  • 61. Data: 2004-09-19 07:57:49
    Temat: Re: placi=E6 za akademik ??
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > byc moze i jestem idiotka, ale pociszeam sie faktem ze
    najinteligentniejszym
    > czlowiekiem na ziemi jest kobieta...

    miesozerna

    > pierwszy raz mam jakis dlug i nie wiedzialam czy isc do baby z
    administracji
    > czy do dziekana, ktory ma teraz na glowie innych studentow (chyba tez to
    > logiczne, nie wpadles na to ze on nie ma teraz czasu)

    a co do tego ma grupa o prawie?

    P.

  • 62. Data: 2004-09-19 08:03:48
    Od: "George W.Bush" <n...@d...maila>

    Użytkownik "Roch Dzikon" <r...@p...fm> napisał
    > ps: cos jeszcze??
    > pozdrawiam
    > rd

    no.... oszołom z ciebie straszny!

  • 63. Data: 2004-09-19 09:38:44
    Temat: Re: __placić za akademik ??
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    bosze
    wy jeszcze cos tam piszecie
    co do zywnosci wegetwrianskiej i zrowej to jest kilka razy drozsza od
    trupów, więc twój post świadczy o twoje niewiedzy

    po drugie pan przemek p. pokazal juz wasz poziom mowiac że:
    a - usenet to wedlug niego nie forum - ola boga, rece opadaja
    b - przyrownal mnie do amiszow, ktorzy sa miesozerni - a ja skoro jestem
    informatykiem, to raczej nie jestem zacofana

    panie przemku prosze spojrzec do encyklopedii co to jest usenet i co to jest
    amisz

    pozdrawiam
    rd

  • 64. Data: 2004-09-19 09:50:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    cpp.g5.pl tutaj masz forum, a co to usenet to poczytaj na www.usenet.pl

    > b - przyrownal mnie do amiszow, ktorzy sa miesozerni -

    akurat nie ja to napisalem, Pani superinteligentna

    napisalem ze maja cos wspolnego a co, jedno i drugie ma najebane w glowach

    a ja skoro jestem
    > informatykiem, to raczej nie jestem zacofana

    zawod nie swiadczy o tym czy ktos jest zacofany czy nie

    > panie przemku prosze spojrzec do encyklopedii co to jest usenet i co to
    jest
    > amisz

    nie bede patrzec do encyklopedii, wiem co to jest.

    Prosze rozwinac post w ktorym wspomnialas o Pedfilu itp.

    P.

  • 65. Data: 2004-09-19 10:00:57
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2004 21:14:09 +0200, Roch Dzikon <r...@p...fm>
    napisał:

    > kurwa czemu wy normalnie nie potraficie odpowiedziec czlowiekowi na
    > proste
    > pytaqnie zadane na forum, tylko tacy jestescie zaczepni i niemili
    > ja nie wiem czy wy suie nie zrealizowaliscie zawodowo czy co. idzcie
    > sobie
    > poczytac jakis poradnik prawnika, uspokojcie sie i miejcie troche
    > wyrozumialosci dla ludzi ktorzy sie nie znaja na prawie.

    Pytania zadają tutaj tylko ludzie, którzy nie znają sie na prawie.
    Ale pytanie trzeba umieć zadać.

    Twoje pytanie było:

    Czyli pytałaś o to, czy w podanych okolicznościach masz płacić żądaną
    kwotę wynikającą z zawarej umowy najmu pokoju w akademiku czy się kłócić.
    I otrzymałaś odpowiedź, ze skoro się nie wymelowałaś to musisz zapłacić. I
    to jest odpowiedź na twoje pytanie "czy płacić resztę niezapłaconej
    kwoty?".

    Dopiero później okazało się, że:

    A to już jest inne pytanie. Zwrócono więc ci uwagę, że "pomoc" nie oznacza
    uzyskania pożądanej odpowiedzi, na co zareagowałaś:

    Czyli załozyłaś, ze grupowi jasnowidze zrozumieli, ze twoje pyanie "czy
    płacić resztę niezapłaconej kwoty" oznaczało naprawdę "czy można uniknąć
    zapłacenia kwoty pieniężnej", po czym zaczęłaś obrażać ludzi, którzy
    starali się ci pomóc. Następnie dyskusja zjechała na kościół, księży,
    bezmięsojedzenie itp tematy zastepcze a dopiero potem powrócono do
    głównego wątku:

    Po raz trzeci zmieniasz pytanie: Tym razem okazuje się, ze pytasz czy
    możesz składać podanie do dziekanatu o umorzenie. Błagamy o wybaczenie, ze
    nie zrozumieliśśmy, że o to ci chodzi. Ale to nie wszystko. Okazuje się,
    że myslałaś o możliwości pójścia do dziekanatu, ale okazało się, że
    przedmiotowym akademikiem administruje inny wydział.

    Czy tego też mieliśmy się domyśleć?

    I jeszcze jedno. Nie obrażaj na pl.soc.prawo prawników, bo jak się obrażą
    i wyjdą to porad udzielać tu będą wyłącznie informatycy, stolarze i...
    HYDRAULIK :-)

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 66. Data: 2004-09-19 10:22:57
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    o moj bosze

    specjalnie dla ciebie jak dla dziecka masz tu najprostsze wyjasnienia co to
    jest forum:

    z encyklopedii onetu:
    forum - forum (łc. 'rynek, plac') 1. miejsce publicznych wystąpień,
    przemówień. 2. zebranie poświęcone omawianiu spraw z danej dziedziny, a
    także członkowie takiego spotkania. 3. staroż. plac w miastach rzym.
    pełniący funkcje polit., rel. oraz handlowe;agora4. Forum Romanum -
    najsłynniejszy rynek Rzymu, znajdujący się u podnóża Kapitolu i Palatynu,
    odgrywający b. ważną rolę w życiu społeczno-handlowym i religijnym, a
    później mający również funkcje polityczno-reprezentacyjne w stolicy
    imperium.

    oraz pare innych linkow, w szczegolnsc fak usenetu, poczytaj dokladnie :

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,742646.html

    a to z faqu:

    Hierarchia i znaczenie grup pl.*
    Oprócz swej podstawowej funkcji, a więc forum do dyskusji na najróżniejsze
    tematy,

    podaje link
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#jaki_serwe

    ps: nigdy nie twierdzuialm ze jestem najmądrzejsza, a skoro tak cie to
    uderzylo przemku, to widac ze masz w zwiazku ze swoja inteligencja jakies
    kompleksy,. zreszta nawet to widac
    ale nie martw sie, nie czuje sie bardzo inteligentna, chociaz do mensy
    naleze

    pozdrawiam
    baj baj

  • 67. Data: 2004-09-19 10:27:54
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2004 12:22:57 +0200, Roch Dzikon <r...@p...fm>
    napisał:

    [ciach]

    forum to forum
    usenet to usenet.

    Usenet jest lepszy. Przede wszystkim dlatego, że możesz sobie wybrać
    czytnik, kasować posty i plonkować ludzi, którzy ci nie odpowieadają. W
    tej chwili jesteś na usenecie. Koniec, kropka.

  • 68. Data: 2004-09-19 10:32:37
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    dobrze rodrigu
    niech ci bedzie

    pozdrawiam
    rd

  • 69. Data: 2004-09-19 11:14:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > czytnik, kasować posty i plonkować ludzi, którzy ci nie odpowieadają. W
    > tej chwili jesteś na usenecie. Koniec, kropka.

    gadaj z dupa. nie ma sensu tlumaczyc.

    P.

  • 70. Data: 2004-09-19 11:15:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ps: nigdy nie twierdzuialm ze jestem najmądrzejsza, a skoro tak cie to
    > uderzylo przemku, to widac ze masz w zwiazku ze swoja inteligencja
    jakies
    > kompleksy,. zreszta nawet to widac

    bo uwzam Cie za skonczonego debila?

    > ale nie martw sie, nie czuje sie bardzo inteligentna, chociaz do mensy
    > naleze

    Ty lepiej rozwin tego posta o Pedofilstwie.

    P.