  • 11. Data: 2002-08-28 20:03:59
    Temat: Re: pies kontra napastnik w obronie wlasciciela
    Od: "Jane Doe" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Kazik" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Wolę już moją klawiaturę niz psa,

    No tak - to wyjasnia wszystko. Spróbuj jednak czasem oderwac sie od
    komputera i zauwazyc ze oprócz wirtualnego jest jeszcze swiat realny.

    > Pisałem o ufnosci do ludzi..

    Ciekawe, ze uporczywie do tego wracasz. Masz z tym jakis problem? Polecam Ci
    grupe pl.sci.psychologia

    > Więcej optymizmu, swiat jest piękny, a ludzie wspaniali i życzliwi.

    Udaje Ci sie to zauwazyc zza klawiatury? Brawo.Nie jest z Toba jednak tak
    zle:-)) Zeby nie trzymac Cie przy klawiaturze proponuje EOT, tym bardziej ze
    ja uzyskalam cenną poradę z której skorzystalam (OC dla psa) a Ty nie masz
    nic merytorycznego do powiedzenia w tym temacie - a stukanie w klawiature
    dla samego pisania nie jest moją domeną. Czego i Tobie zycze

    Jane

  • 12. Data: 2002-08-28 20:15:42
    Od: Kazik <s...@k...net.pl>

    Jane Doe wrote:

> [...]
    >
    > Ciekawe, ze uporczywie do tego wracasz. Masz z tym jakis problem? Polecam Ci

    Jeszcze nie uciekaj. Tak miło się rozmawia.
    Ja też lubię zwierzęta. Moje dzieciaki mają zółwia. Mnóstwo zalet: nie
    muszę kupować polisy OC i jestem pewien, że nie przegrycie nikomu
    tętnicy...
    A jesli chodzi o psychiatrę to może polecisz mi swojego. Chociaż nie,
    partacz.

    kazik