  • 21. Data: 2007-06-28 04:30:46
    Temat: Re: pilne pytanie - eksmisja sasiada
    Od: "olleo" <o...@s...pl>

    > § 15
    > 1. Wykluczenie członka ze Spółdzielni może nastąpić w przypadku, gdy z
    > jego winy dalsze pozostawanie w Spółdzielni nie da się pogodzić z
    > postanowieniami statutu lub zasadami współżycia społecznego

    Tyle, ze to nic nie wnosi.

    Po 1. uciazliwy sasiad nie jest czlonkiem spoldzielni
    Po 2. nawet gdyby byl, to wykluczenie wiaze sie tylko z nieco wiekszymi
    oplatami, ale nie idzie za nim eksmisja.
    --
    Olleo

  • 22. Data: 2007-06-28 23:41:11
    Od: MPG <m...@w...pl>

    W dniu 2007-06-28 02:40 misiczka pięknie wystukał/a:

    > A Ty przeczytaj jeszcze raz uważnie pierwszy post w wątku, a zwłaszcza
    > ten fragment:
    > "Kwestia jest taka, ze sasiad ma mieszkanie wlasnosciowe w bloku
    > spoldzielczym, ale czlonkiem spoldzielni nie jest, wiec statut spoldzielni
    > nie bardzo go obowiazuje."

    Masz rację. Nie doczytałam. Zastanawiam sie tylko w jaki sposób MSM
    Energetyka dała/sprzedała komuś mieszkanie nie wciągając najpierw tej
    osoby w poczet członków sp-ni. Przecież trzeba najpierw wykupić
    członkowstwo w sp-ni, czyli być członkiem, żeby mieć jakieś pprawa do
    mieszkania i w nim mieszkać.
    Chyba, że ten człowiek był kiedyś członkiem, ale został wykluczony z
    członków s-pni. Nie być członkiem sp-ni = nie mieć żadnych praw i taką
    osobę łatwiej jest wywalić z mieszkania.

    --
    mpg

  • 23. Data: 2007-06-29 05:07:49
    Od: "olleo" <o...@s...pl>

> [...]
    > osoby w poczet członków sp-ni. Przecież trzeba najpierw wykupić
    > członkowstwo w sp-ni, czyli być członkiem, żeby mieć jakieś pprawa do

    Jesli to jest spoldzielcze-wlasnosciowe, to nie. Zreszta samo czlonkostwo
    tez kosztuje - wpisowe o ile dobrze pamietam, jak ja sie zapisywalem, to
    jakies 800zl u nas.
    --
    Olleo

  • 24. Data: 2007-06-29 07:37:31
    Od: m <...@...org>

    Prawdopodobnie najlepiej prywatne oskarżenie do sądu który może dać
    grzywnę albo areszt za zakłócanie spokoju ale są potrzebni świadkowie,
    czyli sąsiedzi powinni chcieć zeznawać przeciw niemu.