  • 51. Data: 2022-10-10 06:49:31
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tu są ciekawe rozważania po interwencji Bodnara (RPO), które sporo
    > rozjaśniają:
    > https://bip.brpo.gov.pl/pl/content/rpo-proponuje-prz
    esluchanie-jako-swiadka-osoby-faktycznie-podejrzanej
    -tylko-z-udzialem-adwokata

    > Wynika z nich, że faktycznie jest problem, a przesłuchanie w charakterze
    > świadka może być wręcz zabronione. I to wcale nie wygląda, aby takich
    > sytuacji musiało być skrajnie mało.

    "W obszernym piśmie RPO napisał, że w jego zainteresowaniu pozostaje
    przesłuchiwanie w charakterze świadka osób, wobec których
    _istnieje_wystarczający_materiał_dowodowy_do_postawi
    enia_im_zarzutów."

    Istotne podkreśliłem.
    > Tych 2ch nieprzytomnych z przykładu Shreka to raczej w charakterze
    > podejrzanych, chyba żeby okoliczności wskazywały (np.), że całą trójka
    > jest czegoś ofiarą.

    No właśnie bym podejrzewał, że wsyscy są ofiarami. No ale skąd to
    wiedzieć, skoro nie można zapytać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2022-10-10 12:45:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Słuchając Ciebie wiem, że oglądając "Bonanzę" biorę udział w bójce.
    Joe, Hoss, czasem Adam na trzeciego no i ja.
    No i przejechany na pasach tez bierze udział w przestępstwie drogowym.
    Zaczynam rozumieć, dlaczego w służbach są wcześniejsze emki: bo po 40-stce mają pod
    czachą więcej korników niż mózgu.

    -----

  • 53. Data: 2022-10-10 12:48:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znajdę w internecie lub na bazarze.
    No i?

    -----
    > Jak przesłuchasz sprawcę na okoliczność tego, gdzie porzucił broń, a potem tę broń
    znajdziesz, to zeznanie nie jest już Ci

  • 54. Data: 2022-10-10 13:09:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No lepiej dać się udusić.
    Robert, czy Ty się leczysz?

    -----

  • 55. Data: 2022-10-10 13:33:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli?
    Że się nie przyznaje i odmawia składania wyjaśnień (a miała kontakt z prawnikiem?)?

    -----

  • 56. Data: 2022-10-10 15:28:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2022 o 12:48, ąćęłńóśźż pisze:

    > Znajdę w internecie lub na bazarze.
    > No i?

    2 + 2 = 4. No i?
    --
    Robert Tomasik

  • 57. Data: 2022-10-10 15:29:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2022 o 13:09, ąćęłńóśźż pisze:

    > -----
    > No lepiej dać się udusić.

    Można - jeśli był wybór - przywalić w łeb patelnią albo wałkiem.
    eliminacja natychmiastowa, a szanse na śmiertelne uderzenie niewielkie.

    > Robert, czy Ty się leczysz?

    A co? Chcesz mnie leczyć?

    --
    Robert Tomasik

  • 58. Data: 2022-10-10 15:31:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2022 o 13:33, ąćęłńóśźż pisze:

    > -----
    > Czyli? Że się nie przyznaje i odmawia składania wyjaśnień (a miała
    > kontakt z prawnikiem?)?

    A jaki świadek nie może. Zaczynasz już widzieć różnicę?

    --
    Robert Tomasik

  • 59. Data: 2022-10-10 18:14:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Oct 2022 18:37:54 +0200, Shrek wrote:

    > Do tego wystarczy ją przesłuchać jako świadka. Co najwyżej jakby się
    > okazało, że należy jej postawić zarzuty to trzeba ją przesłuchać jeszcze
    > raz w nowej roli. Naprawdę uważasz, że uczestnikom zajscia trzeba
    > obowiązkowo stawiać zarzuty, żeby poznać ich stanowiska?

    A jak nie wiadomo, kto uzyl noża?
    Trup jeden uczestnikow 3 ... plus jeden ..

    J.

  • 60. Data: 2022-10-10 18:30:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 Oct 2022 12:55:41 +0200, n...@o...pl wrote:
> [...]
    > się w domu."
    >
    > "Włamywacz uciekł z miejsca zdarzenia, jednak niedługo później zmarł w wyniku
    > odniesionych obrażeń. - Po zebraniu wszystkich informacji i szczegółowym
    > przeanalizowaniu tej sprawy, prokuratorzy i policjanci nie zdecydowali się na
    > postawienie domownikom żadnych zarzutów związanych z zabójstwem czy usiłowaniem
    > zabójstwa. W naszej opinii oni bronili się przed tym napastnikiem - podkreśla
    > Andrzej Borowiak, rzecznik wielkopolskiej policji."
    >

    > No to ma kobieta przechlapane -- nie ochronili poprzez postawienie zarzutów.

    odzony-nozem-policja-ujawnia-czy-ukarze-kobiete/ccgw
    zlx?utm_source=onetsg_fb&utm_medium=social&utm_campa
    ign=onetsg_fb_48h&fbclid=IwAR0k3u75Eb-q8GATKWnC0d0U6
    _65vd_mhjwSePYE7fuQV3QaGGpafZWCqR8

    Ma dobrego protektora

    https://www.youtube.com/watch?v=VNl1qH5ToHg

    Te zmiany w prawie to naprawde jego zasługa, czy troche naciąga?

    J.