  • 1. Data: 2005-09-13 20:06:16
    Temat: plan zagospodarowania
    Od: "wujo" <w...@c...pl>

    Mam Pytanie do szanownych grupowiczów natury bardziej prawnej niż
    technicznej, ale może ktoś już przerabiał temat.

    Jeżeli w miejscowym, aktualnym planie zagospodarownia przestrzennego jest
    teren mieszkaniowy M4 można umieścić państwową instytucję?
    Nieruchomość jest zakupiona przez miasto i chcą nam wlepić nomen omen dom
    dziecka:-(
    Pozdrawiam
    wujo

  • 2. Data: 2005-09-13 20:39:35
    Temat: Re: plan zagospodarowania
    Od: Jarkowic <j...@i...pl>

    A czy termin "teren mieszkaniowy" jest równoznaczny ze stwierdzeniem "teren
    pod mieszkania prywatne" ?
    Jarkowic

  • 3. Data: 2005-09-13 22:14:52
    Od: "wujo" <w...@c...pl>

    Uzytkownik "Jarkowic" <j...@i...pl> napisal w wiadomosci
    >A czy termin "teren mieszkaniowy" jest równoznaczny ze stwierdzeniem "teren
    > pod mieszkania prywatne" ?
    > Jarkowic

    W opisie jest napisan, ze "funkcje uslugowe nie moga przekraczac 50%
    powierzchni uzytkowej budynku"

    Poza tym dom dziecka jest instytucja, czy moze byc na terenach
    mieszkaniowych?

    wujo

  • 4. Data: 2005-09-14 14:45:42
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > teren mieszkaniowy M4 można umieścić państwową instytucję?
    > Nieruchomość jest zakupiona przez miasto i chcą nam wlepić nomen omen dom

    Tak. Podobnie jak można utworzyć sklep nie-wielkopowierzchniowy czy
    bibliotekę. Nie możesz mieć natomiast fabryki, magazynu itp. Poza tym, nawet
    gdyby miasto chiało tam urządzić bazę autobusową, to po prostu zmieni plan
    zagospodarowania. Dlatego wiara w to, że chroni on mieszkańców przed
    niekorzystnymi zmianami jest naiwna. Kto chce mieć spokój musi kupić
    odpowiednio dużą działkę.

  • 5. Data: 2005-09-15 06:57:14
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "wujo" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teren mieszkaniowy M4 można umieścić państwową instytucję?
    > Nieruchomość jest zakupiona przez miasto i chcą nam wlepić nomen omen dom

    To dom dziecka jest państwową instytucją ?
    ciekawe

    A.

  • 6. Data: 2005-09-15 12:09:18
    Od: "wujo" <w...@c...pl>

    Nieruchomość jest zakupiona przez miasto i chcą nam wlepić nomen omen dom

    > To dom dziecka jest państwową instytucją ?
    > ciekawe
    >
    > A.

    Okazuje sięże nie jest państwową tylko samorządową.
    Jak to się ma do tematu?
    wujo