  • 21. Data: 2005-06-22 05:12:55
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d99tm0$r2h$1@news.onet.pl>, zdzis wrote:

    > Dzieki! To jest chyba odpowiedz. Zdarzenie mialo miejsce na osiedlu
    > mieszkalnym, przy hipermarkecie.

    Myślałam, że będę mogła Panom polecić ten Przemkowy kurs czytania, no
    ale nie mogę, no nie mogę. Bo on najwyraźniej jakiś słaby jest.
    Ufam, że Panowie nie mają praw jazdy.

    Renata

  • 22. Data: 2005-06-22 05:16:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisał(a):

    > IMO Rowerzysta. Zresztą oni coraz bardziej jeżdżą jak wariaci. Można rzec,
    > że są bardziej szaleni niż kierowca.

    Generalizujesz. Większość rowerzystów jeździ spokojnie. Masz zapewne na myśli
    tę najbardziej zauważalna część, u której to grupy w czasie jazdy wyłącza się
    myślenie. Przy czym to samo dotyczy także pieszych i kierowców samochodów.

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 23. Data: 2005-06-22 05:20:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zdzis napisał(a):

    > Dzieki! To jest chyba odpowiedz. Zdarzenie mialo miejsce na osiedlu
    > mieszkalnym, przy hipermarkecie.

    Chyba nie za bardzo wiesz co to jest "strefa zamieszkania", prawda?
    Zerknij tu: http://www.mord.tarnow.pl/brd/znaki.htm oraz tu:
    http://www.gimnazjum.pl/karta/prawo/prawo_def/prawo_
    def.html

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 24. Data: 2005-06-22 05:33:55
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: qwerty [Tue, 21 Jun 2005 21:40:02 +0200]:

    > IMO Rowerzysta. Zresztą oni coraz bardziej jeżdżą
    > jak wariaci.

    Wiesz, po lesie to ja jezdze faktycznie roznie, ale po miescie
    zawsze spokojnie i uwazajac co robie. I szlag mnie najjasniejszy
    trafia, jak jade sobie sciezka rowerowa wzdluz ktorej leci duzy
    szeroki i ladny chodnik, a ci cholerni piesi po czym musza lezc?
    TAK! Nagroda Glowna: oni _koniecznie_ musza po sciezce!

    O ile starowinki i matki z dziecmi traktuje ulgowo, o tyle jak
    widze ze wpieprza mi sie dokladnie pod kola banda mlodziezy,
    juz dawno przestalam sie cackac -- mam _bardzo_ solidny, wlasnie
    na te okazje, sygnal dzwiekowy, ktory funduje im z bliskiej
    odleglosci tak, ze podskakuja, a potem przelatuje obok nich
    ile sie da. Robie to tak, ze krzywda im sie stac nie ma
    prawa, ale co sie wystrasza to ich prywatne -- moze jeden
    z drugim zalapie, ze te chodniki do czegos jednak sluza.

    I to nie jest "jak wariaci". To jest dzialalnosc edukacyjna.

    Zanim wjedziesz z buzka na rowerzyste, wyjasnij pieszym zeby
    nie wlazili idiotycznie pod kola. Ok?

    Kira

  • 25. Data: 2005-06-22 05:36:12
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Marcin Tałajczyk [Wed, 22 Jun 2005 00:23:14 +0200]:

    > Ścieżki rowerowe wydzielane z chodnika to całkowity idiotyzm.
    > Najczęściej różnią się tylko kolorem i np. w nocy trudno jest
    > rozpoznać czy juz sie weszło na sciezke czy nie.

    A tu sie calkowicie zgadzam, latwo jest po prostu kogos
    wymijajac albo zagapiajac sie gdzies faktycznie przelezc
    przez ta linie. Duzo bardziej podobaja mi sie te rozdzielone
    pasem trawy, tam juz nie ma sily zeby nie przyuwazyc.

    Swoja droga, chetnie wyslalabym nasze wladze miejskie do
    Niemiec na kurs "jak buduje sie sciezki rowerowe"...

    Kira

  • 26. Data: 2005-06-22 05:37:00
    Od: Kira <c...@-...pl>

  • 27. Data: 2005-06-22 05:37:51
    Od: zdzis <z...@g...pl>

    > Myślałam, że będę mogła Panom polecić ten Przemkowy kurs czytania, no
    > ale nie mogę, no nie mogę. Bo on najwyraźniej jakiś słaby jest.
    > Ufam, że Panowie nie mają praw jazdy.

    Spiesze pania uspokoic: NIE MAM! I miec nie zamierzam.

  • 28. Data: 2005-06-22 05:40:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    > dokladnie, strasznie wkurza mnie jak jade wlasnie sobie spokojnie tak
    > 40km/h a tu nagle wylania sie wataha pieszych i zajmuja cala szerokosc
    > drogi, a ja musze dac po heblach i zatrzymac sie (zazwyczaj odbywa sie to
    > z ogromnym piskiem przez co piesi krzycza na mnie, a ja na nich z
    > oczywistego powodu)ew., czasem wjezdzam na trafe przemykam kolo nich, nie
    > sluchajac co sie burkaja do mnie. wkurza mnie to nie milosiernie a i
    > pomysl dzielenia chodnika na pol to tez dl amnie glupota.

    To ja opiszę przypadek, który mi się wydarzył. Jechałem na trasie i był w
    miarę ostry zakręt. Wchodzę w zakręt 60-70 KM/h. Patrzę na poboczu stoją
    rowerzyści (on i ona). Nie patrzą czy samochód nadjeżdża, tylko od razu
    wjeżdżają mi przed maskę i na dodatek na środek mojego pasa. Ja po hamulcach
    i trąbie (gdybym nie trąbił to krew się by polała). Ona bez żadnych
    problemów zjechała z powrotem na pobocze, ale on tylko odrobinę zjechał i
    jeszcze do mnie z pretensjami, że musi. Gdybym był sam, to bym powiedział,
    co myślę o jego wyczynie. Fakt, nie wszyscy rowerzyści jeżdżą jak wariaci,
    ale u mnie w mieście to naprawdę problem. I to nawet wczoraj mało co
    rowerzysta nie wjechał we mnie na chodniku ! Sam od czasu do czasu jestem
    rowerzystą, więc nie piszcie, że się czepiam. :P

    --
    http://tiny.pl/h4nz

  • 29. Data: 2005-06-22 05:45:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisał(a):

    > To ja opiszę przypadek, który mi się wydarzył. Jechałem na trasie i był w
    > miarę ostry zakręt. Wchodzę w zakręt 60-70 KM/h.

    W mieście?

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 30. Data: 2005-06-22 05:48:48
    Od: zdzis <z...@g...pl>

    > Chyba nie za bardzo wiesz co to jest "strefa zamieszkania", prawda?
    > Zerknij tu: http://www.mord.tarnow.pl/brd/znaki.htm oraz tu:
    > http://www.gimnazjum.pl/karta/prawo/prawo_def/prawo_
    def.html

    A te linki to w jaki sposob wykluczaja, ze na tym osiedlu jest strefa
    zamieszkania??? Czy Twoim zdaniem strefa zamieszkania nie dotyczy sciezek
    rowerowych?