  • 71. Data: 2004-01-29 11:35:19
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości
    news:bv9jjc$bud$4@nemesis.news.tpi.pl...

    > ale ja przynajmniej nie obrazam uczuc innych ludzi w zwiazku z czyjas
    > smiercia oskarzajac go o to, ze zmysla ten fakt

    Wiesz, siedzisz sobie przed monitorem i anonimowo piszesz co Ci slina na
    jezyk przyniesie. Nie widzę powodów aby Ci wierzyc, tym bardziej, ze mimo
    moich kilkukrotnych prósb nie podałes zadnych faktów - ograniczajac sie do
    pustego slowotoku.

    > dla mnie EOT

    Szkoda bo tak bylo zabawnie:-))

    >i mam nadzieje, ze nigdy nie spotkamy sie w "realu".

    A ja zaluję - dobrej rozrywki nigdy dość:-))

    HaNkA

  • 72. Data: 2004-01-29 11:39:23
    Od: Kazy<k...@b...org>

    > Dokładnie to wlaśnie mialam napisać o Tobie:-) Cieszę się, ze masz
    tyle
    > samokrytyki.
    Tylko nie zwrocilas uwagi, iz ja nie studiuje prawa tylko Ty. I dziekuje
    za potwierdzenie mojej tezy.

    > Dlatego zwrócileś się o poradę na grupę prawniczą?:-))

    Bo mam takie zdanie iz jedna czarna owca nie moze zepsuc calego
    stada.

    > Twój portret wypisz wymaluj, jeśli chcesz sie sam reprezentować w
    sądzie.
    Patrz wyzej. Ty podobno studiujesz zaocznie wiec masz spotkanie raz
    na miesiac moze czasami rzadziej. Wypisz wymaluj Twoj pomnik. Jest
    tak jak myslalem.
    > Skądinąd to załosne. Chcesz zarobić na stracie podobno tak
    ukochanego
    > zwierzątka, wciągając w to dziecko i żylujesz na prawnika? Dzizus...:-
    ))
    Poraz enty pisze Ci czytaj uwaznie. Nigdzie nie napisalem, iz chce
    zarobic. Zadam jedynie kwoty na zakup nowego zwierzaka wraz ze
    wszystkimi jego szczepieniami. To iz wspomnialem, ze mozna
    dochodzic strat moralnych nie znaczy, ze tak uczynie przed sadem. Nie
    jestem takim materialista w preciwienstwie do Ciebie. Bo pisalas ze nie
    bedziesz prowadzic takich spraw za 200 zl (tchorzofretka).
    Jestes po prostu zalosna kobieta, ktora nie ma nic wiecej do roboty i
    caly bozy dzien siedzi na grupie i klepie w klawiature bzdury udajac
    madrego prawnika. Na razie nim nie jestes i zamiast siedziec przed
    komputerem wez podreczniki i suie uczy, aby inne osoby ktore beda
    potrzebowaly jakas pomoc liczyly na rzetelna informacje. Bo podobno
    masz sesje.
    Nie zycze Ci powodzienia w sesji a nawet jeszcze chce abys nie zdala
    bo nie mam zamiaru miec doczynienia z takim niekompetetnym
    prawnikiem.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 73. Data: 2004-01-29 11:49:02
    Temat: "po to był", było: pies zagryzl...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2004, Andrzej_K. wrote:
    [...]
    >+ Jest wielką tragedią iż dziecko zginęło, ale przecież nie można
    >+ winić psa który "wykonał swoją pracę". On po to tam był i takie
    >+ było jego zadanie.

    OK. Mina przeciwpiechotna również "po to mogła tam być" i również
    "tylko wykonać swoje zadanie". AFAIK zaminowanie jest zabronione
    i to nie z tytułu zaminowywania jako takiego (pewnikiem Polska
    ma podpisane jakoweś umowy m-nar. w tej materii) ale tak "ogólnie".
    Lekko przesadzając chcę sprowokować odpowiedź na pytanie: czy
    wobec tego w .pl WOLNO stosować "środki ochrony terenu" które
    SKUTECZNIE ów teren chronią (z potencjalną szkodą na zdrowiu
    i życiu kogoś kto wtargnie) czy NIE WOLNO ?
    A może nie wolno "tak w ogóle" a wolno "z użyciem psa" - wtedy
    z chęcią poznałbym przepis...

    [...]
    >+ No i powinny. Ja tak wyprowadzam, ale np. o godz. 5 rano,
    >+ gdy ludzie jeszcze śpią puszczam go samopas bez smyczy
    >+ i kagańca.

    Dla jasności: nie mam zamiaru cię potępiać :), aczkolwiek nie
    widzę różnicy między 5 rano a 15 po południu - poza być może
    "innymi czynnikami które bierzesz pod uwagę razem z odpowiedzialnością
    za zachowanie psa" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 74. Data: 2004-01-29 12:00:19
    Temat: mandat (było: pies...)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2004, kam wrote:

    >+ bubu wrote:
    >+ > Błaźnisz się LECHU !!!!!!!!
    >+ > Mało wiesz !!!!!!!!!!!
    >+ > Mandat może być do 5000 zł czym byłem sam zaskoczony .
    >+
    >+ skąd ta wiedza?
    >+ taka może być grzywna orzeczona przez sąd, ale nie mandat

    IMHO to zależy za co i przez jaki organ ów mandat.
    Czy "za psa" to owszem, mam wątpliwości :), ale np. za zaleganie
    ZUSowi można tyle (max.) dostać. A i sprawy skarbowe sięgają
    takiego pułapu AFAIK.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 75. Data: 2004-01-29 12:06:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2004, Kazy wrote:

    >+ http://uchwaly.um.wroc.pl/uchwala_nowe.asp?numer=LII
    /802/98

    OT (TG): wytłumaczcie mi tylko co za sens i logika we wprowadzaniu
    "własnego pojęcia właściciela na potrzeby uchwały" ?
    Żeby nie gorzej zamotać niż w Sejmie to robią ?? :>
    IMHO - powinno być "...jest mowa o: a) dzierżycielu - w rozumieniu
    ustalonym w Kodeksie Cywilnym".
    Wrr.....

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 76. Data: 2004-01-29 12:12:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004, HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    >+ Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> [...]
    >+ > sie taka logika, [...]
    >+ A co tu widzisz nielogicznego? Widziales ceny malych futrzaków? Te, z
    >+ którymi sie zetknęlam [...]
    >+ Skad niby
    >+ u licha mialabym wiedziec ze zwykly tchórz jest rownowartoscia 1/4 jakiegos
    >+ rasowego psa?

    Przyznam że TĄ logiką to MNIE powaliłaś.
    Jasne, "nie znam się to powinnam się wypowiadać" ;)
    Znasz może aktywną grupowiczkę z niniejszej grupy która przez ostatnie
    dwa tygodnie fakt "mania dziecka i psa naraz" używała jako głównego
    argumentu w dyskusjach kategorii "nie znasz się" ??

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 77. Data: 2004-01-29 12:24:40
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-29 12:28, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Dokładnie to wlaśnie mialam napisać o Tobie:-) Cieszę się, ze masz tyle
    > samokrytyki.

    kolejny popis intelektu Hanki...

    wytlumaczenie dla Hanki, bo z pewnoscia tego nie zrozumie:

    w slowach Kazy'iego nie ma samokrytyki. twierdzenie, ze ktos jest
    samokrytyczny, bo Ty chcialas o nim cos krytycznego napisac jest
    kolejnym dowodem na to, ze nie masz pojecia o logice i prawnikiem
    bedziesz dennym.

    marcin

  • 78. Data: 2004-01-29 18:02:20
    Temat: Re: mandat (było: pies...)
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.##>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > IMHO to zależy za co i przez jaki organ ów mandat.
    > Czy "za psa" to owszem, mam wątpliwości :), ale np. za zaleganie
    > ZUSowi można tyle (max.) dostać.

    mandatu? ZUS go wystawia?

    > A i sprawy skarbowe sięgają
    > takiego pułapu AFAIK.

    art48§2 kks: Mandatem karnym można wymierzyć karę grzywny w granicach
    nieprzekraczających podwójnej wysokości najniższego miesięcznego
    wynagrodzenia.
    do 5000 zł trochę daleko... ale niech Ci będzie, więcej niz 500 ;)

    KG

  • 79. Data: 2004-01-29 18:31:03
    Temat: Re: "po to był", było: pies zagryzl...
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

> [...]
    > i to nie z tytułu zaminowywania jako takiego (pewnikiem Polska
    > ma podpisane jakoweś umowy m-nar. w tej materii) ale tak "ogólnie".

    Jeżeli pamięć mnie nie oszukuje, to Polska jako jeden z czterech krajów
    tego świata nie podpisała układu o minach przeciwpiechotnych (tych
    najgorszych, co to potem trzeba setek lat żeby je wszystkie wydobyć z ziemi)

    andy_nek

  • 80. Data: 2004-01-29 21:33:57
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl...

    > IMHO to zależy za co i przez jaki organ ów mandat.
    > Czy "za psa" to owszem, mam wątpliwości :), ale np. za zaleganie
    > ZUSowi można tyle (max.) dostać. A i sprawy skarbowe sięgają
    > takiego pułapu AFAIK.

    Mówimy o wykroczeniach a nie sprawach skarbowych.

    Art. 96. § 1. W postępowaniu mandatowym można nałożyć grzywnę w
    wysokości do 500 złotych, a w sprawach, w których oskarżycielem
    publicznym jest inspektor pracy oraz w wypadku, o którym mowa w art. 9 §
    1 Kodeksu wykroczeń - do 1.000 złotych.

    Pozdr
    Leszek