  • 11. Data: 2006-04-26 22:46:14
    Temat: Re: pilicja umorzyla postepowanie- nawet mnie nie przesluchali...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mariusz [###s...@o...pl.###] napisał:
    > nie kilka miesięcy tylko tylko raptem 2-3 tygodnie.

    Jeśli po upływie 30 dni od zawiadomienia, to nic na to nie da się
    poradzić. Zażal się na odmowę wszczęcia.

  • 12. Data: 2006-04-28 09:34:46
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

    > Jeśli po upływie 30 dni od zawiadomienia, to nic na to nie da się
    > poradzić. Zażal się na odmowę wszczęcia.

    to zazalenie na komende czy do prokuratora?

  • 13. Data: 2006-04-28 21:04:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mariusz [###s...@o...pl.###] napisał:

    Jest pouczenie na postanowieniu. Zazwyczaj drobnym drukiem :-) Szukaj
    przy końcu postanowienia. Generalnie składasz do prokuratury
    nadrzędnej nad tą, która zatwierdziła postanowienie o umorzeniu za
    pośrednictwem prokuratury, która umorzyła.