  • 531. Data: 2022-10-31 19:51:47
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.10.2022 o 19:42, Shrek pisze:

    > To kościuszko. Kopernik spadł do fosy fortu (chyba) okęcie.

    Nie było tam obok jakiś krzaków?

    > Nic - pomyliłeś dwie katastrofy.

    OK! Ale co to zmienia? Spadł na zabytek.

    --
    Robert Tomasik

  • 532. Data: 2022-10-31 19:56:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo? ....

    Bo taka jest definicja, którą sam przytoczyłeś.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 533. Data: 2022-10-31 19:59:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czasem musisz robić to, co się da. Najeżdżasz na wypadek drogowy. jesteś
    > sam. Są trzy ofiary wymagające pomocy. Ale możesz uratować jedną.
    > Ratujesz, czy mówisz, ze trzech się nie da, wiec jedziesz dalej?

    Przepraszam - ale skąd ta analogia?

    > A jaki tu kryzys tak naprawdę?

    Komunikacyjny i obsrana zbroja w "zarządzaniu kryzysowym". Średnio to o
    nich świadczy skoro nie potrafią sobie poradzić z kryzysem o którym
    wszyscy wiedzą, że to ściema. Lepiej nie myśleć co by zrobili gdyby było
    na ostro.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 534. Data: 2022-10-31 20:02:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, czemu nie gaszą im tych silników
    > zabierając powietrze,

    Bo to pewnie urban legend.

    > tylko jak już, to strzelają rakietą.

    Raczej nie strzelają, chyba że przez pomyłkę.

    > Pewnie
    > piloci, to praktyczne bestie i nie chce im się pajacować.

    Pewnie piloci doskonale znają orzeczenie TK na ten temat i mają
    świadomoć, że jak złamią to prawo, to państwo które ich do tego
    "namówiło" rozkazem, bez żadnych skrupułów wsadzi ich do pierdla.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 535. Data: 2022-10-31 20:08:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.10.2022 o 19:59, Shrek pisze:

    > Przepraszam - ale skąd ta analogia?

    Mamy 10 saperów i informację o 1.000 bomb. Co robimy?> Zakładamy, ze
    jeden saper może szukać jednej bomby. Zdroworozsądkowo wysyłamy
    policjantów, by popatrzyli w 1000 miejsce, bo tylu ich mamy. Jak znajdą
    coś podejrzanego, to wyślemy śmigłowcem saperów w to miejsce.

> [...]
    > nich świadczy skoro nie potrafią sobie poradzić z kryzysem o którym
    > wszyscy wiedzą, że to ściema. Lepiej nie myśleć co by zrobili gdyby było

    Czy ktoś zginął? Został ranny? Nie. No to sobie poradzili.

    --
    Robert Tomasik

  • 536. Data: 2022-10-31 20:09:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.10.2022 o 20:02, Shrek pisze:
    > Pewnie piloci doskonale znają orzeczenie TK na ten temat i mają
    > świadomoć, że jak złamią to prawo, to państwo które ich do tego
    > "namówiło" rozkazem, bez żadnych skrupułów wsadzi ich do pierdla.
    Tak, bo piloci studiują te orzeczenia. I są wybitnymi prawnika, wiec
    potrafią we własnym zakresie stwierdzić, które wyroki są zgodne z
    prawem, a które nie.
    --
    Robert Tomasik

  • 537. Data: 2022-10-31 21:57:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > policjantów, by popatrzyli w 1000 miejsce, bo tylu ich mamy. Jak znajdą
    > coś podejrzanego, to wyślemy śmigłowcem saperów w to miejsce.

    Nic nie znajdą, bo niczego nie szukają. Jak za przeproszeniem krawężnik
    ma znaleźć bombę ukrytą w nieznanym mu budynku gdy przypada mu do
    sprawdzenie 20 tys m2?

    > Czy ktoś zginął? Został ranny? Nie. No to sobie poradzili.

    Skoro ich praca polega na nic nierobieniu i wtedy nikt nie ginie, to mam
    proste rozwiązanie tego problemu - będzie tak samo chujowo, tylko taniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 538. Data: 2022-10-31 21:59:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, bo piloci studiują te orzeczenia.

    Niektórzy przykładają się do podstaw prawnych swojej pracy. Skoro ja
    wiem, to pilot myśliwca tym bardziej/

    > I są wybitnymi prawnika,

    Do tego nie trzeba być wybitnym prawnikiem. Wystarczy lepszym od ciebie.

    > wiec
    > potrafią we własnym zakresie stwierdzić, które wyroki są zgodne z
    > prawem, a które nie.

    Co do zasady, to wszystkie prawomocne. Wtedy nie było jeszcze problemu
    czy trybunał jest właściwie obsadzony.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 539. Data: 2022-10-31 22:02:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nic. Te zdjęcia są potrzebne jako materiał dowodowy, jak wyglądało
    > miejsce przestępstwa. czego dowodem jest twarz pasażera w okienku?

    Że był prytomny i powodem zajście nie była dekompresja. Wiesz, że jak
    się liniowiec pasażerski rozbije, to różni ludzie zadają sobie duo trudu
    żeby dowiedzieć się jak to się stało i jak temu zapobiec w przyszłości?

    > Może. po prostu nie wiem. nie mam samolotu myśliwskiego.

    A oni mają i jest to dla nich przydatna wiedza, więc sądzę że wiedzą. To
    nie są głupi ludzie.

    > ze w ogóle jest jakiś
    > nielegalny.

    To były jeszcze czasy, że trybunał był legalny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 540. Data: 2022-10-31 22:09:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wątpię.

    Znaczy twierdzisz, że posiadając informację, że informacja o bombie jest
    wysoce prawdopodobna nie przekazaliby jej kapitanowi, żeby wygrać głupie
    zawody kto będzie górą w podstawianiu bądź nie schodów i w efekcie
    zabili 200 osób? Grubo się tam bawicie w służbach:P

    > Może nie wiedzieli.

    Nie wiedzieli bo im zarządzanie kryzysowe nie powiedziało a dyżurny
    ukrywał się przed załogą i wieżą.

    > Nie mają trapów ewakuacyjnych?

    Trap to nie schody.

    > Podejdź do tego odmiennie. Nie zginąłby operator schodów.

    Operator schodów ma statystycznie większą szansę zginąć przy samolocie,
    o którym nie ostrzegano o ładunku.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!