  • 11. Data: 2011-06-29 11:22:40
    Temat: Re: podszywanie pod sad
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-29 12:08, Liwiusz pisze:

    > Nie jest.

    dzięki

    --
    z magazynem</a>

  • 12. Data: 2011-06-29 11:31:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 13:22, Pendrive pisze:

    > dzięki

    Tylko że ja tam podszywania się pod sąd nie bardzo widzę.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-06-29 12:18:47
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-29 13:31, Liwiusz pisze:
    > który tam widnieje?

    no słuchaj jeżeli w polu OD w mailu jest SAD REJONOWY bla bla a dopiero
    jak sie kliknie na szczegoly wiadomosci to widac mail serwisowy to juz
    ten sam fakt o tym swiadczy, po za tym UKOIK zabrania takich praktyk
    (przed komornicze postepowanie, sugerujace ze jakis urzad prowadzi
    sprawe, a tutaj wprost bylo tak sugerowane )

    P.

    --
    z magazynem</a>

  • 14. Data: 2011-06-29 12:29:59
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-29 14:18, Pendrive pisze:

> [...]
    > (przed komornicze postepowanie, sugerujace ze jakis urzad prowadzi
    > sprawe, a tutaj wprost bylo tak sugerowane )

    Tu masz w formacie graficznym:
    http://pokazywarka.pl/cjptn2/

    Przegięcie pały, gdyby takie coś było legalne co druga firma
    windykacyjna by tak robiła.

    --
    z magazynem</a>