  • 361. Data: 2022-10-24 20:33:11
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2022 o 05:57, Shrek pisze:

    > To wtedy przenosimy problem z "kulsony nie zabiły stachowiaka", na
    > "niewiadomo który kulson go zabił". Na razie jesteśmy na "kulsony nie
    > zabiły stachowiaka".

    Słyszałem głosy, że to w ogóle nie były kulsony.

    --
    Robert Tomasik

  • 362. Data: 2022-10-24 21:02:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Słyszałem głosy, że to w ogóle nie były kulsony.

    Odnoszę wrażenie, że próbujesz się cały czas oddalać od meritum.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 363. Data: 2022-10-24 21:04:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Równie dziwne, jak to, co miałoby kierować policjantem strzelającym do
    > świadka.

    Zakładam, ze wypadek. Ale cholera wie - co miałoby kierować 4 kulsonami
    żeby w kiblu zabić kogoś za to że był do kogoś podobny?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 364. Data: 2022-10-24 21:09:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy ja gdziekolwiek pisałem, ze nie występują siły ścinające, albo że
    > się na to nie liczy konstrukcji? Kolejny raz sobie coś ubzdurałeś, a
    > teraz z tym ofiarnie walczysz.

    Pomyliłes dyskutantów:P

    Ale skoro już do mnie napisałeś, to przypomniec ci gdzie pisałeś, że w
    prawidłowo policzonych konstrukcjach śruby nie działają na ścinanie?
    Teraz niezbyt zgrabnie próbujesz z tego wybrnąć, zmieniając swoją teze,
    że jednak siły ścinające dziają i się na to je liczy. Oczywiście że
    działają i się je liczy bo taka jest konstrukcja połączenia
    zakładkowego, w którym śruba z definicji działa na _ścinanie_.

    Kolejnym razem jak dochodzisz do bardziej konkretnego problemu (czy to
    przepisu czy konkretnego zagadnienia) to okazuje się, że jesteś sasinem
    dyskusji. Wystarczy poczytać co piszesz, obrócić o 180 stopni i będzie ok;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 365. Data: 2022-10-24 21:18:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W kierunku poosiowym dla śruby. Ona ma ściskać te elementy, a naprężenie
    > ma przenosić tarcie pomiędzy nimi.

    Czasem tak, czasem nie - zależy od kategorii połączenia. Znaczy tarcie
    jakąś tam część obciążenie przenosi, ale czesto nieznaczną. Choćby
    między piastę a tarcze hamulcowe daje się jeszcze dodatkowo smar, więc
    tak ostrożnie z tym tarciem. Albo przyjrzyj się kiedyś kratownicy słupa
    wysokiego napięcia. Spróbuj wyobrazić sobie siły i te powierzchnie które
    niby pracują wyłącznie na tarcie liczone w pojedynczych cm2.

    masz cytata i przestań pajacować:

    "Śrubowe połączenia zakładkowe kategorii A (typu dociskowego) dotyczą
    złączy, których stan graniczny jest uwarunkowany nośnością na docisk lub
    nośnością _na_ścinanie_łączników_.W połączeniach tej kategorii moSna
    stosować śruby wszystkich klas od 4.6 do 10.9. Oblicze-
    niowe obciąSenie nie powinno przekraczać_nośności_łączników_na_ścinanie_
    i docisk"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 366. Data: 2022-10-24 22:42:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2022 o 19:07, Shrek pisze:

> [...]
    howiaka-a-excited-delirium/6sspfql

> [...]
    > działaniem policjantów a jego śmiercią."
    >
    > Jarosław B, z łodzi? Już gdzieś to nazwisko widziałem... w innej sprawie
    >
    > "Jednak prokurator Wojciech Zimoń oparł się na innej opinii, wydanej
    > przez prof. Jarosława B. (biegły ma postawionych kilka zarzutów karnych
    > - red.) z Łodzi i jego zaufaną współpracowniczkę dr Annę Smędrę. Oboje,
    > wbrew ocenom innych ekspertów, które pojawiały się na różnych etapach
    > sprawy, przekonywali, że człowiek z przestrzeloną szyją i z kulą w
    > głowie może jeszcze stawiać czynny opór i szarpać się z policjantem.

    prof Jarosław B. z łodzi. Człowiek orkiestra - biegły wybielający
    kulsonów, zarzuty za niedopełnienie i przekroczenie uprawnień w
    zarządzaniu zakładem medycyny sądowej w celu uzyskania korzyści
    majątkowej, ustawiał skład zespołów biegłych w subiektywny sposób -
    twierdzi że podpadł zerowi nie obciążając w opinii pewnego
    kardiochirurga, członek... komisji macierewicza. NIe widzi
    jednoznacznego związku duszenia ze spowodowaniem zgonu, za to widzi
    jednoznaczne obrażenia wskazujące na eksplozję na pokładzie tupolewa.
    Oczywiście to również pan Jarosław B. z łodzi pomylił się co do tego że
    w koninie chłopak dostał w klatę a nie w plecy. Wiarygodny w chuj!

    Takiego kombo to nawet ja się nie spodziewałem... To nawet trudno
    określić. Jest sobie koleś o którym wszyscy wiedzą, że drukuje opinie
    dla policjantów co zabijają ludzi, robiąc kurwę z logiki, ma zarzuty o
    malwersacje i nikt z tym nic nie robi, a on się z tym obnosi i co więcej
    ma wzięcie. Powiem szczerze że szczęka mi opadła - wiedziałem że tam
    śmierdzi, ale to jest kurwa dramat...
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 367. Data: 2022-10-24 23:20:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2022 o 21:09, Shrek pisze:

    > Ale skoro już do mnie napisałeś, to przypomniec ci gdzie pisałeś, że w
    > prawidłowo policzonych konstrukcjach śruby nie działają na ścinanie?

    Konstrukcje budowale oblicza się na odporność ogniową - m. in. Czy to
    Twoim zdaniem oznacza, ze są przeznaczone do podpalania?

    --
    Robert Tomasik

  • 368. Data: 2022-10-24 23:23:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2022 o 21:18, Shrek pisze:
    > Spróbuj wyobrazić sobie siły i te powierzchnie które niby pracują
    > wyłącznie na tarcie liczone w pojedynczych cm2.
    Postaram się sobie to wyobrazić zaraz po tym, jak ogarniesz, ze siła
    tarcia nie zależy od powierzchni, tylko od nacisku.
    --
    Robert Tomasik

  • 369. Data: 2022-10-24 23:23:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2022 o 21:02, Shrek pisze:
    > Odnoszę wrażenie, że próbujesz się cały czas oddalać od meritum.
    Odnoszę wrażenie, że Ty jeszcze się do niego nie zbliżyłeś nawet.
    --
    Robert Tomasik

  • 370. Data: 2022-10-25 04:12:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-10-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W połączeniach zakładkowych (chyba drugie co do popularności połączenie
    > skręcane) śruby działają z zasady na ścinianie.

    Dlatego nie widzę większego sensu w dywagacjach do czego w zasadzie
    slużą śruby bo scenariusze są różne. Jak to połęczenie zakładkowe będzie
    odpowiednio mocno dociągnięte, to będą pracować głównie na rozciąganie.
    Jak słąbo, lub zrobi się z czasem luz w wyniku jakiejś deformacji
    plastycznej, to połączenie zacznie pracować na ścinanie.

    --
    Marcin