  • 71. Data: 2007-08-04 11:43:05
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > zwojow widze brakuje ....

    Współczuję, niestety już ci nie urosną.

    Na pytanie o imię podałeś adres e-mail. Czy gdybym założył sobie
    konto albert.einstein@jakiś.serwer to znaczy że naprawdę
    nazywam się Albert Einstein? Nazwa konta pocztowego moze być
    dowolna, może być ukuta od imienia czy nazwiska ale wcale nie musi
    i rzadko jest. Poza tym mało kto zagląda w nagłówki postów.
    Ty podpisujesz się nickiem więc widocznie chcesz pozostać anonimowy
    a innemu robisz z tego zarzut.

  • 72. Data: 2007-08-04 11:43:25
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    .pl> napisał w

> [...]
    > dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby
    > fizycznej.
    >
    > 2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można
    > określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się
    > na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników
    > określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne,
    > kulturowe lub społeczne.
    >
    > 3. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości
    > osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań."

    uprzedzajac durny komentarz odnosze sie do steiwrdzenia danych osobywch
    (jakie sie chce ujawnic)

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 73. Data: 2007-08-04 11:46:55
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > i to jest istotna roznica.

    Czyli mogę sobie pisać, że Sowiecki Agent jest <tu wiadro pomyj>
    i nikt mi nic nie zrobi?

  • 74. Data: 2007-08-04 11:48:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał
    >
    > Współczuję, niestety już ci nie urosną.
    >
    > Na pytanie o imię podałeś adres e-mail. Czy gdybym założył sobie
> [...]

    Jeżeli nie jest to jakies szczegolnie znane imie to dośc prawdopodobnym
    jest ze wlasnie tak. Zreszta Oosba z wiecej niz jednym zwojem moze
    wsp[rawdzic np whois ponizszej strony i watpliwosci zostana rozwiane.

> [...]
    Poza tym mało kto zagląda w nagłówki postów.
    > Ty podpisujesz się nickiem więc widocznie chcesz pozostać anonimowy

    ja podpisuje sie litera P. a pisze jako user sowiecki.agent, przy kazdym
    cytowaniu mojego posta wyskakuje email, nie trzeba w zadne naglowki
    patrzec. Robie mu zarzut bo jest dla mnie conajmniej smieszne ze
    czlowiek ktory sie podpisuje durnymi znaczkami mowi o orchronie swojej
    czci po stwierdzeniu faktu.

    P.

  • 75. Data: 2007-08-04 11:50:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał
    >
    > Czyli mogę sobie pisać, że Sowiecki Agent jest <tu wiadro pomyj>
    > i nikt mi nic nie zrobi?

    ile sekund zajmie Ci sprawdzenie kto siedzi pod nickiem sowiecki agent i
    skojarzenie tego z konkretna osoba?

    P.

  • 76. Data: 2007-08-04 12:10:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > Jeżeli nie jest to jakies szczegolnie znane imie to dośc prawdopodobnym
    > jest ze wlasnie tak.

    A jeśli "pechowo" naprawdę nazywam się Albert Einstein, to co?

    > Zreszta Oosba z wiecej niz jednym zwojem moze
    > wsp[rawdzic np whois ponizszej strony i watpliwosci zostana rozwiane.

    Albo wynająć detektywa... sratatata. Podpisujesz się nickiem i tyle.
    Wolno ci, ale nie czepiaj się innych, którzy robią to samo.

    Poza tym osoba z więcej niż jednym zwojem wie, że w stopce można
    promować stronę której właścicielem się nie jest.

    > ja podpisuje sie litera P. a pisze jako user sowiecki.agent, przy kazdym
    > cytowaniu mojego posta wyskakuje email, nie trzeba w zadne naglowki
    > patrzec.

    Nie nazywasz się ani P. ani Sowiecki Agent.
    A adres e-mail, NNTP-Posting-Host, Message-ID i pozostałe informacje
    z nagłówka nie stanowią podpisu - to informacje techniczne.

  • 77. Data: 2007-08-04 12:13:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > ile sekund zajmie Ci sprawdzenie kto siedzi pod nickiem sowiecki agent i
    > skojarzenie tego z konkretna osoba?

    Nieskończenie wiele, bo nie mam obowiązku ani potrzeby tego robić.
    Poza tym nawet znajomość twojego imienia i nazwiska nie oznacza,
    że cię znam i że jesteś dla mnie konkretną osobą.

  • 78. Data: 2007-08-04 12:16:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Nie ma obowiązku przyjmowania spadku.
    > Spadek można odrzucić.

    A jeśli spadek mimo wielokrotnego odrzucania uparcie przybiega,
    merda ogonem, piszczy i łasi się?

  • 79. Data: 2007-08-04 12:22:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał
    >
    > A jeśli "pechowo" naprawdę nazywam się Albert Einstein, to co?

    to nic a co ma byc?

    > Nie nazywasz się ani P. ani Sowiecki Agent.
    > A adres e-mail, NNTP-Posting-Host, Message-ID i pozostałe informacje
    > z nagłówka nie stanowią podpisu - to informacje techniczne.

    widoczne golym okiem bez grzebania w naglowkach i to jest wlasnie
    istotna roznica

  • 80. Data: 2007-08-04 12:25:46
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał
    >
    > Nieskończenie wiele, bo nie mam obowiązku ani potrzeby tego robić.
    > Poza tym nawet znajomość twojego imienia i nazwiska nie oznacza,
    > że cię znam i że jesteś dla mnie konkretną osobą.

    szkopul w tym ze w twoim zamiarze (ewentualnym conajmniej) miescilo by
    sie zniewazenie konretnej osoby (w zamiarze aby zniewaga do tej osoby
    dotarla) a dane ktore sa widoczne w moich posta sa danymi osobowymi
    wedlug ustawy o ochronie danych osobowych na podstawie kotrych mozna
    bardzo szybko bez problemow zidentyfikowac dana osobe, natomiast w
    przypadku e<>n nie.
    I nie ma tu znaczenia czy masz zamiar bawic sie w detektywa czy nie.