  • 1. Data: 2005-07-06 19:56:31
    Temat: pies w parku narodowym
    Od: "Krzysztof Wrzeszcz" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy wchodząc z psem na smyczy ze wszystkimi szczepieniami na teren parku
    narodowego np. pienińskiego (poruszając się tylko szlakiem turystycznym)
    mogę zostać ukarany mandatem? Jeśli tak to w jakiej wysokości?
    Pozdrawiam

    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
    ___
    \ \
    (\_/) ) )
    (o *)~~~'/
    \*/____ \
    //\\ //\\ Krzysztof
    "' "' "' "' Wrzeszcz
    www.trine2000.republika.pl

  • 2. Data: 2005-07-06 21:21:49
    Temat: Re: pies w parku narodowym
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Krzysztof Wrzeszcz wrote:
    > Witam
    > Czy wchodząc z psem na smyczy ze wszystkimi szczepieniami na teren parku
    > narodowego np. pienińskiego (poruszając się tylko szlakiem turystycznym)
    > mogę zostać ukarany mandatem?

    Tak. Regulamin PPN zabrania wprowadzania psow, a ustawa przewiduje kare
    grzywny albo aresztu dla naruszajacych zakazy w parkach narodowych.

    pozdrawiam,

    mirek