  • 21. Data: 2007-06-05 16:31:19
    Temat: Re: poczta a zamykanie ludzi na klucz
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 15:32:01 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > U mnie zawsze tak bylo, ze paczki z USA przychodzily napoczete (z
    > dopiskiem, ze takie juz przylecialy do kraju). A dopiero po zmianie
    > listonosza zaczely dochodzic do mnie paczki. Dotychczas zawsze bylo
    > awizo zostawiane - a wystarczylo zadzwonic i poprosic zebym zszedl na
    > dol i zabral.

    Jak kupiłem książkę w amazonie, przyszła paczka zaklejona taśmą poczty
    polskiej. Na 100% w amazonie takiej nie mają :)

    p. m.

  • 22. Data: 2007-06-05 16:49:12
    Od: M&C <c...@C...pl>

    > No widzisz, ja nie takie fantasy w życiu czytałem...

    U mnie to "fantasy" skończyło sie po zmianie listonosza.

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 23. Data: 2007-06-06 09:49:20
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 5 czerwca 2007 18:31
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > Jak kupiłem książkę w amazonie, przyszła paczka zaklejona taśmą poczty
    > polskiej. Na 100% w amazonie takiej nie mają :)

    No bo po drodze uległa jakiemuś uszkodzeniu i zabezpieczyli już w Polsce.
    Rozładowali ze statku, patrzą ,,o! rozerwane'' i skleili.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: s...@s...net.pl, d...@s...net.pl
    h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl

  • 24. Data: 2007-06-06 09:50:43
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 5 czerwca 2007 15:32
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.ttgajn01rgp2nr@sempron>):

    > U mnie zawsze tak bylo, ze paczki z USA przychodzily napoczete (z
    > dopiskiem, ze takie juz przylecialy do kraju).

    A skąd wiesz że nie? Myślisz, że usańskie nie mogli zepsuć?

    > A dopiero po zmianie
    > listonosza zaczely dochodzic do mnie paczki. Dotychczas zawsze bylo awizo
    > zostawiane - a wystarczylo zadzwonic i poprosic zebym zszedl na dol i
    > zabral.

    No może trafiłeś na lenia. A może paczki miałeś ciężkie?

  • 25. Data: 2007-06-06 09:51:38
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 5 czerwca 2007 18:49
    (autor M&C
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f444gg$361$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > U mnie to "fantasy" skończyło sie po zmianie listonosza.

    No widzisz... Czyli są przypadki, ale się zmieniają...

  • 26. Data: 2007-06-06 10:29:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 06 Jun 2007 11:49:20 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

> [...]
    >
    > No bo po drodze uległa jakiemuś uszkodzeniu i zabezpieczyli już w
    > Polsce. Rozładowali ze statku, patrzą ,,o! rozerwane'' i skleili.

    Oczywiście :) I tak się rozrywa każda jedna paczka na staku, bo tam kupa
    gwoździ wystaje z podłogi ładowni :)

    p. m.

  • 27. Data: 2007-06-06 16:35:39
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-06-2007 o 11:50:43 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > A skąd wiesz że nie? Myślisz, że usańskie nie mogli zepsuć?

    Czasem mozna bylo ogarnac po pieczatkach. Oczywiscie, nie twierdze, ze
    wszystkie byly napoczynane w kraju... ale odpowiedz sama sie narzuca.

    > No może trafiłeś na lenia. A może paczki miałeś ciężkie?

    100 g to nie jest ciezka paczka... predzej na lenia. Jesli byla ciezka -
    wystarczylo zadzwonic zebym zszedl na dol.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 28. Data: 2007-06-06 18:04:33
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 6 czerwca 2007 18:35
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.ttidppghrgp2nr@sempron>):

    > 100 g to nie jest ciezka paczka... predzej na lenia. Jesli byla ciezka -
    > wystarczylo zadzwonic zebym zszedl na dol.

    No chodziło mi o to, że jej ze sobą może nie targał z poczty w ogóle...

  • 29. Data: 2007-06-06 18:16:07
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > No chodziło mi o to, że jej ze sobą może nie targał z poczty w ogóle...

    Za to to akurat mu płacą. Nie wnikam czy adekwatnie do wysiłku.

    Marzena

  • 30. Data: 2007-06-06 22:44:15
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 6 czerwca 2007 20:16
    (autor M&C
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f46tvf$646$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Za to to akurat mu płacą. Nie wnikam czy adekwatnie do wysiłku.

    Jesteś pewna, że płacą za targnie np. 10 paczek po 20kg?