  • 51. Data: 2004-01-28 23:46:45
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.##>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Dziękuje za pamięc:-) Coraz bardziej podoba mi sie wizja tego zawodu:-))
    > Będę po 5latach studiów i następnych mękach aplikacyjnych walczyć w sądzie o
    > 200zl więcej za tchórza:-))

    Skoro chcesz... Ja tam uważam, że znacznie ciekawsze byłoby przyglądanie
    się tym walkom zza stołu po środku. :)

    Aż warto zakuwać po nocach:-))

    Sesja to się chyba już skończyła...

    KG

  • 52. Data: 2004-01-29 00:07:33
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-29 00:26, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Dlatego skarbie, że jestem praworządną obywatelką? W nowelizacji o której
    > wspominałam jest to juz wymagane, ja po prostu zrobiłam to wczesniej. A ze
    > kosztuje to grosze - 15zl dla Twojej informacji to jest to niewielka cena,
    > za swiety spokoj od oszolomów Twojego pokroju.:-))

    bzdura. jezeli bylbym przekonany, ze nikt mi nie ukradnie samochodu, ani
    nie bede mial zadnego wypadku, ani innego incydentu, to nie wykupilbym
    nigdy AC. Twoje wypowiedz to czysta demagogia.

    marcin

  • 53. Data: 2004-01-29 00:12:09
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-29 00:30, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > A co tu widzisz nielogicznego?

    jezeli tego nie rozumiesz, to przykro mi, ale nie potrafie Ci tego
    wytlumaczyc, bo to tak, jakbym np. rybie mial wytlumaczyc np. paradoks
    Giffena

    marcin

  • 54. Data: 2004-01-29 00:14:12
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-28 23:08, Użytkownik kam napisał:

    > to?
    > bo Twoje obawy(?) są całkiem słuszne...

    aby nie wdawac sie w niepotrzebna nikomu polemike:

    to przybedzie nam jeszcze jeden prawnik, ktory bedzie uwazal, ze obiekty
    mniejsze powinny byc tansze :)

    pozdrawiam
    marcin

  • 55. Data: 2004-01-29 00:16:54
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-29 00:35, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Nie znam takiej rasy:-) A czy podaje za "Ladrador" jest psem agresywnym?:-))

    ciekawe dlaczego do siebie stosujesz inne zasady niz w stosunku do
    innych? cierpisz na brak argumentow merytorycznych, ze czepiasz sie
    literowek, czy tez na totalny brak zdolnosci heurystycznych?

    marcin

  • 56. Data: 2004-01-29 00:18:06
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-29 00:37, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Dziękuję za uznanie:-)) Niestety o Tobie tego samego nie da sie
    > powiedzieć:-)

    ale ja przynajmniej nie obrazam uczuc innych ludzi w zwiazku z czyjas
    smiercia oskarzajac go o to, ze zmysla ten fakt... oczywiscie Ty nie
    widzisz w tym problemu, bo nawet nie raczylas przeprosic. to jest
    wlasnie Twoj poziom...

    dla mnie EOT i mam nadzieje, ze nigdy nie spotkamy sie w "realu".

    marcin

  • 57. Data: 2004-01-29 07:46:44
    Od: Kazy<k...@b...org>

    > Użytkownik "Kazy" napisał w wiadomości

    > Właściciel pokąsanego przez Twojego agresywnego tchórza
    skundlonego
    > labradora również zgłosi to samo;))
    > A prowadzenie na smyczy tchórzofretki można by podciągnąć pod:
    > Art.78.Kto przez drażnienie lub płoszenie doprowadza zwierzę do
    tego, że
    > staje się niebezpieczne, podlega karze grzywny do 1.000 złotych
    albo
    > karze nagany.
    W chorym swiecie zyjesz. Czy nie zyjemy w wolnym kraju? Place takie
    same podatki za zwierzaka jak Ci od psow wiec mam prawo wchodzic z
    nim na spacer.

    > No to Cię zbyli.Mandaty są max. do 1000 zł i to przy zbiegu
    wykroczeń.
    > Za jedno wykroczenie max.500 zł.
    > Za puszczanie psa bez smyczy 100 zł.
    OK zle napisalem. Wczoraj bylem na policji wszystko zglosilem.
    Wynik jest taki mandat conajmniej 200 zl za brak kaganca, oraz
    kolegiow ds wykroczen od 500-5000 zl.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 58. Data: 2004-01-29 07:58:23
    Od: Kazy<k...@b...org>

> [...]
    wspomnianej przeze
    > mnie juz nowelizacji jest jasno powiedziane ze obowiązek chodzenia
    w kagancu
    > dotyczy tylko psów ras agresywnych, których wykaz Ci podalam.

    > Fakt brzydko Ale najczęsciej ludzie przechodzą do inwektyw, gdy
    brakuje im
    > argumentów, więc Ci wybaczam:-)) A do "szczekania prawniczego" się
    > przyzwyczaj. Myślisz, ze jak dojdzie do sprawy sądowej to wlasciciel
    tamtego
    > psa, nie wynajmie adwokata, ktory będzie odpieral Twoje żądania?

    Jak wynajmnie takie adwokata jak Ty, to z mlja checia Ciebie
    przegadam a sedzina sie usmieje z Twoich dziecinnych prob
    nasladowania prawnika. Mam nadzieje iz jestes na pierwszym roku,
    poniewaz to by wszystko tlumaczylo. Natomiast jak juz konczysz studia
    i zamierzasz wybierac sie na aplikacje to ... To mozna nazwac obraza
    zawodu prawniczego. Nic dziwnego, iz chodza takie opienie o
    prawnikach jak najwiekszych halas robia tacy ludzie jak Ty.
    Widzialem kiedys fajny obrazek satyryczny. Na nim byla narysowana
    rzezba wielkiego penisa, a podpis widnial taki "pomnik lykendowych
    prawnikow" albo cos w tym stylu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 59. Data: 2004-01-29 08:39:04
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Błaźnisz się LECHU !!!!!!!!
    > Mało wiesz !!!!!!!!!!!
    > Mandat może być do 5000 zł czym byłem sam zaskoczony .

    Nigdy tak jak Ty swoim postem.
    Znajdź i zacytuj ten przepis o mandatach do 5000 zł.

    Leszek

  • 60. Data: 2004-01-29 08:41:47
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "ewaf" <j...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe czy tak samo bedziesz bronił właściciela psa jak pogryzie np
    > przebiegające lub przechodzące obok niego Twoje dziecko :/

    Porównanie dziecka z tchórzofretką wydaj mi się nieco ...głupawe.

    > Przeciez dziecko tez moze draznic psa np spódniczka która faluje lub
    > chłopca który coś niesie. Tez bedziesz ukarany bo dziecko drazni?
    > Ciekawe podejscie do pewnych spraw. :/

    Ile widziałeś w zyciu tchórzofretek chodzących na smyczy? Nie uważasz że
    widząc przechodzącego opodal psa nalezało by ją wziąć na rękę?

    > U mnie w bloku wisi wywieszka dotyczaca psów i wyraznie na niej jest
    > napisane ze pies musi być wyprowadzany w miejsca publiczne na
    > smyczy i w kagańcu.

    Nie znalazłeś nic o tchórzofretkach?? ;)

    Pozdr
    Leszek