  • 1. Data: 2006-05-09 05:47:20
    Temat: poczta do sądu
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

  • 2. Data: 2006-05-09 08:24:30
    Temat: Re: poczta do sądu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

  • 3. Data: 2006-05-09 09:24:04
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

  • 4. Data: 2006-05-09 09:33:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > a ja myślę, że wygra.

    To żeśmy sobie pogadali :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2006-05-09 10:22:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 09 May 2006 10:24:30 +0200, Johnson napisał(a):

    > Myślę że przegra.

    Niestety, podzielam Twoje zdanie. Prawo stoi po stronie poczty :(

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-05-09 14:37:41
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Pewnego razu scream nabazgrał(a):

    > Niestety, podzielam Twoje zdanie. Prawo stoi po stronie poczty :(

    A no niestety co racja, to racja.

    ZauraK

  • 7. Data: 2006-05-09 20:25:19
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 May 2006 14:37:41 +0000 (UTC), ZauraK napisał(a):

    > Pewnego razu scream nabazgrał(a):

    > A no niestety co racja, to racja.

    Tak. Wielokrotnie było na grupach dyskusyjnych różnych, że PRIORYTET jest
    normą jakościową. Gdyby facet wysłał dokumenty usługą z GWARANTOWANYM
    terminem doręczenia, czyli Pocztexem - wtedy jego sytuacja wyjściowa byłaby
    inna, aczkolwiek wyższego niż regulaminowe odszkodowania raczej by nie
    dostał.
    Zresztą trzeba się zastanowić czy regulaminy pocztowe są zgodne, może nie z
    Konstytucją, ale z jakimiś aktami nadrzędnymi. Poczta w zasadzie odpowiada
    tylko za zaginiecie przesyłki rejestrowanej.
    Natomiast podstawowym błędem klientów poczty jest, że nadają przesyłkę,
    czyli zawierają umowę i nie interesują się zbytnio, na jakich to jest
    warunkach. Nadają, a potem "wydaje im się", że mają rację...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net http://warszawa.grupy.waw.pl

  • 8. Data: 2006-05-09 21:14:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 9 May 2006 22:25:19 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Zresztą trzeba się zastanowić czy regulaminy pocztowe są zgodne, może nie z
    > Konstytucją, ale z jakimiś aktami nadrzędnymi.

    Są, z jakąś międzynarodową umową pocztową czy czymś takim - ktoś niedawno
    podawał na grupie. Wg tego nie odpowiadają za czas doręczenia przesyłki.

    Swoją drogą to ciekawe, bo Polska to dość mały kraj, USA jest kilka razy
    większe - a tam z jednego końca kraju na drugi zwykła przesyłka idzie
    maximum 3 dni.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-05-10 09:36:47
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Myślę że przegra.

    myślę, że masz rację, ale ciekawostka:

    z tekstu:
    "_Zgodnie z procedurą_ decyduje data wpływu wniosku, a nie stempel
    pocztowy z datą nadania. - Nie możemy czekać, aż wpłyną wszystkie
    zaległe wnioski. Wtedy jeszcze bardziej narzekano by na przeciąganie
    spraw - mówi Mirosław Marek, prezes Polskiej Agencji Rozwoju
    Przedsiębiorczości, która odpowiada za wypłatę unijnych funduszy."

    pytanie: jaka to procedura?
    rozumiem, że nie kpa ;)

    pozdr.

    ms

  • 10. Data: 2006-05-10 10:06:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > pytanie: jaka to procedura?

    Pewnie jakaś unijna. Trzeba szukać odpowiedniego rozporządzenia.