  • 31. Data: 2009-01-11 13:09:17
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:fofblx4p0yal$.dlg@piki.fixed...
    > czlowiek uczy sie na bledach ;)

    Z tym, że najlepiej się uczyć na cudzych. mniej boli.

  • 32. Data: 2009-01-11 13:12:01
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "kukikoko" <k...@o...pl> wrote in message

    > No nie krece.
    > Gosc zebral zeby z podlogi i zadzwonil po policje.
    > Co do obdukcji nie wiem, nie udalo mi sie na tyle
    > skorumpowac policji, zeby mi powiedzieli, powiedzieli
    > tylko "masz lekko przejebane chlopaku", ze zacytuje.
    > W areszcie przesiedzialem od 21szej do rana. Ale
    > to sie tak nazywa - 24 godziny.
    > Mialem 0.6 promila we krwi czyli bylem totalnie
    > trzezwy.

    Jeśli został w szpitalu na okres dłuższy niż 7 dni, to masz sprawę z urzędu,
    a więc będziesz musiał się gimnastykować w sądzie. Jeśli koleżanki
    potwierdzą twoją opowieść, z uwzględnieniem kozika, to postępowanie zostanie
    umorzone. W innym wypadku tamten gościu musi ci założyć sprawę z powództwa
    cywilnego i to troszeczkę potrwa, ale nie spodziewałbym się żadnych wielkich
    sankcji. Co najwyżej mandat za zakłócanie porządku publicznego, ale to już
    powinieneś dostać do tej pory.

  • 33. Data: 2009-01-11 14:24:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 09:55:14 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

    > a nawet jezeli z fachowej zna to co to zmienia? Jakby nazwal areszt
    > sankcją, sankami to odrazu to co mowi okazuje sie nieprawda?

    Nie, oczywiście, że nie -- chodzi mi o to, żeby nie oceniać ludzi tylko
    po tym, że na szambo nie boją się powiedzieć "to nie jest perfumeria".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 34. Data: 2009-01-11 14:48:36
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Yellow Boy" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kukikoko" <
    >
    > Znajdz te uratowana Panne i ja sam zlej tak by wiedziala co
    > i na kogo ma zeznawac.
    > Dla niej jedno lanie w te czy we w te nie zrobi roznicy a ty bedziesz
    > mial tylek uratowany!

    podżeganie do pobicia, wymuszenia zeznan oraz utrudniania sledztwa

    --
    http://Wspolna-Flaszka.PL - nasza-klasa dla żuli
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez

  • 35. Data: 2009-01-11 14:50:43
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 11:14:10 +0100, Robert Tomasik napisał(a) w

    > [...}umoży.

    Masz coś kiepski dzień ;-)

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 36. Data: 2009-01-11 15:03:41
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Znajdz te uratowana Panne i ja sam zlej tak by wiedziala co
    > i na kogo ma zeznawac.
    > Dla niej jedno lanie w te czy we w te nie zrobi roznicy a ty bedziesz
    > mial tylek uratowany!

    genialna porada - oczywiscie zakladam, ze to zart - ale umoczyłby na całego

    zresztą pomyślałem sobie, że dobrze że to był pojedyńczy cios - a nie
    regularna klepanina - wtedy troche trudniej byłoby wyłapać minimum konieczne
    do obrony, a nie po prostu bijatyke

    Sebastian

  • 37. Data: 2009-01-11 15:20:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sun, 11 Jan 2009 11:14:10 +0100, Robert Tomasik napisał(a) w
    > Masz coś kiepski dzień ;-)

    Ja też, ale przede wszystkim mój OE. Zainstalowałem Power Tool i coś mu
    słownik działa inaczej. Normalnie powinien te błędy powyłapywać. :-(

  • 38. Data: 2009-01-11 15:53:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kukikoko wrote:
    > rozciagam sie fakt i mam za soba wieloletnie treningi kick-boxu,
    > ale nie o to chyba w tym watku chodzi.

    dla sędziego będzie miało spore znaczenie i to na twoją niekorzyść.
    Bo uzna, że skoro trenujesz to stać było cię na mniej szkodliwą metodę
    somoobrony.

    Była chyba we Wrocławiu sprawa, że gościu napadł jakąś dziewycznę na
    ulicy i dostał od trzech przechodniów. Tylko niestety trochę za mocno i
    nie uznali tego za samoobronę.

    Raczej kiepsko widzę wynik tego o ile nie jesteś czysty jak łza.

  • 39. Data: 2009-01-11 16:15:18
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > nic mu wiecej nie zrobilem.
    > jeden kop i koles usnal.

    to mysle zdecydowanie rownież przemawia na Twoją korzyść

    Sebastian

  • 40. Data: 2009-01-11 16:15:55
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>