i...@g...com>
    Date: Mon, 04 Jul 2011 19:21:58 +0200

    Subject: Re: usunięcie konta i zaprzestanie wysy łaniu informacji handlowej"

    <><><>><><><><><><>

    "Konto zostało usunięte,

    proszę sprzedawać u żydów z afryki allegro.pl

    W dniu 2011-06-29 16:13, XXX pisze:
    Po za tym nie chodzi tu o sam fakt pobrania oplaty za importowanie bo
    oczywistym jest że wystawienie moze być platne ale samo importowanie
    gdzie jedno klikniecie pobiera wszystkie aukcje z allegro i wszystkie z
    wszystkimni promocjami automatycznie odrazu wystawia nie fajac
    uzytkownikowi prawa decyzji i to jest wlasnie na granicy wyludzenia
    Wyslano z BlackBerry(R) w Orange
    From: "www.aukcje.fm" <i...@g...com>
    Date: Wed, 29 Jun 2011 14:30:25 +0200

    <><><>><><><><><><>

    "W dniu 2011-06-29 13:16, XXX pisze:
    Po pierwsze opłaty za te aukcje były wręcz wyłudzone bo program
    importujący automatycznie je wystawił po drugie taki zapis w regulaminie
    jest sprzeczny z prawem, jeżeli choć jednego maila
    z reklama tego debilnego serwisu otrzymam skieruje sprawę na droge
    prawną, jednocześnie informuje że rozważam także doniesienie na policje
    fakt podszywania się pod sąd oraz wcześniejsze wysyłanie spamu przed
    moją rejestracją.

    Witam,

    To jakaś kpina i próba wyłudzenia za co grozi według KK 2 lata
    więzienia. Naliczenia i przeliczenia są zgodne z regulaminem a
    nieustosunkowanie się do regulaminu jako umowy jest łamaniem prawa.
    Zaznaczę, iż niektóre serwisy np ebay nie posiadają dożywotnio
    możliwości usunięcia konta w serwisie.
    Opłata - Dla każdej aukcji wystawianej zarówno poprzez formularz
    sprzedaży jak import, naliczona zostaje opłata dla użytkownika według
    obowiązującego cennika za płatne opcje, funkcje i cechy w serwisie.
    Opłaty naliczane są również dla aukcji wznawianych ręcznie i
    automatycznie. Wszelkie opłaty są pobierane za wystawienie (rozpoczęcie)
    aukcji nawet w przypadku ich przedterminowego zakończenia. Opłata
    generowana jest jako faktura rozliczeniowa dnia 15 oraz ostatniego
    każdego miesiąca z linkiem płatności w systemie online oraz jako faktura
    płatnicza PDF do pobrania i/lub druku.
    Naliczanie opłat według miesięcznych rozliczeń dostępne jest w zakładce
    Moje Aukcje -> Rachunek -> Mój rachunek
    Wszelkie aktualne zobowiązania można widzieć i kontrolować w zakładce
    Moje Aukcje -> Rachunek -> Aktualne rozliczenia

    Import akcji - import aukcji polega na wgraniu aktualnej oferty
    handlowej w postaci aukcji w serwisie AUKCJE FM z przygotowanego pliku
    XML lub CSV lub poprzez importer aukcji z allegro. Za importowaną ofertę
    aukcji zostaje pobrana opłata i prowizja zgodnie z aktualnym cennikiem.
    Wszelkie opłaty są pobierane za wystawienie (rozpoczęcie) aukcji nawet w
    przypadku ich przedterminowego zakończenia.
    Współpracujemy z Sądem w Lublinie i tam prowadzone są nasze dochodzenia
    windykacyjne.

    Jeżeli Państwo nie mogą uregulować tych należności, ureguluję je za
    Państwa."