  • 11. Data: 2008-06-26 06:53:47
    Temat: Re: podrobki kart na Allegro.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ale w cywilizowanych krajach takie Allegro _jest_ paserem. Np. w
    > tym miesiącu ebay został ukarany karą 20 000 euro za umożliwienie
    > sprzedaży podróbek znanych firm. Kolejne firmy zapowiadają
    > roszczenia.
    > http://wiadomosci.onet.pl/1762691,10,1,1,,item.html

    No właśnie - w cywilizowanych krajach znane firmy bronią własnych marek
    a nie zajmują się tym życzliwie kupujący...

    j.

  • 12. Data: 2008-06-26 07:48:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 08:06
    (autor Fantom
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3vbo7$k25$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Ale jak idziesz do wlasciciela targowiska i mowisz : na tamtym stoisku
    > sprzedaja kradzione czesci - to on moze to miec gdzies ?

    A co on może? Przecie nie jest ani władny kontrolować ani nie ma takich
    możliwości technicznych.

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2008-06-26 07:51:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 08:18
    (autor Zbynek Ltd.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3vccd$e36$1@news.onet.pl>):

    > Ale w cywilizowanych krajach takie Allegro _jest_ paserem.

    Widać inaczej rozumiemy cywilizację.

> [...]
    > tym miesiącu ebay został ukarany karą 20 000 euro za umożliwienie
    > sprzedaży podróbek znanych firm. Kolejne firmy zapowiadają

    Tak, a ciebie zamkną, bo pożyczyłeś auto, a ktoś nim po pijaku ludzi
    porozjeżdżał.

    bez sensu. Właściciel targowiska wynajmuje plac pod stolik, czemu ma
    odpowiadać za towar na nim wystawiany? Nawet nie jest w stanie tego
    kontrolować.

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2008-06-26 07:53:29
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > wasz znak: <g3vbo7$k25$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > A co on może? Przecie nie jest ani władny kontrolować ani nie ma takich

    chyba ze ignoruje zgloszenia userow tej sprawie, wtedy to czysta paserka

  • 15. Data: 2008-06-26 08:05:14
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > chyba ze ignoruje zgloszenia userow tej sprawie, wtedy to czysta paserka

    No wlasnie o tym mowie

    Fantom

  • 16. Data: 2008-06-26 08:06:21
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > bez sensu. Właściciel targowiska wynajmuje plac pod stolik, czemu ma
    > odpowiadać za towar na nim wystawiany? Nawet nie jest w stanie tego
    > kontrolować.

    Nie jest w stanie kontorlowac ale na zglozenei zareagowac powinien wlasnie
    kontrola chyba ?

    Fantom

  • 17. Data: 2008-06-26 08:07:21
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > To niech dalej handluje podróbami? Allegro to wielki bazar kradzionymi i
    > podrobionymi towarami. Prędzej kupi się coś oryginalnego na rynku.

    No dlatewgo sie pytam czy jest wogole sens. Bo moze poswiece na to 5 lat po
    trzy razy w roku w sadzie a i tak skonczy sie niczym i dalej te same osoby
    beda hadnlowac a Allegro i inni beda zlewac

    Fantom

  • 18. Data: 2008-06-26 08:25:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 10:05
    (autor Fantom
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3vj1b$ci8$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > No wlasnie o tym mowie

    Ale zgłaszać może każdy, w tym konkurencja. Poza tym, sam nie jesteś pewien,
    czy to podróba czy nie. Kierujesz się wyłącznie odczuciami. Jak więc
    właściciel placu pod stolik ma zweryfikować zwartość stolika?

    --
    Tristan

  • 19. Data: 2008-06-26 08:27:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 10:06
    (autor Fantom
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3vj3e$cls$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Nie jest w stanie kontorlowac ale na zglozenei zareagowac powinien wlasnie
    > kontrola chyba ?

    Ale jaką kontrolą? W jaki sposób Allegro ma to skontrolować? Tego defakto
    chyba nawet policja nie może, bo jak ma autentyczność sprawdzić? Może sam
    sprzedawca nie wie, że to podróbki, może sam kupił w hurtowni takie? Jakie
    masz dowody, że to podróbki? Bo tylko pisałeś, że podejrzewasz.

    --
    Tristan

  • 20. Data: 2008-06-26 08:31:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>