  • 1. Data: 2004-10-10 19:06:22
    Temat: pobor ...
    Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_usunto>

    Witam!

    czy przy stawianiu sie na wezwanie podczas poboru do wyznaczonej jednostki
    przechodz i sie wtorne badanie lekarskie ??

    pozdrawiam
    Blazej Patrzalek

  • 2. Data: 2004-10-10 20:54:30
    Temat: Re: pobor ...
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    > czy przy stawianiu sie na wezwanie podczas poboru do wyznaczonej jednostki
    > przechodz i sie wtorne badanie lekarskie ??

    chyba tylko na twoje wyraźne zyczenie - ale zawsze mozesz zapytac jak sie
    wymigac - jesli sa to jacys normalni ludzie to ci podpowiedza - oni chca
    zolnierzy a nie przymusowych ochotników

  • 3. Data: 2004-10-11 05:12:38
    Od: slawol <s...@o...pl>

    Blazej Szymon Patrzalek wyrzeźbił:

> [...]
    >
    > czy przy stawianiu sie na wezwanie podczas poboru do wyznaczonej jednostki
    > przechodz i sie wtorne badanie lekarskie ??

    Z własnego doświadczenia mogę Ci powiedzieć że miałem dwa badania lekarskie.
    Pierwsze przed wojskową komisją lekarską, gdzie przydzielono mi kategorię
    oraz drugie bardzo powierzchowne przez lekarza z jednostki wojskowej. I to
    było wszystko