  • 61. Data: 2004-01-29 08:43:41
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Kazy" <k...@b...org> napisał w wiadomości
    news:bvadp4$se8$1@flis.man.torun.pl...

    > W chorym swiecie zyjesz. Czy nie zyjemy w wolnym kraju? Place takie
    > same podatki za zwierzaka jak Ci od psow wiec mam prawo wchodzic z
    > nim na spacer.

    Płacisz podatek za posiadanie tchórzofretki???
    W jakim Ty świecie żyjesz?

    > OK zle napisalem. Wczoraj bylem na policji wszystko zglosilem.
    > Wynik jest taki mandat conajmniej 200 zl za brak kaganca, oraz
    > kolegiow ds wykroczen od 500-5000 zl.

    Nadal Cię zbywają jak dziecko. Kolegiów od paru lat już nie ma.

    Pozdr
    Leszek

  • 62. Data: 2004-01-29 08:53:24
    Od: Kazy<k...@b...org>

    > Nadal Cię zbywają jak dziecko. Kolegiów od paru lat już nie ma.
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    Wiec dalej podtrzymuje zdanie ze prawnicy to ... tylko bardziej
    wyszczekani ludzie.
    Nie jestem porawnikiem i nie mam zamiaru interesowac sie tym, wiec
    napisalem na ta grupe aby uzyskac konkretne rady. A Wy wszyscy
    prawnicy od siedmiu bolesci prowadzicie jakis slowotok i jeszcze w
    dodatku pusty. Wiesz co mi ta sytuacja przypomina?
    Nasze kochane kolejne rzady. Krzycza az milo w mediach ale jakos w
    czynach tego nie widac
    Widz, iz z tej grupy nie dostane konkretnych podpowiedzi co zrobic
    dalej.
    Po prostu zlozylem doniesienie na policji, nie wiem czy sprawa trafi do
    kolegium czy bog wie gdzie jeszcze. Dzielnicowy mnie zapewnil iz
    kobeta zaplaci mandat i jeszcze odszkodowanie przed sadem
    grodzkim.
    Dla mnie jest on praktykiem i raczej jemu bede sklonny uwierzyc niz
    niektorym tutaj pseudo prawnikom czepiajacym sie jakis slowek oraz
    interpunkcji a problem jest jeden. Fatk iz pies zagryzl fretke, wlsciciel
    nie upilnowal psa, oraz moje roszczenie dotyczace zakupu nowej fretki.

    Chyba juz napisze EOT mam nadzieje iz dowiedzie sie co to oznacza

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 63. Data: 2004-01-29 09:25:24
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

> [...]
    > kolegium czy bog wie gdzie jeszcze. Dzielnicowy mnie zapewnil iz
    > kobeta zaplaci mandat i jeszcze odszkodowanie przed sadem

    Więc po co kłamałeś pisząc:

    "OK zle napisalem. Wczoraj bylem na policji wszystko zglosilem.
    Wynik jest taki mandat conajmniej 200 zl za brak kaganca, oraz
    kolegiow ds wykroczen od 500-5000 zl."

    Jaki miałeś w tym cel???

    > Dla mnie jest on praktykiem i raczej jemu bede sklonny uwierzyc niz
    > niektorym tutaj pseudo prawnikom czepiajacym sie jakis slowek oraz
    > interpunkcji a problem jest jeden.

    Więc po co śmiecisz jeśli uważasz że "praktyk" na posterunku wie lepiej?
    Praktyk który pieprzy o mandacie i odszkodowaniu z sądu grodzkiego choć
    te dwie rzeczy wzajemnie się wykluczają.

    >Fatk iz pies zagryzl fretke, wlsciciel
    > nie upilnowal psa,

    A Ty nie upilnowałeś swojego pupila.Wystarczyło wziąć na rękę a nie
    obserwować jaki efekt przyniesie konfrontacja psa z tchórzem.Wystarczyła
    odrobina wyobraźni.Przez setki lat psy były nagradzane za zabicie
    tchórza który nieopatrznie znalazł się w okolicy kurnika. Winny śmierci
    swego pupila jesteś sam bo go nie upilnowałeś.Pewnie jak wyszedłbyś z
    białą myszką na spacer a zjadłby ją kot to żądałbyś odszkodowania od
    właściciela kota;)))

    >Chyba juz napisze EOT mam nadzieje iz dowiedzie sie co to oznacza

    Jesteś dziecinnie rozbrajający. Spójrz na swoje posty. Nawet nie wiesz
    że czyjeś podpisy się wycina a chcesz nas zadziwić swoją znajomością
    netykiety????Poobserwuj jak inni piszą, jak cytuje się prawidłowo
    przycięte posty a dopiero wtedy wróć ze "swoją" mądrością.

    Pozdr
    Leszek

  • 64. Data: 2004-01-29 10:01:02
    Od: "Maciek" <m...@i...net.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > ciekawe dlaczego do siebie stosujesz inne zasady niz w stosunku do
    > innych? cierpisz na brak argumentow merytorycznych, ze czepiasz sie
    > literowek, czy tez na totalny brak zdolnosci heurystycznych?

    Brawo Marcin, z ust mi to wyjales :))))))
    Ano mamy (bedziemy mieli ?) "kompetentnych prawnikow"
    ze uchowaj Boze :(((
    Maciek

  • 65. Data: 2004-01-29 10:16:58
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Marcin wrote:

    [...]

    > domagaj sie od niego 5000 za to, ze stracilas ukochanego przyjaciela.
    > jezeli nie zgodzi sie, to zglos sprawe na plicje. to pewnie kolejny
    > wlasciciel, ktory twierdzi, ze jego pies jest dobrze ulozony i nikomu
    > nic nie zrobi. bez komentarza.

    A mimo toskomentuje..

    "wlasciciel" psa powinien poniesc wszystkie konsekwencje tego, zenie
    dopilnowal psa.
    A komentarze o tym co ini woasciciele... sa tyle samo warte co moja
    propozycja:

    Mlodzi ludzie (a zwlaszcza ci w skorach) powinni chodzic ze zwiazanymi z
    tylu rekami i kijem na plecach z takprzywiazana glowa, by nie mogli "z
    byka" przylozyc.
    Bo dzis ktos powie, ze taki lysy w skorze to przeciez nie musi byc grozny,
    a jutro sie dowiemy, ze studnta bejzbolami "zatlukli"

    > marcin

    Boguslaw

  • 66. Data: 2004-01-29 11:16:43
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.##> napisał w wiadomości

    > Skoro chcesz... Ja tam uważam, że znacznie ciekawsze byłoby przyglądanie
    > się tym walkom zza stołu po środku. :)

    Mówisz?:-) Ten wybór dopiero przede mną:-)

    > Sesja to się chyba już skończyła...

    Ze względu na AnGeLa jestem na zaocznych wiec dopiero zaczełam. Koniec
    15marca:-))

    HaNkA

  • 67. Data: 2004-01-29 11:18:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > jezeli tego nie rozumiesz, to przykro mi, ale nie potrafie Ci tego
    > wytlumaczyc,

    Wiem, wiem - już się przyzwyczailam, że nie masz nic do powiedzenia:-)

    HaNkA

  • 68. Data: 2004-01-29 11:21:01
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Twoje wypowiedz to czysta demagogia.

    ROTFL

    HaNkA

  • 69. Data: 2004-01-29 11:24:28
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > cierpisz na brak argumentow merytorycznych,

    Wydaje mi się bardzo merytoryczne ustalenie, ze mówimy ciągle o tej samej
    rasie:-))

    HaNkA

  • 70. Data: 2004-01-29 11:28:37
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > to z mlja checia Ciebie
    > przegadam

    Przegadać to możesz zonę w kuchni. I to jak Ci pozwoli.

    > a sedzina sie usmieje z Twoich dziecinnych prob
    > nasladowania prawnika

    Dokładnie to wlaśnie mialam napisać o Tobie:-) Cieszę się, ze masz tyle
    samokrytyki.

    > Nic dziwnego, iz chodza takie opienie o
    > prawnikach

    Dlatego zwrócileś się o poradę na grupę prawniczą?:-))

    >a podpis widnial taki "pomnik lykendowych
    > prawnikow" albo cos w tym stylu.

    Twój portret wypisz wymaluj, jeśli chcesz sie sam reprezentować w sądzie.
    Skądinąd to załosne. Chcesz zarobić na stracie podobno tak ukochanego
    zwierzątka, wciągając w to dziecko i żylujesz na prawnika? Dzizus...:-))

    Powodzenia w sądzie. Nie omieszkaj napisać ile to zarobiłes:-))

    HaNkA