  • 71. Data: 2004-09-19 11:22:02
    Temat: Re: placi=E6 za akademik ??
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R."
    pl> niebacznie
    popelnil news:cije2v$ktk$1@inews.gazeta.pl:

    > po pierwsze studiuje na UG po drugie nie qmam *)

    ^^^^^^^^^^
    A teraz? ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 72. Data: 2004-09-19 11:22:09
    Temat: Re: __placić za akademik ??
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    - a ja skoro jestem
    > informatykiem, to raczej nie jestem zacofana

    jeszcze mam pytanie co do Twojego bycia informatykiem,
    masz zawod informatyk? JEzeli skonczylas technikum informatyczne to
    informatykiem
    jestes tylko na paierze, jezeli studiujesz informatyke to na pewno nie
    jestes informatykiem.
    (byc moze za kilk alat)

    I to ze umiesz "Łeda" czy skadsowac folder tez Cie nie czyni
    informatykiem.

    I jeszcze co do usenetu, sprobuj na forum cpp.g5.pl napisac post z np
    Outlook Express, albo innego
    CZYTNIKA GRUP DYSKUSYJNYCH (www to nie czytnik) jak np Mozilla
    Thunderbird. jezeli Ci sie to uda,
    przyznam Ci racje, po pierwsze usenet to od tej chwili bedzie forum po
    drugie bedziesz zajebistym informatykiem
    po trzecie nie bedziesz wcale taka glupia.

    P.

  • 73. Data: 2004-09-19 11:31:45
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Mam nadzieje ze przynajmniej dziecko jada ryby, bo ziarnami
    wszystkiego mu nie zastapisz.

    EOT

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 74. Data: 2004-09-19 11:37:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik rezist.com napisał:
    > Mam nadzieje ze przynajmniej dziecko jada ryby, bo ziarnami
    > wszystkiego mu nie zastapisz.

    Spoko, spoko - da się.

    Ale ja nie w tej sprawie...

    Prośba po raz trzeci: nie karmcie tego skretyniałego trolla, BARDZO
    proszę...

  • 75. Data: 2004-09-19 11:38:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ^^^^^^^^^^
    > A teraz? ;)))

    : nadal nie, to przeciez naturalny ludzki odruh :) skoro ona im tak to oni
    jej tak :)

    powiedz ze majac taka wladze bys w ten sposob nie odpowiedzial?
    To tak jak z pracodawca i z pracownikiem ktory donosi.
    Co z tego ze dopnie swego skoro przy najblizszej okazji go wyrzuca

    P.

  • 76. Data: 2004-09-19 11:49:27
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    jesten inzynierem informatykim
    teraz robie magistra na uw a potem na pw
    zazdroscisz ze takis ciekaw??

  • 77. Data: 2004-09-19 12:13:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jesten inzynierem informatykim
    > teraz robie magistra na uw a potem na pw
    > zazdroscisz ze takis ciekaw??

    zazdroscic tego ze informatyk nie wie jaka jest roznica w dzialaniu
    forum i usenetu? Wlasnie poziom Twojej uczelni pokazalas.

    P.

  • 78. Data: 2004-09-19 12:27:21
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    wy pokazaliscie poziom forum usenetu

  • 79. Data: 2004-09-19 12:40:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > wy pokazaliscie poziom forum usenetu

    "Wy " z duzej liter po pierwsze po drugie co to forum usenet?

    P.

  • 80. Data: 2004-09-19 16:55:03
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

    "Roch Dzikon" <r...@p...fm> wrote in message

    > nie rozumiem tylko czemu jestesci tacy niemili, jak ktos prosi o zwykla
    > pomoc, kompleksy, czy co??

    Osoby tu przebywajace nie maja obowiazku udzielac odpowiedzi na kazde
    pytanie - to ich dobra wola.

    Czytam te grupe dlugo, ale wciaz widze osoby przejawiajace pretensje w
    sytuacji zignorowania. Moze najaktywniejsi dyskutanci powinni w sygnaturkach
    umiescic odpowiedni disclaimer dla takich jak Ty - "nizej podpisany
    zastrzega sobie prawo do nie udzielenia odpowiedzi na wyslane na grupe
    pytanie".

    I.