  • 11. Data: 2005-09-22 20:54:14
    Temat: Re: pobicie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    flam napisał(a):
    > moja znajoma została pobita 20.09.2005 ,nie ma obdukcji i sladów pobicia , ale
    > sam czyn był, są świadkowie-bezposredni stali obok tego zajścia-jednym z nich
    > jestem ja , 22.09.2005 na policji powiedzieli że jest zapózno o zawiadomieniu ze
    > ktoś ja pobił .

    Bzdura, choć pewnie niewiele by z takiego zawiadomienia wyszło.
    Bo skoro po dwóch dniach nie ma śladów, to coś słabe to pobicie...
    Więc pewnie będzie to ścigane z oskarżenia prywatnego - jak jej się
    nudzi i ma kilkaset złotych do wydania, to niech składa prywatny akt
    oskarżenia.
    W ogóle została pobita czy uderzona?

    A tak na przyszłość - zawiadomienie o przestępstwie składa się na piśmie
    i czeka na reakcję, a nie daje się odesłać z niczym.

    KG

  • 12. Data: 2005-09-22 21:12:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "flam" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    Na zawiadomienie w takiej sprawie jest za późno po przedawnieniu, a to
    na pewno nie są dwa dni. Z tym, że wobec faktu, iż już teraz nie ma
    śladów najpewniej do poważniejszych obrażeń nie doszło. Tak więc
    koleżanka musi się liczyć z tym, ze będzie musiała prowadzić sprawę w
    trybie prywatnoskargowym, czyli sama oskarżać klienta i ponieść koszty
    (ostatnio było chyba 600 zł).

    Nie piszesz nic o zajściu. Bo jeśli było więcej, niż jeden
    atakujących, to może wchodzić ewentualnie ściganie z urzędu.

  • 13. Data: 2005-09-22 21:39:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    flam wrote:
    > moja znajoma została pobita 20.09.2005 ,nie ma obdukcji i sladów pobicia , ale

    W ogóle? Żadnych śladów? To co to za pobicie? Nawet dość lekkie
    uderzenie dłonią na płask w twarz daje ślady.

    Może jakieś szczegóły, jak to wyglądało?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)