  • 1. Data: 2006-06-06 19:45:35
    Temat: podatek od nieruchomosci
    Od: lepti <l...@g...pl>

    jakis czas temu przejolem pewna opuszczona nieruchomosc
    teraz chcialbym poczynic jakies kroki zeby byly przeslanki
    do stwierdzenia zasiedzenia, myslalem o zaplaceniu podatku od nieruchomosci

    pytanie jak to zrobic, isc do odpowiedniego pokoju i powiedziec,
    ze teraz ja jestem wlascicielem i zaplacic pod swoim nazwiskiem?

    placic jakis zalegly podatek z lat poprzednich?

  • 2. Data: 2006-06-06 19:56:36
    Temat: Re: podatek od nieruchomosci
    Od: "mądrala" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    he, he,

    w złej wierze to pewnie
    ze 30 lat trzeba by powładać,
    a płacenie podatków to żaden dowód władania,
    juz lepiej zrób sobie zdjęcie
    albo zaproś znajomych na grilla
    na terenie nieruchomości

    tak tylko mi sie wyrwało,

    m.

  • 3. Data: 2006-06-06 20:07:26
    Od: stern <s...@0...pl>

    mądrala napisał(a):
    > he, he,
    >
    > w złej wierze to pewnie
    > ze 30 lat trzeba by powładać,
    > a płacenie podatków to żaden dowód władania,

    no niby nie, ale przedłożenie sądowi dowodu płacenia podatków (jako
    załącznika do wniosku o zasiedzenie) wynika bodajże z rozporządzenia o
    wewnętrznym urzędowaniu sądów powszechnych :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-06-07 16:35:59
    Od: lepti <l...@g...pl>

    stern napisał(a):

    > no niby nie, ale przedłożenie sądowi dowodu płacenia podatków (jako
    > załącznika do wniosku o zasiedzenie) wynika bodajże z rozporządzenia o
    > wewnętrznym urzędowaniu sądów powszechnych :)

    wlasnie dlatego pisze o tym

    ale to i tak nie jest odpowiedz na moje pytanie