  • 1. Data: 2007-06-21 10:17:22
    Temat: podpisy i pieczatki na fakturach vat
    Od: "Paweł K" <k...@...apa.com.pl>

    Witam,
    prosze o informacje czy obecnie jest wymagana pieczatka i podpisy na
    fakturach VAT?

  • 2. Data: 2007-06-21 10:39:31
    Temat: Re: podpisy i pieczatki na fakturach vat
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Paweł K pisze:
    > Witam,
    > prosze o informacje czy obecnie jest wymagana pieczatka i podpisy na

    Nie.

    L.

  • 3. Data: 2007-06-21 16:17:28
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "Paweł K"
    > prosze o informacje czy obecnie jest wymagana pieczatka i podpisy na
    > fakturach VAT?

    Nie -> ust. o rachunkowości.
    -
    A.

  • 4. Data: 2007-06-22 08:46:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007, AsiaS wrote:

    > Użytkownik "Paweł K"
    >
    > Nie -> ust. o rachunkowości.

    Nieścisłość w postawie prawnej.
    Ustawa o rachunkowości dotyczy tylko NIEKTÓRYCH przypadków, a zmieniona
    została aby nie występowała kolizja różnych przepisów.
    Dla *faktury* (o co jest pytanie) co obowiązuje *każdego podatnika VAT*
    (a nie tylko prowadzącego księgi) podstawą są przepisy o VAT :)
    Mi albo komuś (OF) kto np. wystawia VAT z tytułu wynajmu (niemieszkalnego)
    UoR w miarę powiewa... (napisano kogo dotyczy, mnie NIE).

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-06-22 11:52:36
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    W artykule <f5dkgq$n5t$1@news.onet.pl> Liwiusz napisał(a):

    > Nie.
    Nie zawsze, bo podpisy są wymagane np. na fakturze RR.

    --
    Artur

  • 6. Data: 2007-06-22 11:52:36
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    W artykule <Pine.WNT.4.64.0706221043380.3604@athlon64> Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > Nieścisłość w postawie prawnej.

    BTW podpowiesz jak to jest, że prawnie e-faktury wymagają podpisu z
    certyfikatem, natomiast sprzedający może mi wysłać na e-mail f-rę bez
    podpisu, abym sobie sam ją wydrukował. Wtedy wszystko jest OK.

    --
    Artur

  • 7. Data: 2007-06-22 12:27:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur Golański napisał(a):

    > BTW podpowiesz jak to jest, że prawnie e-faktury wymagają podpisu z
    > certyfikatem, natomiast sprzedający może mi wysłać na e-mail f-rę bez
    > podpisu, abym sobie sam ją wydrukował. Wtedy wszystko jest OK.

    Mylisz e-fakturę z fakturą papierową przesłaną mailem :)

    j.

  • 8. Data: 2007-06-22 15:49:48
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    > Mylisz e-fakturę z fakturą papierową przesłaną mailem :)

    Której oficjalnie nie wolno wysyłać tylko mailem :)

    --
    CZYŚCIWO tekstylne wielokrotnego użytku = brak odpadów!
    Telefon 0-800-MEWA-00

  • 9. Data: 2007-06-22 16:10:59
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 22 Jun 2007 17:49:48 +0200, CZYŚCIWO napisał(a):

    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Której oficjalnie nie wolno wysyłać tylko mailem :)

    Wolno jeżeli wysyłający umówi się z odbiorcą że ten ją wydrukuje, tylko
    wysyłający ryzykuje że odbiorca jednak tego nie zrobi, ze wszystkimi
    konsekwencjami (dla wystawiającego) niewystawienia faktury.

    p. m.

  • 10. Data: 2007-06-23 12:30:36
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    W artykule <s...@l...eu.org> januszek napisał(a):

    > Mylisz e-fakturę z fakturą papierową przesłaną mailem :)
    Niczego nie mylę, tylko zdaje się, że ty nie zrozumiałeś pytania.
    Oczywiście mailem wysyła treść (taką samą jak e-faktura), a "papier"
    (bez pieczątek i podpisów) sam sobię stworzę, gdy ją wydrukuję.

    --
    Artur