  • 1. Data: 2005-07-14 08:45:43
    Temat: podpisywanie ksiazki czy legalne?
    Od: vezyr <v...@t...tam>

    Chcialbym spytac czy ksiazke, ktora komus sprzedaje, chodzi o ebook, moge
    podstemplowac
    danymi adresem, telefonem, imieniem, nazwiskiem, osoby, ktora ksiazke ode
    mnie kupila.

  • 2. Data: 2005-07-14 09:07:46
    Temat: Re: podpisywanie ksiazki czy legalne?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "vezyr" <v...@t...tam> napisał w wiadomości
> [...]
    > podstemplowac
    > danymi adresem, telefonem, imieniem, nazwiskiem, osoby, ktora ksiazke ode

    to i tak da sie bez problemu wyciac.

    p.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 3. Data: 2005-07-14 10:22:29
    Od: vezyr <v...@t...tam>

    Dnia Thu, 14 Jul 2005 11:07:46 +0200, Przemek R...
    .pl> napisał:

    > U?ytkownik "vezyr" <v...@t...tam> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > to i tak da sie bez problemu wyciac.
    >
    > p.

    wiem, ale chodzi mi tylko o to czy moge to zrobic.

  • 4. Data: 2005-07-14 11:07:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiem, ale chodzi mi tylko o to czy moge to zrobic.

    Nie znam żadnego przepisu, który by tego zabraniał. W końcu biblioteki
    biją pieczątki na swoich książkach i jakoś nikt ich nie ściga za to.
    Taki "stempel" na e-booku pełni podobną rolę.

  • 5. Data: 2005-07-14 11:37:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie znam żadnego przepisu, który by tego zabraniał. W końcu biblioteki
    > biją pieczątki na swoich książkach i jakoś nikt ich nie ściga za to.
    > Taki "stempel" na e-booku pełni podobną rolę.

    Biblioteki tak, ale ksiegarnie z reguły nie zamieszczają swoich reklam
    na okładkach sprzedawanych książek ;-)

    WYdaje mi się, że podstawą będzie umowa, na mocy której nasz czytelnik
    sprzedaje ebooki - czy jest tam zapis o prawie/braku prawa do
    modyfikacji sprzedawanych egzemplarzy. Poza tym kupujący wcale tego nie
    musi chcieć.

    M.

  • 6. Data: 2005-07-14 12:21:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:db5iph$mb9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > sprzedaje ebooki - czy jest tam zapis o prawie/braku prawa do
    > modyfikacji sprzedawanych egzemplarzy. Poza tym kupujący wcale tego

    Po pierwsze taki zapis można łatwo usunąć. Po drugie kupujący musi być
    zawczasu\u uprzedzony o tym, ze zapis będzie, bo i inaczej sprzedający
    naraża się na zwrot towaru jako niezgodnego z umową, co w wypadku
    e-book'a jest w sumie w praktyce zwrotem pieniędzy.

  • 7. Data: 2005-07-14 18:24:12
    Od: vezyr <v...@t...tam>

    Dnia Thu, 14 Jul 2005 14:21:42 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał:

> [...]
    > naraża się na zwrot towaru jako niezgodnego z umową, co w wypadku
    > e-book'a jest w sumie w praktyce zwrotem pieniędzy.

    A jak mozna to wyrazic? Czy wystarczy sformulowanie, ze ksiazka jest szyta
    na miare?
    Lub ze ksiazka tylko dla ciebie?

  • 8. Data: 2005-07-14 22:46:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A jak mozna to wyrazic? Czy wystarczy sformulowanie, ze ksiazka jest
    szyta
    > na miare?
    > Lub ze ksiazka tylko dla ciebie?

    Moim zdaniem nie wystarczy. Nie można napisać, ze każdy egzemplarz
    książki będzie opatrzony indywidualna dedykacją dla nabywcy? :-) Poczuje
    się wyjątkowo i po sprawie.

  • 9. Data: 2005-07-15 06:36:38
    Od: vezyr <v...@t...tam>

    Dnia Fri, 15 Jul 2005 00:46:48 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał:

    > szyta
    >
    > Moim zdaniem nie wystarczy. Nie można napisać, ze każdy egzemplarz
    > książki będzie opatrzony indywidualna dedykacją dla nabywcy? :-) Poczuje
    > się wyjątkowo i po sprawie.

    To ostatnie jest mocne, skorzystam. Dzieki