  • 21. Data: 2013-06-03 01:45:01
    Temat: Re: planowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Dyjor wrote:
    > Praktycznie od 10 lat nie opracowuje sie i nie wypuszcza już naprawdę
    > nowych leków.

    Mało wiesz.

  • 22. Data: 2013-06-03 16:51:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-03 01:45, witek pisze:

    > Mało wiesz.

    Uwielbiam takie posty. Sugerują, że coś się wie, ale się nie powie.
    Głównym ich celem jest jednak pokazanie swojej wyższości nad rozmówcą.
    Od razu wiadomo, kto tu rządzi, nie?

    --
    MN

  • 23. Data: 2013-06-03 18:06:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin N wrote:

    > Uwielbiam takie posty. Sugerują, że coś się wie, ale się nie powie.
    > Głównym ich celem jest jednak pokazanie swojej wyższości nad rozmówcą.
    > Od razu wiadomo, kto tu rządzi, nie?

    Nie. Po prostu siedze akurat w temacie
    Chyba rozumiesz, ze z oczywistych wzgledów więcej nie powiem.

  • 24. Data: 2013-06-03 19:31:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-03 18:06, witek pisze:

    > Nie. Po prostu siedze akurat w temacie
    > Chyba rozumiesz, ze z oczywistych wzgledów więcej nie powiem.

    Nie rozumiem. Co to za oczywiste względy zabraniają Ci mówić coś o
    lekach z ostatniej dekady?

    --
    MN

  • 25. Data: 2013-06-03 20:27:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin N wrote:

    > Nie rozumiem.

    trudno.

  • 26. Data: 2013-06-03 21:25:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-06-03 20:27, witek pisze:

    > trudno.

    Powiedz, powiedz. Prosimy.

    E... nie powie bo pewnie tylko jest naganiaczem przekupującym lekarzy.
    Po co mają się jego dzieci wstydzić ;-)

  • 27. Data: 2013-06-03 21:35:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Powiedz, powiedz. Prosimy.

    Moglbym ci ewentualnie wrzucic liste lekow, ktore pokazaly sie na rynku,
    ale nie te, nad ktorymi pracowano ale z roznych wzgledow na rynku sie
    nie pokazaly lub nad ktorymi prace jeszcze trwaja.

    > E... nie powie bo pewnie tylko jest naganiaczem przekupującym lekarzy.
    > Po co mają się jego dzieci wstydzić ;-)

    Naganiacze zwykle takiej wiedzy nie potrzebuja.
    Oni sa szkoleni pod wzgledem znajomosci leku, ktorym sie aktualnie
    zajmuja, ewentualnie lekami z tej samej dziedzimy, ale nie maja bardziej
    ogolnej wiedzy o rynku bo im niepotrzebna.
    W szczgolnosci na pewno nie wiedza nic o lekach, ktorych oficjalnie
    jeszcze nie ma.

  • 28. Data: 2013-06-04 02:56:39
    Od: "chwilozof" <c...@i...pl>

    "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote in message

    > IMHO to byłby zamach na gospodarkę. Kasa rządzi a nie Twoje dobro.
    > Taki pozew miał by łeb ukręcony w przedbiegach.
    >
    > Wyobrażasz sobie co by było gdyby takie pozwy poszły praktycznie w każdą dziedzinę
    nie tylko elektroniki?

    > Też jest druga strona medalu.
    > Taki poszkodowany któremu pralka serwis wyświetla i który składa pozew przeciwko
    tej firmie, okazuje się że podcina sobie gałąź na
    > której siedzi, bo np. pracuje w firmie motoryzacyjnej przeciwko której tęż złożono
    pozwy o wielomilionowe odszkodowania i takiej
    > firmie grozi upadłość. I co w tedy? Nierealne.
    > To temat dla rządu a nie na zbiorowe pozwy. A rząd na to nie pójdzie, bo w tym
    systemie ma gówno do gadania i dba o własny biznes
    > (czyt. koryto)
    > --
    > Krzysiek
    > www.zmieleni.pl

    Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, że kompanie jak Monsanto handlujące produktami
    spożywczymi
    oraz nasionami,roślinami i ogólnie żywnością trafiającą na nasze pólki potrafi
    zmienić je lekko genetycznie
    i zatwierdzić patent na 'produkt organiczny' który jest żywym organizmem
    biologicznym.
    Idąc dalej taka 'żywność na patencie' potrafi zmieniać cały nasz organizm który de
    fakto można
    uznać jako podpatent zmieniony prawnie przez produkty patentowe.
    Czyli nasze ciało nie należy już do nas tylko do tych od patentu.

    cwf

  • 29. Data: 2013-06-04 06:54:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-04 02:56, chwilozof pisze:
    >Czyli nasze ciało nie należy już do nas tylko do
    > tych od patentu.

    Co to oznacza że ciało należy do tych od patentu?

    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2013-06-04 08:36:50
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Tuesday, 4 June 2013 02:56:39 UTC+2, chwilozof wrote:
> [...]
    > uznać jako podpatent zmieniony prawnie przez produkty patentowe.
    > Czyli nasze ciało nie należy już do nas tylko do tych od patentu.

    Możesz wyjaśnić w jaki sposób konkretnie ta żywność zmienia nasz organizm? No chyba
    że po tym utyjesz ;)

    AdamK