  • 101. Data: 2005-06-23 17:28:41
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: zdzis <z...@g...pl>

    > Oddzielona. A ja pytałam czym ma się różnić od chodnika prócz
    > oznakowania i np. koloru> Nie rozumiesz słowa 'oddzielona' i 'różnić
    > się'?

    Pani Renato! Jezeli dla Pani stwierdzenie ze sciezka powinna byc oddzielona
    od chodnika pasem zieleni nie mowi czym sie powinna roznic, to wspolczuje
    ludziom z ktorymi musi sie Pani czesciej komunikowac.

    > Czy ja pytałam o ścieżki w Berlinie? Czy ja pytałam czym powinna być
    > oddzielona ścieżka od chodnika albo jak powinna wyglądać prawidłowo
    > poprowadzona ścieżka?

    Oooo... nerwy puszczaja?

    Poczytalem troche tego co Pani wczesniej pisala do innych w innych sprawach.
    Temu Pani radzi, zeby sie uczyl czytac, tamtemu, ze ma Pani nadzieje, ze
    nie ma prawa jazdy.

    To jest typowe besserwisserstwo polaczone z pieniactwem - tutaj tez mowi mi
    Pani co ja mysle i co powiedzialem, mimo ze 150 razy tlumacze, ze
    powiedzialem cos innego. Nawet jezeli sie Pani ze mna nie zgadza (ze
    powiedzialem cos innego), to powinna Pani przyjac, ze sie nieprecyzyjnie
    wyrazilem i polemizowac z tym co powiedzialem, a nie z tym co by Pani
    chciala.

    Co do mojego "bardzo mlodego wieku" to mam 34 lata - z Pani zrozumienia
    slowa pisanego, przenikliwosci umyslu i poukladanego swiatopogladu (Renata
    G. wie wszystko, inni wiedza g.) wnioskuje, ze to jednak Pani jest mlodsza.

    Z mojej strony to koniec tematu - moze Pani odpowiedziec, moze Pani nie
    odpowiadac. Jak kiedys bede w nastroju to sie znowu z Pania podraznie w
    innym watku.

    pozdrowiena
    zdzis

  • 102. Data: 2005-06-23 21:09:10
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d9erea$3hb$1@news.onet.pl>, zdzis wrote:

    > Pani Renato! Jezeli dla Pani stwierdzenie ze sciezka powinna byc oddzielona
    > od chodnika pasem zieleni nie mowi czym sie powinna roznic, to wspolczuje
    > ludziom z ktorymi musi sie Pani czesciej komunikowac.

    Panie zdzisu! Polecam słownik języka polskiego!

    > Oooo... nerwy puszczaja?

    Oooo... brak odpowiedzi?

    > Poczytalem troche tego co Pani wczesniej pisala do innych w innych sprawach.

    Panie zdzisu! Muszę przyznać, że połechtał pan moje ego.

    > Co do mojego "bardzo mlodego wieku" to mam 34 lata - z Pani zrozumienia

    Tym gorzej, bo skoro nie wiek, to pozostaje tylko to drugie...

    Renata

    PS Panie zdzisu! Szkoda, że pan wymięka.