  • 11. Data: 2007-10-23 18:31:55
    Temat: Re: podawanie sie za czlonka organizacji
    Od: "kwikwak" <k...@k...pl>

    news:fflah2$fbk$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z wtorek, 23 października 2007 18:48
    > (autor kwikkwak
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <ffl8m0$3i$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > No pytasz czy aktorzy grający kogośtam w satyrycznym programie (fakt,
    > że na
    > niskim poziomie i go nie oglądam, więc nie wiem dokładnie o którą
    > scenkę Ci
    > chodzi) są legalni. Więc pytam czy legalni są aktorzy w innych
    > programach.

    Mniewam ze osoby pytane po wyjsciu z lokali wyborczych nie byly
    podstawione i sa to ludzie ktorzy mysleli, ze naprawde odpowiadaja na
    pytania OBWE, a tymczasem tak nie bylo

  • 12. Data: 2007-10-23 18:32:58
    Od: "kwikwak" <k...@k...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > "kwikkwak" <k...@k...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Dodam jeszcze, że swego czasu sam Majewski podawał się za miss Marsa
    > -- jeszcze większy wałek.

    Na marsie nie ma konkursu miss i dotychczas nie stwierdzono tam życia.
    Jak zapukam do Twoich drzwi i podam się za dzielnicowego to mnie
    wpuścisz?
    albo w tramwaju zazadam od Ciebie pokazania biletu podajac sie za kanara

  • 13. Data: 2007-10-23 18:33:24
    Od: "kwikwak" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Qbek" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    On 23 Paź, 18:33, "kwikkwak" <k...@k...pl> wrote:
    > W programie Majewskiego dwóch kolesi podawało sie za członków OBWE,
    > czy
    > takie coś jest zgodne z prawem? czy mogę zgłosić oszustwo do
    > prokuratury?

    A co to jest oszustwo Twoim zdaniem?

    Podawanie się za kogoś innego, w celu wprowadzenia w błąd i uzyskaniu
    jakichś korzyści/informacji

  • 14. Data: 2007-10-23 20:26:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Oct 2007, kwikwak wrote:

    > Podawanie się za kogoś innego, w celu wprowadzenia w błąd i uzyskaniu jakichś
    > korzyści/informacji

    A przypadkiem nie jest tak, że na tym wprowadzeniu w błąd ktoś musi
    STRACIĆ? "Doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia"...

    Tak offtopicznie: jeśli dobrze rozumiem z dyskusji, idzie o pokazanie
    ludzi którzy (być może *w trakcie* nieświadomie) wzięli udział w programie
    rozrywkowym.
    Sądzę że nikt się nie porwał na naruszenie praw do wizerunku, czyli
    "po" wyrazili zgodę (!)
    Widzowie wiedzieli *z góry*.
    To kto i na czym jest poszkodowany, że tak po polsku spytam?

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2007-10-23 20:41:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kwikkwak" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    >W programie Majewskiego dwóch kolesi podawało sie za członków OBWE, czy
    >takie coś jest zgodne z prawem? czy mogę zgłosić oszustwo do prokuratury?

    A poniosłeś jakieś straty? Bo oszustwo, to doprowadzenie do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem. O ile osoby przez Ciebie opisane do OBWE (nie wiem
    co to jest, ale mniejsza chwilowo o to) nie należą, to co najwyżej można
    mówić o wykroczeniu.

  • 16. Data: 2007-10-23 20:56:16
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 23 Oct 2007 19:42:44 +0200, Piotr Dembiński
    napisał(a):

    > Dodam jeszcze, że swego czasu sam Majewski podawał się za miss Marsa --
    > jeszcze większy wałek.

    Kula w łeb. Dla Majakowskiego i jego trockiego kumpla Trockiego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 17. Data: 2007-10-23 20:57:21
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 23 Oct 2007 20:32:58 +0200, kwikwak napisał(a):

> [...]
    > Jak zapukam do Twoich drzwi i podam się za dzielnicowego to mnie
    > wpuścisz? albo w tramwaju zazadam od Ciebie pokazania biletu podajac sie

    A te typy na niby to czego zażądali od tego Majakowskiego? Próbowali
    jakoś wykorzystać swój fałszywy status?

  • 18. Data: 2007-10-23 20:59:00
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 23 Oct 2007 20:33:24 +0200, kwikwak napisał(a):

    > A co to jest oszustwo Twoim zdaniem?
    >
    > Podawanie się za kogoś innego, w celu wprowadzenia w błąd i uzyskaniu
    > jakichś korzyści/informacji

    Pewnie dostali za to honorarium, bo przecież biedna ekipa tefałen nie
    sądziła, że to nieprawda.

  • 19. Data: 2007-10-23 21:54:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    kwikwak pisze:

    > Ja oglądam ten program, ale wczorajszy odcinek byl naprawde denny i do

    Oglądam, a *rozumię* lub *lubię* to 2 różne rzeczy.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 20. Data: 2007-10-23 21:55:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    kwikwak pisze:

    > Mniewam ze osoby pytane po wyjsciu z lokali wyborczych nie byly
    > podstawione i sa to ludzie ktorzy mysleli, ze naprawde odpowiadaja na
    > pytania OBWE, a tymczasem tak nie bylo

    Mniemam, że na sali, gdzie występuje publiczność podczas występu
    iluzjonisty, ta publiczność też podstawioną nie jest.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008