  • 1. Data: 2009-02-17 08:13:39
    Temat: podatek od probek z chin
    Od: "Michał" <n...@...pl>

    Witam, chcę zamowić probki z chin - wartosc okolo 1000$, możliwe że będziemy
    zamawiać tego więcej, jeśli próbki będaą ok, ale nic jeszcze nie wiadomo.
    Jak takie coś rozliczyć, muszę zapłacić jakiś podatek, cło? Całość impresy,
    wysyłka itp. pokrywają Chińczycy.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-02-17 09:11:38
    Temat: Re: podatek od probek z chin
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, chcę zamowić probki z chin - wartosc okolo 1000$, możliwe że będziemy
    > zamawiać tego więcej, jeśli próbki będaą ok, ale nic jeszcze nie wiadomo. Jak
    > takie coś rozliczyć, muszę zapłacić jakiś podatek, cło?

    co to za różnica czy sprowadzasz kilogram produktu czy 100 ton ?

  • 3. Data: 2009-02-17 09:48:34
    Od: "Misiek" <m...@w...pl>

    > co to za różnica czy sprowadzasz kilogram produktu czy 100 ton ?

    Jak dla mnie to różnica 99999 kilogramów :)

  • 4. Data: 2009-02-17 10:33:18
    Od: "Michał" <n...@...pl>

    > co to za różnica czy sprowadzasz kilogram produktu czy 100 ton ?

    Zasadnicza jeśli nie muszę za to płacić, przynajmniej dla mnie.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2009-02-17 11:18:03
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dla mnie to różnica 99999 kilogramów :)

    ale procent podatków zapłacisz taki sam

  • 6. Data: 2009-02-17 17:24:54
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiadomo. Jak takie coś rozliczyć, muszę zapłacić jakiś podatek, cło?
    > Całość impresy, wysyłka itp. pokrywają Chińczycy.

    niech ci napisza na fakturze ze sa to probki towaru bez wartosci handlowej
    i przechodzi bez cla i innych oplat
    pozdro
    --
    Andrzej