  • 31. Data: 2004-09-18 16:54:06
    Temat: Re: placi=E6 za akademik ??
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    oj biedni niedoszli prawnicy...

    pozdrawiam
    rd

  • 32. Data: 2004-09-18 17:36:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > oj biedni niedoszli prawnicy...

    gdybys miala taka wiedze o prawie jak A. Lawa to bys nie zebrala na
    grupie.

    Idz zrec trawe. Jak chcesz to mozesz do mnie przyjechac, przed blokiem
    sporo rosnie i nikt nie kosi.

    P.

  • 33. Data: 2004-09-18 17:38:47
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    no dobrze
    to biedni mordercy

    rd

  • 34. Data: 2004-09-18 17:45:28
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    przyznaje ze nie znam sie na prawie, dlatego prosilam o pomoc grupowiczow

    ps: ja wiem ze katolicy nie sa tolerancyjni i nie pozwole sobie zeby jakis
    sluga pedofila lub pedala draznil mnie, nie potrafiles mi pomoc, zreszta jak
    prawie wszyscy, i masz z tego powodu kompleksy

    zatem idz sobie do kosciolka, odprez sie, pospiw\ewaj psalmy, a potem wroc
    do domu i zezryj sbie krwisty kawalek befsztyka, ja k zwykly morderca

    mam nadzieje ze ty bedziesz umierac w cierpieniach biedny czlowieku

    pozdrawiam

  • 35. Data: 2004-09-18 18:25:52
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Jak mi powiesz ze nie nosisz skurzanego paska, torebki ani butow,
    ze wystrzegasz sie wszelkich produktow miesnych a nawet zwierzecych
    i jestes weganka, ze myjesz sie woda ze studni i spisz na slomie
    to przyznam Ci racje.

    Ide sobie uzmazyc kielbase z cebula.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 36. Data: 2004-09-18 18:39:13
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    Na sobie nic skorzanego nie nosze, nawet butow, torebki sa dla cipek,
    szczegolnie skorzane, zero jedzeinia mleka jogurcikow, itp, itd po prostu
    weganka od prawie 10 lat, i przyzekam nie jadam wylacznie trawska, co do
    wody, to u mnie na wiosce jest czerpana glebinowa
    jesli chodzi o nawozone marchewki i inne sklepowe, to rodzina ich nie
    kupuje, bo sadzimy sobie w ogrodku
    spanie - materac sztuczny, obicie drewniane, a na pierze jestem uczulona,
    wiec koldry, poduszki tp itd sztuczne

    ps: cos jeszcze??
    pozdrawiam
    rd

  • 37. Data: 2004-09-18 18:51:02
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    Użytkownik "Roch Dzikon" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    <ciach >

    To przynajmniej wiadomo, dlaczego jestes taka sfrustrowana:-))

    HaNkA

    PS. słyszałas kiedyś o Amiszach?:-))

  • 38. Data: 2004-09-18 18:53:06
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    a po czym to niby wnioskujesz??

  • 39. Data: 2004-09-18 18:56:14
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    ehhh
    amisze nie sa weganami

    pozdrawaim rd

  • 40. Data: 2004-09-18 19:02:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:
> [...]
    >
    > <ciach >
    >
    > To przynajmniej wiadomo, dlaczego jestes taka sfrustrowana:-))

    Ludzie, przestańcie karmić tego przygłupiastego trolla...