  • 11. Data: 2003-08-21 18:55:46
    Temat: Re: poczta polska - a prawo
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Yennifer" <y...@a...nospam.pl> napisał w wiadomości:

    > Wczoraj na poczcie - pani z "okienka" odmowila mi nadania listu
    poleconego,
    > bez wpisanego kodu pocztowego.

    Witam,

    Byłem w podobnej sytuacji, Pani z okienka również 5 min przed zamknięciem UP
    odmówiła przyjęcia listu poleconego bez wpisania kodu pocztowego ( może to
    jakieś zboczenie zawodowe?). Mi bardzo zależało aby list polecony został
    nadany z data tego dnia, więc wyciągnąłem długopis, wpisałem kod 00-000 i
    oddałem Pani w okienku. Z grymasem "Pani z okienka" przyjęła przybiła
    stempel a przesyłka dotarła :-)

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 12. Data: 2003-08-21 21:13:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Uwaga, formalista (znaczy: ja :> !):

    On Thu, 21 Aug 2003, Jarosław Łysio wrote:

    >+ Yennifer <y...@a...nospam.pl> napisał(a):
    [...]
    >+ > W regulaminie Poczty znalazlam jedynie informacje,
    >+ > że list "powinien" mies
    >+ > wpisany kod pocztowy [...]
    >+ > Nie ma ani slowa o "obowiazku"
    >+
    >+ Widać nie przyłożyłaś się.
    >+ § 12 ust. 1 Regulaminu świadczenia usług pocztowych [...]
    >+ Adres nadawcy i adresata umieszczony na przesyłce pocztowej lub blankiecie
    >+ przekazu pocztowego
    >+ powinien zawierać dane, podane w następującej kolejności:
    ********

    Słowo daję, w dokonanym przez ciebie cytacie widzę potwierdzenie
    słów Yenn a nie twoich. Hm...

    [...]

    pozdrowienia, Gotfryd