  • 81. Data: 2004-01-29 21:48:28
    Temat: Re: mandat (było: pies...)
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl#X>

    Leszek wrote:
    > Mówimy o wykroczeniach a nie sprawach skarbowych.

    a tam nie ma wykroczeń? :)

    KG

  • 82. Data: 2004-01-29 23:07:56
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl...

    > Znasz może aktywną grupowiczkę z niniejszej grupy która przez ostatnie
    > dwa tygodnie fakt "mania dziecka i psa naraz" używała jako głównego
    > argumentu w dyskusjach kategorii "nie znasz się" ??

    Sprawdzilam ceny fretek i podalam granice w jakich się ogłaszają osoby
    chcące zbyć fretki. A porównywanie dziecka do tchórza, jak juz ktoś tu
    napisał jest co najmniej nie na miejscu. Nie dostrzegasz róznicy w pomyleniu
    sie w cenie jakiegoś zwierza, a udzielaniu komuś "dobrych" rad w kwestii
    wychowania dziecka? Ja taką widzę

    HaNkA

  • 83. Data: 2004-01-29 23:15:43
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Kazy" <k...@b...org> napisał w wiadomości

    > iz ja nie studiuje prawa tylko Ty.

    Tego nie musiałes pisać - to widać.

    > Bo mam takie zdanie iz jedna czarna owca nie moze zepsuc calego
    > stada.

    Beeee :PP

    > Zadam jedynie kwoty na zakup nowego zwierzaka wraz ze
    > wszystkimi jego szczepieniami.

    A mi się wydawalo, ze czytałam o kosztach leczenia dziecka. Dziwnym trafem
    napisałes o w poście, który byl po moim z zamieszczonym linkiem o procesie,
    w którym ktoś otrzymał odszkodowanie za straty moralne.

    >To iz wspomnialem, ze mozna
    > dochodzic strat moralnych nie znaczy, ze tak uczynie przed sadem.

    Ale wspomniałes o tym, patrz wyżej.

    > Bo pisalas ze nie
    > bedziesz prowadzic takich spraw za 200 zl (tchorzofretka).

    Po pierwsze napisałam, ze nie będę prowadzić spraw "o 200zł więcej". Po
    drugie, rzeczywiscie nie interesowałaby mnie taka sprawa. I być może jestem
    materialistką ale przynajmniej nie udaję, ze jest inaczej.

    > Jestes po prostu zalosna kobieta

    A co ja sądzę na Twój temat chyba się domyślasz?:-)))

    >, ktora nie ma nic wiecej do roboty i
    > caly bozy dzien siedzi na grupie i klepie w klawiature bzdury

    Uważasz, ze masz na to wyłaczność?:-)))

    > Bo podobno
    > masz sesje.

    I badz spokojny, że ją zdam:-))

    > Nie zycze Ci powodzienia w sesji a nawet jeszcze chce abys nie zdala

    Cóz ja również zyczę Ci wszystkiego najgorszego:-)))

    > bo nie mam zamiaru miec doczynienia z takim niekompetetnym
    > prawnikiem.

    Badz spokojny:-)) Nie byłoby Cię stać na mnie:-))

    HaNkA

  • 84. Data: 2004-01-29 23:16:34
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > wytlumaczenie dla Hanki, bo z pewnoscia tego nie zrozumie:

    ROTFL, Nie ośmieszaj sie juz bardziej - znasz takie pojęcia jak sarkazm?
    Ironia?

    HaNkA

  • 85. Data: 2004-01-30 00:20:09
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-30 00:16, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > ROTFL, Nie ośmieszaj sie juz bardziej - znasz takie pojęcia jak sarkazm?
    > Ironia?

    jak wynika z postow moich i innych ludzi, jedyna osoba, ktora sie
    osmieszyla przy okazji tego watku jestes Ty. ale oczywiscie jestes zbyt
    zadufana w sobie, aby miec tego swiadomosc...

    marcin

  • 86. Data: 2004-01-30 07:24:18
    Od: Kazy<k...@b...org>

> [...]
    zbyt
    > zadufana w sobie, aby miec tego swiadomosc...

    Zgadzam sie z tym, ale jak widac do niektorych to nie do ciera. Po
    prostu maja bielmo na oczach.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 87. Data: 2004-01-30 11:47:21
    Temat: Re: "po to był", było: pies zagryzl...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004, Andrzej Kłos wrote:
    [...]
    >+ Jeżeli pamięć mnie nie oszukuje, to Polska jako jeden z czterech krajów
    >+ tego świata nie podpisała układu o minach przeciwpiechotnych

    Hm... thx za ciekawostkę. Czym to jeszcze można się zaskoczyć !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 88. Data: 2004-01-30 11:55:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004, kam wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    >+ > IMHO to zależy za co i przez jaki organ ów mandat.
    >+ > Czy "za psa" to owszem, mam wątpliwości :), ale np. za zaleganie
    >+ > ZUSowi można tyle (max.) dostać.
    >+
    >+ mandatu? ZUS go wystawia?

    Musiałbym sprawdzić (nie pamiętam) :(
    Może być że też się rozpędziłem i to już grzywna :), aczkolwiek
    przekonany byłem że nie.
    [...KKS...]
    >+ do 5000 zł trochę daleko... ale niech Ci będzie, więcej niz 500 ;)

    Ufff.. ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 89. Data: 2004-01-30 11:58:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004, bosz wrote:
    [...]
    >+ "wlasciciel" psa powinien poniesc wszystkie konsekwencje tego, zenie
    >+ dopilnowal psa.
    >+ A komentarze o tym co ini woasciciele... sa tyle samo warte co moja
    >+ propozycja:

    Owszem, ale twój komentarz jest na tyle zdroworozsadkowy
    i liberalny (do tego jeszcze JKM też się w tym tonie wypowiadał)
    że NIE MOŻE być w .pl przyjęty do wiadomosci :], jasne ??
    ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 90. Data: 2004-01-30 13:36:06
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > i liberalny (do tego jeszcze JKM też się w tym tonie wypowiadał)
    > że NIE MOŻE być w .pl przyjęty do wiadomosci :], jasne ??

    No co jana to poradze, ze czasem tak sie wydaje ze Pan Mikke mnie cytuje bez
    podania zrodla...

    Zwlaszcza, ze ja w glebi duszy ine uznaje ISTNIENIA praw majatkowych
    autorskich do wypowiedzi...

    Wiec niech cytuje kto chce..

    > pozdrowienia, Gotfryd

    Boguslaw